A Take-Two 2012-es üzleti évének első negyede nem úgy alakult, ahogy a kiadó szerette volna, s ez elsősorban Duke Nukem visszatérésnek tudható be. Az évtizedes fejlesztésű és ki tudja, mennyi pénzt felemésztő játék végül szörnyen rossz kritikákat kapott, így a kiadó részvényei akkorát estek, hogy a cég 8,6 millió dollár veszteséget termelt az elmúlt három hónap során. Bár azt hihetnénk, a Take-Two ezek után hallani sem akar a most már a Gearbox kezében lévő franchise-ról, nemrég bejelentették, hogy lesznek még Duke-játékok, most meg a céget irányító Strauss Zelnick állította, hogy igenis termel profitot a játék.
"Hálásak vagyunk, amiért megálljuk a helyünket a piacon, hisz a játék negatív fogadtatása ellenére is termeli a hasznot."
Bár az újságírókat érdekelné, hogy mégis hány darab fogyott eddig a Duke Nukem Foreverből, a kiadó elzárkózik a hivatalos adatok közlésétől. Megtudtunk viszont, hogy az L.A. Noire-ból eddig 4 millió fogyott, s hogy a Red Dead Redemption újabb nehézsúlyú gorillává vált a GTA mellett a maga szerény 11 millió eladott példányával.
Akár ilyen is lehetett volna... (DNF, 2001)
"Hálásak vagyunk, amiért megálljuk a helyünket a piacon, hisz a játék negatív fogadtatása ellenére is termeli a hasznot."
Bár az újságírókat érdekelné, hogy mégis hány darab fogyott eddig a Duke Nukem Foreverből, a kiadó elzárkózik a hivatalos adatok közlésétől. Megtudtunk viszont, hogy az L.A. Noire-ból eddig 4 millió fogyott, s hogy a Red Dead Redemption újabb nehézsúlyú gorillává vált a GTA mellett a maga szerény 11 millió eladott példányával.
Chocho: nehogy már ne érné meg nekik átportolni 1 millió eladott példányért..
Kb. 10eFt-tal számolva az 10.000.000.000 Ft (igen, 10 milliárd forint, cirka 51,5 millió USD). Mennyibe kerülhet a portot elkészíteni? Pár százezer,esetleg pár millió dollár. Számold ki a hasznot
Te bevetted azt a hülyeséget, hogy a Windows 8-on mennek majd az Xbox 360-as játékok?
Egyébként nem lenne nagy előny nekik az RDR. PC-n örülhetnének, ha egymillió elmenne, míg konzolon ennek több, mint tízszerese kelt el.
DNF meg nem egyértelmü bukés, csak a köritéssel volt, a gond, ha ezzel a kinézettel stb, mondjuk 2006 ban jön ki akkor sokkal sikeresebb játék lett volna belöle