Ugyan nálunk csak március 1-jén jelenik meg a Horizon: Zero Dawn – amivel a Sony-nak igazán nagy tervei vannak –, az Egyesült Államokban már február 28-tól elmerülhetnek a játékosok Aloy kalandjaiban. A megjelenés apropóján pedig megérkezett a launch trailer, ami egy törzsi tánc keretében és némi falfestménnyel felturbózva mutatja be a főhősnőt és a robotokkal tarkított világot. Igazán hatásos, azt meg kell hagyni.
Horizon: Zero Dawn – Egy legendáról mesél a launch trailer
Hamarosan megjelenik a Sony következő üdvöskéje, a Horizon: Zero Dawn, és egy hatásos launch trailerrel még megpróbálják meggyőzni a kétkedőket.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Horizon: Zero Dawn megjelenés:
2020. augusztus 07.
Horizon: Zero Dawn gépigény:
még nem ismert
Ezt írtad: " a grafika a felbontás maga. Aztán jön a bevilágítás, aztán a többi csili-vili effekt. Ezek vonzata a képfrissítés, ami szintén fontos a folyamatos, szép élményben..."
Jól leírtad, miről gondoskodik az engine. Hol beszéltünk el egymás mellett? Vagy esetleg ez a te fontossági sorrended? Felbontás, effektek, képfrissítés? Tényleg nem értem!
Aztán meg ízt írtad, hogy én dizájn elemekre gondolok. Nem, én teknológiáról beszélek... Nem terelek, csak valahol félreértettük egymást.
A felbontás pedig tényszerűen relatív, ebben sincsen terelés. Nem azt tagadom, hogy nem lesz szebb ha nagyobb a felbontás, hanem azt, hogy több aspektustól függ és nem elsődleges szempont. Azt sem tagdnám, hogy egy milliós hangfal jobb egy olcsó géniusznál. De biztos vagyok benne, hogy kis szobában rosszabbul szól. - Ez a terelés, ha megjegyzem, hogy relatív?
Nézzük, hogyan élvezhetném a natív 4k-t bármelyik játékban.
1 Kellene hozzá egy minimum 27 colos vagy nagyobb monitor, amin már kijön a különbség 1080p- hez képest.
2 Elég erős hardver
3 eléggé távol kell ülnöm, hogy egybelássam a képet.
Ha pl a 3-as pont nincs meg, akkor nem kapom meg az optimális élményt...
Sejtem, hogy hogy érted, de akkor te a dizájnról beszélsz, ami egy tágabb fogalom, és a "grafika" halmaza beletartozik a "dizájn" halmazába, és bizony, fontos eleme annak. 640×480-as felbontáson nem nézne ki ilyen jól a Horizon sem...
driveclub 1080p vs pc game 4k/60fps ;)
Nem dizájnról beszélek. A crt és hd között óriási a különbség valóban. 720p és 1080p, illetve 1080p/4k között nem feltétlen. A látványt ott nagyban befolyásolja a képátló - nézési távolság kettőse. (mint ahogyan a hangfal esetében az akusztika a hangot!) Ha közelről nézed fontos a magas felbontás, hogy éles legyen a kép. Bizonyos távolságból az apro részletek elvesznek… Közelről nagyobb monitoron rosszab a 1080p, mint kisebben….
A felbontást mindenki a saját rendszerének megfelelően kell hogy beállítsa.
És mielőtt megkapom, hogy fanboy vagyok, közlöm nem! Én is sokszor ellenzem a sony lépéseit, felháborítónak tartom a túlzott hype-ot - vagy azt amit pár éve műveltek a the order kapcsán. Itt annyival másabb a helyzet, hogy objektív kritikák készültek, amik felpontoztál. - ez azért jelzés értékű, de még lehetünk kétkedőek.
És miért tartom az itt elhangzottakat fanboy bulshitnek?
Hadd szemléltessem a szomszédom példáján. Állandóan azzal jön, hogy az ő hangfala királyabb, mert az 500 W, míg az enyém 50 W. Teljesítményben dinamikában, sound stage-ben decibelben azonban jóval kimagaslóbb a hangfalam. Ezért aztán hangosabban, tisztábban, élethűbben szól és nagyobb térhatással rendelkezik. Mégis eláshatja magát, mert csak 50 W… Ez dilettáns megközelítés!
Az fps/felbontás érték pont ugyan ez a kategória! Hiába van a játéknak tűéles textúrája, élethű animációi, fotorealisztikus effektjei, élethű fizikai modellje, döbbenetes mimikái, eláshatja magát. - végtére is egy pár éve már gyenge hardveren fut és nem 4k-ban 60 fps-el. Ez fanboy bulshit! Mindegy milyen szofisztikáltan írjuk le!
A felbontás a grafikában huszadrangú
Sejtem, hogy hogy érted, de akkor te a dizájnról beszélsz, ami egy tágabb fogalom, és a "grafika" halmaza beletartozik a "dizájn" halmazába, és bizony, fontos eleme annak. 640×480-as felbontáson nem nézne ki ilyen jól a Horizon sem...
És mielőtt megkapom, hogy fanboy vagyok, közlöm nem! Én is sokszor ellenzem a sony lépéseit, felháborítónak tartom a túlzott hype-ot - vagy azt amit pár éve műveltek a the order kapcsán. Itt annyival másabb a helyzet, hogy objektív kritikák készültek, amik felpontoztál. - ez azért jelzés értékű, de még lehetünk kétkedőek.
És miért tartom az itt elhangzottakat fanboy bulshitnek?
Hadd szemléltessem a szomszédom példáján. Állandóan azzal jön, hogy az ő hangfala királyabb, mert az 500 W, míg az enyém 50 W. Teljesítményben dinamikában, sound stage-ben decibelben azonban jóval kimagaslóbb a hangfalam. Ezért aztán hangosabban, tisztábban, élethűbben szól és nagyobb térhatással rendelkezik. Mégis eláshatja magát, mert csak 50 W… Ez dilettáns megközelítés!
Az fps/felbontás érték pont ugyan ez a kategória! Hiába van a játéknak tűéles textúrája, élethű animációi, fotorealisztikus effektjei, élethű fizikai modellje, döbbenetes mimikái, eláshatja magát. - végtére is egy pár éve már gyenge hardveren fut és nem 4k-ban 60 fps-el. Ez fanboy bulshit! Mindegy milyen szofisztikáltan írjuk le!
A felbontás a grafikában huszadrangú
Annyira édes a videód neve elején a 4k jelzés... Kb össze is foglalja a gondomat a "látványos" grafikkal...
Annyira édes a videód neve elején a 4k jelzés... Kb össze is foglalja a gondomat a "látványos" grafikkal...