Az első, Close Quarters címmel ellátott csomag júniusban fog megjelenni, s kisebb, szűk folyosókkal tarkított pályákat tartalmaz, melyek a gyalogsági harcot helyezik előtérbe. Ezzel szemben az ősszel esedékes Armored Kill már a járművekre helyezi a hangsúlyt, hiszen új tankokat, négykerekű járműveket és mobil tüzérséget kapunk, amelyeket a DICE által készített legnagyobb pályán tehetünk próbára. Az év végén, valamikor télen pedig a harmadik DLC, az End Game is meg fog jelenni, ám erről részletekbe menően már nem beszéltek a fejlesztők.
A csomagok az új fegyverek, arénák és járművek mellett achievementeket/trófeákat is tartalmaznak majd, ám fontos tudni, hogy először csak PlayStation 3-ra lehet letölteni a DLC-ket, s majd egy héttel később a többi platformra.
A DICE továbbá bejelentette azt is, hogy hamarosan a konzolon játszók is felállíthatnak dedikált szervereket, az azonban már nem derült ki, hogy ez pontosan miként fog működni, tehát mennyire részletesen piszkálhatják a játékosok a szerveroldali opciókat, illetve, hogy mennyit kell ezért fizetni.
A csomagok az új fegyverek, arénák és járművek mellett achievementeket/trófeákat is tartalmaznak majd, ám fontos tudni, hogy először csak PlayStation 3-ra lehet letölteni a DLC-ket, s majd egy héttel később a többi platformra.
A DICE továbbá bejelentette azt is, hogy hamarosan a konzolon játszók is felállíthatnak dedikált szervereket, az azonban már nem derült ki, hogy ez pontosan miként fog működni, tehát mennyire részletesen piszkálhatják a játékosok a szerveroldali opciókat, illetve, hogy mennyit kell ezért fizetni.
de a kedvencem, hogy ezt az egészet azzal reklámozzák, hogy olyan rombolható környezet lesz, amilyet még nem lehetett látni...
hát én már annak is örülnék, ha ezt a scriptelt vackot lecserélik a BC2 scriptelt rombolhatóságára (az legalább használható és szórakoztató volt)