A kreativitásnak szerencsére nincsenek határai, és mindig vannak olyanok, akik nem kevés időt áldoznak egy-egy ötletük, álmuk megvalósítására. Ilyen Romain Dannevoye is, aki újraalkotta a Zelda-játékokból megismert Hyrule királyságot -- a Far Cry 4-ben.

- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
Ki kell hangsúlyozni, hogy ez nem egy total conversion mod, „csak” egy pálya, melyet a Far Cry 4 beépített szerkesztőjével hozott létre Romain barátunk, ám az immerzió, ahogy az alábbi videóban láthatjátok, szinte tökéletes. Az alkotó az Ocarina of Time epizódból merített ihletet, így a képsorokon visszaköszön a Kokiri erdő és annak őre, a Nagy Deku fa, sőt Kakariko falva is. A lenti filmetűd csak az elő rész, még két ötperces anyagot találtok a készítő YouTube csatornáján, amelyeken némi akció is látható.
Igen, akció, hiszen a pálya nemcsak dísz, játszható is, igaz, csak PlayStation 4-en, multiplayerben, ahol „Hyrule 2015” néven kell keresnetek. Romain Dannevoye-nak egyébként ez már a második hasonló munkája, ugyanis pár hónapja elkészítette a legendás-klasszikus Goldeneye 64 első pályáját is, ugyancsak a Far Cry 4-ben. Bravó!