Abdul Ismail, a DotA című Warcraft III modért és a DotA 2 című, teljes értékű játékért felelős fejlesztő, akit csak IceFrog néven ismer a világ, kijelentette, hogy bár a második rész remek lesz, nem fogja egyből átvenni a klasszikus modifikáció helyét.
"Még sokáig támogatni szeretném a DotA-t, legalábbis amíg a játékosok is ezt akarják. Ugyanakkor meg vagyok győződve róla, hogy a széria jövője a DotA 2 lesz." -- felelte IceFrog egy kérdésre, melyet egy nemrég tartott, online kérdezz-felelek esten tettek fel neki.
Ismail a játék látványvilágáról is beszélt. Szerinte a grafika elsődleges célja, hogy egyértelmű és világos tájékoztatást adjon a harcokról, s mint ilyen, alárendelhető a játékélménynek, mely a csapat ranglétráján mindennél fontosabb helyet foglal el. Ugyanakkor hozzátette, hogy igenis fontos a stílusos látvány, s hogy ezért is maradtak meg a Warcraft III által már ismertetett rajzfilmes vonulat mellett.
Érdekes egyébként, hogy a játékból még mindig nem mutattak egyetlen képet sem, az alábbiak is az első részből származnak.
"Még sokáig támogatni szeretném a DotA-t, legalábbis amíg a játékosok is ezt akarják. Ugyanakkor meg vagyok győződve róla, hogy a széria jövője a DotA 2 lesz." -- felelte IceFrog egy kérdésre, melyet egy nemrég tartott, online kérdezz-felelek esten tettek fel neki.
Ismail a játék látványvilágáról is beszélt. Szerinte a grafika elsődleges célja, hogy egyértelmű és világos tájékoztatást adjon a harcokról, s mint ilyen, alárendelhető a játékélménynek, mely a csapat ranglétráján mindennél fontosabb helyet foglal el. Ugyanakkor hozzátette, hogy igenis fontos a stílusos látvány, s hogy ezért is maradtak meg a Warcraft III által már ismertetett rajzfilmes vonulat mellett.
Érdekes egyébként, hogy a játékból még mindig nem mutattak egyetlen képet sem, az alábbiak is az első részből származnak.