Doug Creutz ezt azzal magyarázza, hogy a Blizzard általában 5-6 hónappal a hivatalos megjelenés előtt elkezdi az aktuális játékának bétatesztelését, a Heart Of The Swarmmal kapcsolatban azonban még nem hoztak nyilvánosságra ilyen terveket, s mivel már csak 5 hónap van hátra az évből, nem valószínű, hogy idén megkapjuk a játékot.
A cég úgy véli, hogy csak a 2013-as gazdasági évben fog megjelenni a folytatás, tehát januárnál hamarabb nem láthatjuk majd a programot. Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy a Blizzard a színfalak mögött keményen dolgozik a játékon, s pont a sok munka miatt maradt el idén a BlizzCon, vagyis ne legyünk olyan nagyon biztosak, hogy idén StarCraft nélkül maradunk, még ha most ez tűnik valószínűbbnek. A Blizzard a GamesComra elviszi a játékot, ahol a jelenlévők kipróbálhatják az új egységeket, s talán ekkor bejelentik a játék megjelenését, vagy legalább a bétatesztet.
A cég úgy véli, hogy csak a 2013-as gazdasági évben fog megjelenni a folytatás, tehát januárnál hamarabb nem láthatjuk majd a programot. Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy a Blizzard a színfalak mögött keményen dolgozik a játékon, s pont a sok munka miatt maradt el idén a BlizzCon, vagyis ne legyünk olyan nagyon biztosak, hogy idén StarCraft nélkül maradunk, még ha most ez tűnik valószínűbbnek. A Blizzard a GamesComra elviszi a játékot, ahol a jelenlévők kipróbálhatják az új egységeket, s talán ekkor bejelentik a játék megjelenését, vagy legalább a bétatesztet.
Nevetségesnek tartom, egyszerű üzleti manővernek. A diablo 3-mat is azért tolták ki egy évvel, hogy tökéletes legyen, mégis hemzsegett a bugoktól. Aztán mire nagy nehezen kitojták, kaptunk egy öt éves látványt egy 12 éves játékmenettel ráadásul wowosítva.
Az SC2 kampánya remekre sikeredett, élveztem minden pillanatát. Mikor vége lett, kipróbáltam a multit, aztán eladtam a játékot a vaterán, nem láttam semmi újdonságot az 1-hez képest, mintha csak egy mod lenne. Az observer tornyokat meg a füstlepleket leszámítva minden maradt a régiben, ami kedvez egész Dél-Koreának, de nekünk nem.
Elfelejted, hogy a Starcraft 1 meg a Starcraft 2 ég és föld (játékmechanika és balanszoltság terén is). Én sem vagyok már egy nagy Blizzard fan, de azért reménykedem, hogy ez a tesztelgetés amiatt van, hogy végre a játék normális egyensúlyt kapjon (de mint azt írtam is, van egy olyan sejtésem, hogy ez nem így lesz).
Akkor miröl szól a beta?Ha erről nem kiváncsi vagyok mit tesztelnek ott.
Akkor mihez van?
"kiegyensúlyozott játékmechanika"
Ezen jót mosolyogtam Olyan egy játék ez az SC2, hogy még teljesen új egységek nélkül is imbalanced. Szerintem nagyon is szüksége van bétatesztre. Ne feledjük el, hogy ez egy e-sportra kihegyezett játék, ahol ha nem megfelelő egyes egységek/fajok közötti balansz, akkor az egészt dobhatod a kukába és ennyi volt.
Én nem akarom elhamarkodni a dolgot, de van egy olyan sejtésem, hogy ugyanaz lesz ezzel is, mint a Wings Of Liberty-vel, azaz kijön a játék és még egy évig minimum patchelgetni kell, hogy nagyjából ki legyen balanszolva. Maga a kampány viszont engem nem izgat (és ahhoz nyilván nem is kell annyi tesztelgetés, mint multihoz).
Egyébként ennek is kellene bétateszt? De ez 'csak' egy kiegészítő. Kész van a grafikus motor, a kiegyensúlyozott játékmechanika stb...
Elvileg 'csak' egy skint kell a játékra húzni... Vagy nem? Nem értek hozzá.