Annál biztosabbat nem tudunk arról, hogy mikorra várható a játék, megjelenése, mint "leghamarabb valamikor jövő héten", de ebből lehet még egy-két extra hét is. Az sem biztató, hogy a kiadó, a Ubisoft még nem jelentett be semmilyen dátumot, mert általában legalább egy héttel korábban ezt megejtik. Azt viszont már leszögezték a fejlesztők, hogy demó nem lesz PC-re és ez végleges. Valószínűleg a kevés idő lehetett az ok, amiért ezt a döntést meghozták, de konkrétumot nem sikerült kihúzni belőlük, bár, annyit elárultak, nem a kiadó döntése volt, ahogy az elcsúszott megjelenés sem a mi platformunkra. Azt mondanom sem kell, hogy aki nem akarja magának elrontani a történetben található meglepetéseket, tartsa távol magát a sok helyen fellelhető erősen spoileres videóktól.
Említettem a bevezetőben Randy-t is, aki írt egy kis szösszenetet arról, hogyan próbálták meg átéreztetni a játékossal azt, hogy milyen élmény volt hatvan éve abban a szörnyű helyzetben katonának lenni. Most is felkeresték a veteránokat és elbeszélgettek velük a Hollandiában szerzett emlékeikről. Így tudták meg például azt, hogy viszonyultak az extrém erőszakhoz és brutális jelenetekhez, amiket láttak a harctéren. Egyikőjük mesélt egy történetet, miszerint a társát mellette ölték meg, neki kifogyott a lőszere, ezért elvette halott bajtársától az övét, de azt sem tudta használni, mert az agy- és csontdarabkák ezt lehetetlenné tették. Ekkor látszott rajta, hogy a puszta emlékek milyen rossz érzéseket keltenek benne. Azonban mikor más helyzetből élt át hasonlót (például az ellenség halt csúnya halált), akkor már más érzelmek lettek rajta úrrá, egy morbid elégedettség, persze iszonnyal keverve, de hát ilyen az emberi természet és a stressz furcsa dolgokat képes művelni a katonákkal. Ezt szerették volna érzékeltetni a játékban, hogy a fegyverek nagyon durva eszközök és a katonák is sok szörnyűségen mentek át, ami érzelmileg megviselte őket.
És a veteránok, a többi második világháborús játékkal ellentétben kiállnak a fejlesztők mellett, azt mondva, hogy a Gearbox tényleg törődik azzal, hogy a lehető legjobban megpróbálja visszaadni azt, milyen lehetett akkor katonának lenni. Ezen kívül Randy ismét hangsúlyozta, hogy a taktikus játékmenet és a történet a központi fókusza a Hell's Highway-nek.
Most pedig jöjjön még néhány infó tömören: LAN-t és VoIP-t támogat a játék; achievementek sajnos nem lesznek; a szerkesztő a játékkal együtt érkezik és addigra a modos Wiki oldalra is felkerül némi segítség, hogy könnyebb dolguk legyen a vállalkozókedvűeknek; a játékidő nagyjából 10-15 óra körül mozog, nehézségi szinttől és a játékostól függően; illetve, ha jól emlékszem, kb. 80 percnyi átvezető videó van a játékban. Végül egy nagyon fontos dolog: rengeteg opció van a menükben, szinte bármit ki lehet kapcsolni, tehát ha valakinek nem tetszik a bezoomoló kamera, ami lassítva mutatja a fejlövéseket és robbanásokat, a veszélyt jelző vörös szín (nem újratöltődő életerő van a játékban, ahogy azt a lapban olvashattátok!), a kis körök a németek feje fölött, a célkereszt, különböző kijelzők, satöbbi, akkor irány a Beállítások menü.
Említettem a bevezetőben Randy-t is, aki írt egy kis szösszenetet arról, hogyan próbálták meg átéreztetni a játékossal azt, hogy milyen élmény volt hatvan éve abban a szörnyű helyzetben katonának lenni. Most is felkeresték a veteránokat és elbeszélgettek velük a Hollandiában szerzett emlékeikről. Így tudták meg például azt, hogy viszonyultak az extrém erőszakhoz és brutális jelenetekhez, amiket láttak a harctéren. Egyikőjük mesélt egy történetet, miszerint a társát mellette ölték meg, neki kifogyott a lőszere, ezért elvette halott bajtársától az övét, de azt sem tudta használni, mert az agy- és csontdarabkák ezt lehetetlenné tették. Ekkor látszott rajta, hogy a puszta emlékek milyen rossz érzéseket keltenek benne. Azonban mikor más helyzetből élt át hasonlót (például az ellenség halt csúnya halált), akkor már más érzelmek lettek rajta úrrá, egy morbid elégedettség, persze iszonnyal keverve, de hát ilyen az emberi természet és a stressz furcsa dolgokat képes művelni a katonákkal. Ezt szerették volna érzékeltetni a játékban, hogy a fegyverek nagyon durva eszközök és a katonák is sok szörnyűségen mentek át, ami érzelmileg megviselte őket.
És a veteránok, a többi második világháborús játékkal ellentétben kiállnak a fejlesztők mellett, azt mondva, hogy a Gearbox tényleg törődik azzal, hogy a lehető legjobban megpróbálja visszaadni azt, milyen lehetett akkor katonának lenni. Ezen kívül Randy ismét hangsúlyozta, hogy a taktikus játékmenet és a történet a központi fókusza a Hell's Highway-nek.
Most pedig jöjjön még néhány infó tömören: LAN-t és VoIP-t támogat a játék; achievementek sajnos nem lesznek; a szerkesztő a játékkal együtt érkezik és addigra a modos Wiki oldalra is felkerül némi segítség, hogy könnyebb dolguk legyen a vállalkozókedvűeknek; a játékidő nagyjából 10-15 óra körül mozog, nehézségi szinttől és a játékostól függően; illetve, ha jól emlékszem, kb. 80 percnyi átvezető videó van a játékban. Végül egy nagyon fontos dolog: rengeteg opció van a menükben, szinte bármit ki lehet kapcsolni, tehát ha valakinek nem tetszik a bezoomoló kamera, ami lassítva mutatja a fejlövéseket és robbanásokat, a veszélyt jelző vörös szín (nem újratöltődő életerő van a játékban, ahogy azt a lapban olvashattátok!), a kis körök a németek feje fölött, a célkereszt, különböző kijelzők, satöbbi, akkor irány a Beállítások menü.
Jó oké jó munkához idő kell, na de akkor is...
MG42-vel lehet csípőből lőni csak teljesen felesleges, ugyanis olyan nagy a tűzereje, hogy simán felé lősz...
nemtom: Az lehet, hogy a videókban Ramboként gyilkolt Baker papa, viszont ilyenkor általában mindig a legkönnyebb fokozaton játsszák, hogy minél látványosabb legyen a video...
Nem mellesleg az első-két részben is lehetett így játszani könnyű fokozaton, viszont csak a lámák játszanak így BiA-val...
Ha valósághű játékot akarsz akkor legnehezebb fokozaton nyomuljál ott majd lőhetsz 2 méter távolságból...
Meg lehet nézni ezt a videót. úgy támaszkodik a fegyverre, mint valami kapaszkodóra.
https://www.youtube.com/watch?v=Vp0FbdrsIGM
A játékba viszont futva osztott le vele 6 németet a játékos. Úgyhogy realitás eléggé csökkent az első rész óta. A célzás és lövés is úgy néz ki sokkal egyszerűbb. A leszakadó fejek is túlzás.