Aki már végigjátszotta a GTA 5-öt, az tudja, hogy a stáblista elképesztően hosszúra sikerült, hiszen több mint ezer fő dolgozott a játékon, vagyis az összes, a Rockstar ernyője alá tartozó stúdió besegített.
- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
A Rockstar North elnöke, Leslie Benzies elárulta, hogy ennyi ember már kötelező ahhoz, hogy el tudják készíteni a játékukat, ugyanis ahogy nő az összetettség, úgy kell egyre több ember, ráadásul a vezetők törekednek a részletek kidolgozására, így nem is csoda, hogy ha van egy készülőfélben lévő projekt, akkor gyakorlatilag mindenki azzal foglalkozik, ameddig el nem készül.
„Régebben az autómodelleknek csak négy mozgó alkatrésze volt, ma viszont egyedül a lehajtható tető 15 elemből áll. A részletesség tízszerese-hússzorosa a GTA 4-ben látottaknak, így tízszer-hússzor annyi ember kell. ” - mondta Benzies.
Benzies megjegyezte, hogy noha egyre több ember kell a fejlesztéshez, s nekik gyakran speciális szerepük van, sikerült elérni azt, hogy egy homogén környezetet alkossanak, ahol nem lóg ki semmi, tehát valódi csapatmunka valósult meg, nem elszigetelten elkészített elemeket ragasztottak össze.
Szal a GTA6-hoz több mint tízszer-hússzor annyi ember kell majd, az akkor a kb 20ezer fős emberével egész szép kis csapat lesz