
Annál biztosabbat nem tudunk arról, hogy mikorra várható a játék,
megjelenése, mint "
leghamarabb valamikor jövő héten", de ebből lehet még egy-két extra hét is. Az sem biztató, hogy a kiadó, a Ubisoft még nem jelentett be semmilyen dátumot, mert általában legalább egy héttel korábban ezt megejtik. Azt viszont már leszögezték a fejlesztők, hogy
demó nem lesz PC-re és ez végleges. Valószínűleg a kevés idő lehetett az ok, amiért ezt a döntést meghozták, de konkrétumot nem sikerült kihúzni belőlük, bár, annyit elárultak, nem a kiadó döntése volt, ahogy az elcsúszott megjelenés sem a mi platformunkra. Azt mondanom sem kell, hogy aki nem akarja magának elrontani a történetben található meglepetéseket, tartsa távol magát a sok helyen fellelhető erősen spoileres videóktól.

Említettem a bevezetőben Randy-t is, aki írt egy kis szösszenetet arról, hogyan próbálták meg átéreztetni a játékossal azt, hogy milyen élmény volt hatvan éve abban a szörnyű helyzetben katonának lenni. Most is felkeresték a veteránokat és elbeszélgettek velük a Hollandiában szerzett emlékeikről. Így tudták meg például azt, hogy viszonyultak az extrém erőszakhoz és brutális jelenetekhez, amiket láttak a harctéren. Egyikőjük mesélt egy történetet, miszerint a társát mellette ölték meg, neki kifogyott a lőszere, ezért elvette halott bajtársától az övét, de azt sem tudta használni, mert az agy- és csontdarabkák ezt lehetetlenné tették. Ekkor látszott rajta, hogy a puszta emlékek milyen rossz érzéseket keltenek benne. Azonban mikor más helyzetből élt át hasonlót (
például az ellenség halt csúnya halált), akkor már más érzelmek lettek rajta úrrá, egy morbid elégedettség, persze iszonnyal keverve, de hát ilyen az emberi természet és a stressz furcsa dolgokat képes művelni a katonákkal. Ezt szerették volna érzékeltetni a játékban, hogy a fegyverek nagyon durva eszközök és a katonák is sok szörnyűségen mentek át, ami érzelmileg megviselte őket.
És a veteránok, a többi második világháborús játékkal ellentétben kiállnak a fejlesztők mellett, azt mondva, hogy a Gearbox tényleg törődik azzal, hogy a lehető legjobban megpróbálja visszaadni azt, milyen lehetett akkor katonának lenni. Ezen kívül Randy ismét hangsúlyozta, hogy a taktikus játékmenet és a történet a központi fókusza a Hell's Highway-nek.
Most pedig jöjjön még néhány infó tömören: LAN-t és VoIP-t támogat a játék; achievementek sajnos nem lesznek; a szerkesztő a játékkal együtt érkezik és addigra a modos
Wiki oldalra is felkerül némi segítség, hogy könnyebb dolguk legyen a vállalkozókedvűeknek; a játékidő nagyjából 10-15 óra körül mozog, nehézségi szinttől és a játékostól függően; illetve, ha jól emlékszem, kb. 80 percnyi átvezető videó van a játékban. Végül egy nagyon fontos dolog: rengeteg opció van a menükben,
szinte bármit ki lehet kapcsolni, tehát ha valakinek nem tetszik a bezoomoló kamera, ami lassítva mutatja a fejlövéseket és robbanásokat, a veszélyt jelző vörös szín (nem újratöltődő életerő van a játékban, ahogy azt a lapban olvashattátok!), a kis körök a németek feje fölött, a célkereszt, különböző kijelzők, satöbbi, akkor irány a Beállítások menü.
Jó oké jó munkához idő kell, na de akkor is...
MG42-vel lehet csípőből lőni csak teljesen felesleges, ugyanis olyan nagy a tűzereje, hogy simán felé lősz...
nemtom: Az lehet, hogy a videókban Ramboként gyilkolt Baker papa, viszont ilyenkor általában mindig a legkönnyebb fokozaton játsszák, hogy minél látványosabb legyen a video...
Nem mellesleg az első-két részben is lehetett így játszani könnyű fokozaton, viszont csak a lámák játszanak így BiA-val...
Ha valósághű játékot akarsz akkor legnehezebb fokozaton nyomuljál ott majd lőhetsz 2 méter távolságból...
Meg lehet nézni ezt a videót. úgy támaszkodik a fegyverre, mint valami kapaszkodóra.
https://www.youtube.com/watch?v=Vp0FbdrsIGM
A játékba viszont futva osztott le vele 6 németet a játékos. Úgyhogy realitás eléggé csökkent az első rész óta. A célzás és lövés is úgy néz ki sokkal egyszerűbb. A leszakadó fejek is túlzás.