• A Prey 2 már teljesen halott
  • A Bethesda szerint sosem „ütötte meg a szintet”
  • Ugyanakkor a fejlesztők szerint nagyon jól haladt a projekt
  • A Prey 2 az egyik legszebb játék lehetett volna

A Prey 2 2011-es bejelentése elég nagy port kavart a játékiparban, hisz a nagyon sokáig készülő első részt, ami végül egy rövid cső-FPS lett, egy nyitott világú űropera folytatás követte volna, méghozzá a Bethesda kiadásában, mely kiadó híres a minőségi játéksorozatairól. Sajnos azonban több olyan hír érkezett a fejlesztés alatt álló programról, amik a Bethesda elégedetlenségéről szóltak, a játékot pedig végül törölték, viszonylag kevéssé tisztázott körülmények között.

A Bethesda alelnöke, Pete Hines 2014 októberében azt nyilatkozta a Prey 2-vel kapcsolatban, hogy a projekt teljesen leállt, senki sem dolgozik rajta, a játék pedig egyszerűen nem volt olyan jó, hogy megérje még többet foglalkozni vele. Ezzel az állítással a fejlesztésért felelős Human Head azonban nem ért egyet: szerintünk majdnem alfánál jártak, amikor kihúzta alóluk a talajt a kiadó.

A csapat vezetői a Developnak adott interjújukban elmondták, hogy a Prey 2 „az előző generációs konzolok legszebb játékai közé tartozott volna”, illetve hogy ők máig büszkék arra, amit az asztalra tettek, és csak azt bánják, hogy ezt mi, játékosok már nem láthattuk.

Annyi biztos, hogy a Prey 2 korai képei nem néztek ki rosszul, a játék ötlete pedig, miszerint egy intergalaktikus fejvadászt irányítunk, határozottan jól hangzott.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!