Mikor a Rockstarnál vendégeskedett, 15 percnyi betekintést nyújtottak neki a GTA IV-be. Az élményeiről faggatózó kérdésekre adott válaszait összefoglalva ennyit tudunk meg:
Egyelőre ennyit tudunk, a PC-s verzióról ismét nem esett szó, de amint lesz bármilyen új hír a játékról, azonnal közöljük.
- Lehet repülni, ez még mindig a játékmenet szerves része. Egyik módja ennek a helikopter, más járműről nem esett szó.
- A napszakváltás ugyanúgy megvan, ahogy a korábbi részekben, de azt nem tudni, az évszakok változnak-e majd.
- A mesterséges intelligenciáról nem árultak el semmit egyelőre a Rockstarosok, de az újságíró látott egy esetet, ami a cég képviselőjét is, úgy tűnt, meglepte. Egy kamion sofőrje az útról letérve a járdára sodródott ki, épp az arra sétáló Andrew elé. Lehet, hogy csak sietett, de olyan benyomást keltett, mintha részeg lett volna.
- Valószínűleg lehet létrára mászni, mert a bemutatóban Niko egy telefonpóznára mászott fel, pontosabban húzta fel magát a kiálló fokok segítségével. Impresszív volt, ahogy látszott a súlypont egyik oldalról a másikra való áthelyezése.
- Nem biztos, hogy beszélhetünk a járókelőkkel, de ők egymás között nagyon beszédesek voltak.
- Nagyon leeshetett az álla, mikor a játékot meglátta, mert az első szava nem tűr nyomdafestéket... A már utána következő "Te, jó ég!" felkiáltása igen. A trailerbeli képsoroknál szebb volt már a játék, de még mindig csinosítgatják, tehát erre nem lehet majd panas,z és mi is az állunk keresgélhetjük majd, ha végre megjelenik, ugyanis az ősz egyik legszebb játéka lesz.
- Az első küldetést nem látta, de úgy gondolja, Niko unokatestvérének a taxis cégével lehet kapcsolatban.
- Liberty City tényleg egy nagyvárosnak tűnik, olyan, mintha New Yorkban járnánk. Nincs az, mint a SA-ban, hogy 2-3 perc alatt kiérsz a városból. A közlekedésre, mint azt a trailerben láthattuk, sok mód van.
- Hajót, csónakot nem látott, de Dan Hauser azt mondja, csak a repülőgépek nincsenek a játékban a korábbiakhoz képest, szóval ez elég informatív utalás.
- Házakat valószínűleg nem tudunk majd venni, lakást más módon lehet majd változtatni, de ez még találgatás, nem mondtak részleteket a fejlesztők.
- Újra lehet barátnőket szerezni, de azt nem kérdezte Andrew, hogy feleségül is lehet-e venni őket.
- Különleges járműveket sem fedtek fel, de mivel ezek is részei a GTA-játékoknak, ezért valószínűleg számíthatunk rájuk. Annyi utalást elhintettek, hogy a játék jórészt Niko körül forog, ebből arra is lehet gondolni, hogy a járművekre is igaz ez.
- Az autók tényleg sokkal szebbek, aprólékosabban ki vannak dolgozva, mint korábban. A kamera is alacsonyabban van elhelyezve, hogy többet lássunk a kocsiból és a városból is. A fizikáról sokat nem tud mondani a GI munkatársa, de az egyetlen általa látott autónak (az a szép vörös, ami a Game Informer magazin képein is szerepel) a felfüggesztése elég realisztikusan kezelte a kátyúkat illetve az út egyenetlenségeit. A többi járműről nem tud nyilatkozni.
- Vidéki környezet nem lesz a R*-osok elmondása alapján, de a letölthető anyagok közt könnyen elképzelhető, hogy új városrészt, egyéb területet is adnak majd a játékhoz. (Amit mi, PC-sek majd alapból megkapunk...)
- Liberty City nem másolata New Yorknak, de vannak hasonló épületek természetesen. Ha csak lemásolnák, az nem lenne jó, mert úgy nem lenne elég élvezetes a játék, és itt a játékmenet az első.
- Korábbi részekben megismert karakterek felbukkanása nagy eséllyel várható.
- A bandákról sem beszéltek a fejlesztők, de meglepő lenne, ha kimaradnának.
- Valószínűleg nem lesz konditerembe járás és evés, de a hajvágás, illetve ruhavásárlás elképzelhető.
- A 15 perces bemutató alatt egyetlen töltés sem volt, pedig ezalatt bementek két házba, illetve a város több pontját is meglátogatták.
- A telefon, amit Niko használni fog, úgy néz ki, mint egy valódi mobil. A kezelése is egyszerűnek tűnik, a kinézete viszont még nem végleges, ezért nem ment bele részletekbe Andrew.
- Elég széles lesz a választék autókból, hogy ne legyen unalmas a játék, talán taxiból is többféle lesz, mint eddig.
- A játékidő még kérdéses, ha csak a fő történetszál küldetéseit nézzük, hiszen még mindig fejlesztés alatt van a játék. De az biztos, hogy ezzel a résszel is hosszú ideig elleszünk, köszönhetően a többjátékos módnak is, amiről még mindig nem árultak el semmit.
Egyelőre ennyit tudunk, a PC-s verzióról ismét nem esett szó, de amint lesz bármilyen új hír a játékról, azonnal közöljük.
Nekem bejött!
Amit az utcai beszélgetésekről írtak, jó lenne ha lehetne alapvető dolgokat kérdezni ajárókelőktől, pl:.hol a belváros, v van e pár dollárja.LOL koldulós gta, vér és munka nélkül pénzt keresni.Ja meg kérnénk olyan extra dolgokat h afőszereplő berughatna és így részegen megnehetítené a dolgunkat.
De igazából nem a processzor számít, hanem, a videókártya... Mondjuk már egy Geforce 8800 GT-én elkell hogy induljon! Még az alatti kártyákon is futni fog, teszem azt pl: egy 6600GT-én is, lehet azon már akad fullon, de elkell hogy induljon! minimum 1GB ram kell neki majd, és 1,5-2GB-al fog jól menni, a többi már nem annyira érdekes.... Mindenesetre ne számítsatok akkora gépigényre..... Nézzétek meg pl a Stalker-t!! Annak se kell olyan marha nagy gépigény....
A repülőket annyira szintén nem bánom, nekem bőven jó a helikopterezés, én még mostanában is úgy hallgatok kikapcsolódásképp zenét, hogy közben Vice City felett szitakötőzök .
A vidék fáj is, meg nem. Persze, van hangulata, de néha azért túlságosan ijesztő volt, hogy kikerültél a nagy büdös semmi közepére, és hirtelen azt se tudtad, merre indulj. Azért valami elővárosi móka jó lenne, a DLC-kkel ezeket talán belerakják, és remélem, az már tényleg majd a PC-s verzió részét képezi.
Összességében az R* arra felé viszi a szériát, amerre én is szerettem volna, úgyhogy eddig örülök neki.
remélem lesz checker taxi is...