Mint ahogyan azt már tudjátok, az új rész fejlesztését a szintén német Spellbound Studios vállalta magára. Nevüket a Desperados, a Desparados 2 és például a Helldorado készítésével kapcsolatban hallhattuk.
A negyedik részről, - amely a Genesis alcímet viseli - egyelőre nem árultak el sokat. A cím azonban magyarázatra szorul. Nem a sorozatot szeretnék teljesen átértelmezni, hanem sokkal inkább valamilyen változást igyekeznek jelezni ezzel az alcímmel. Az új fejlesztőstúdióhoz új engine is dukál, melyet Trinity Visionnak kereszteltek el. Ez az engine már jópár játékban - többek között a stúdió előbb említett játékaiban - helytállt és bizonyította rugalmasságát, valamint alkalmasságát arra, hogy a Gothic 4 alatt dübörögjön. A játék grafikája és zenéje állítólag a legutóbbi rész színvonalához fog a legközelebb állni, természetesen a legfrissebb igényekhez és trendekhez igazodva. A kutakodás és a felfedezés a Gothic 3 legfontosabb elemei voltak, a negyedik részben pedig még nagyobb hangsúlyt szeretnének ráfektetni a készítők. Az ígéretek szerint a látványvilágot és a hangulatot tekintve lenyűgöző alkotás lesz, melyet a sötét atmoszféra és a narratív történetmesélés csak tovább fokoz. A kezelőfelület nem teljesen az eddig megszokott lesz, de állítólag aki játszott a sorozat harmadik részével, annak bizonyára ismerős lesz az új, átdolgozott interfész is. A harcrendszert azonban igyekszenek teljes mértékben megreformálni, hogy még dinamikusabb és élvezhetőbb játékot kapjunk. A megjelenés kapcsán csak annyit voltak hajlandóak elárulni a készítők, hogy legelőször természetesen PC-re adják ki ez eddig teljes mértékben PC-exkluzív játékot, s majd csak ezek után következnek a konzolátiratok.
S hogy mi lesz a Gothic eddigi részeinek fejlesztőjével? Meglepő módon azt csinálják, amihez a legjobban értenek: egy új RPG-játékon dolgoznak, amelyet a Piranha Bytes új kiadója, a Deep Silver fog piacra dobni.
A negyedik részről, - amely a Genesis alcímet viseli - egyelőre nem árultak el sokat. A cím azonban magyarázatra szorul. Nem a sorozatot szeretnék teljesen átértelmezni, hanem sokkal inkább valamilyen változást igyekeznek jelezni ezzel az alcímmel. Az új fejlesztőstúdióhoz új engine is dukál, melyet Trinity Visionnak kereszteltek el. Ez az engine már jópár játékban - többek között a stúdió előbb említett játékaiban - helytállt és bizonyította rugalmasságát, valamint alkalmasságát arra, hogy a Gothic 4 alatt dübörögjön. A játék grafikája és zenéje állítólag a legutóbbi rész színvonalához fog a legközelebb állni, természetesen a legfrissebb igényekhez és trendekhez igazodva. A kutakodás és a felfedezés a Gothic 3 legfontosabb elemei voltak, a negyedik részben pedig még nagyobb hangsúlyt szeretnének ráfektetni a készítők. Az ígéretek szerint a látványvilágot és a hangulatot tekintve lenyűgöző alkotás lesz, melyet a sötét atmoszféra és a narratív történetmesélés csak tovább fokoz. A kezelőfelület nem teljesen az eddig megszokott lesz, de állítólag aki játszott a sorozat harmadik részével, annak bizonyára ismerős lesz az új, átdolgozott interfész is. A harcrendszert azonban igyekszenek teljes mértékben megreformálni, hogy még dinamikusabb és élvezhetőbb játékot kapjunk. A megjelenés kapcsán csak annyit voltak hajlandóak elárulni a készítők, hogy legelőször természetesen PC-re adják ki ez eddig teljes mértékben PC-exkluzív játékot, s majd csak ezek után következnek a konzolátiratok.
S hogy mi lesz a Gothic eddigi részeinek fejlesztőjével? Meglepő módon azt csinálják, amihez a legjobban értenek: egy új RPG-játékon dolgoznak, amelyet a Piranha Bytes új kiadója, a Deep Silver fog piacra dobni.
Nem tudom, át tudja-e majd venni a Spellbound a Piranha Bítes helyét a sztori, hangulat és a játékmenet megoldása terén. Mert az ersatz mégsem az igazi, bármennyire igyekezzenek is.
Nem tudom, át tudja-e majd venni a Spellbound a Piranha Bítes helyét a sztori, hangulat és a játékmenet megoldása terén. Mert az ersatz mégsem az igazi, bármennyire igyekezzenek is.
Félelmetesen sok szó sesik a kinézetről .
Piranha Bytes nélkül a Gothic olyan, mint a Dallas Bobby nélkül XD. Szóval ez egy szar rész lesz, én már most ki merem ezt jelenteni. A Desperados jó játék volt, szerettem, de a másodikat és a harmadikat nagyon elcseszte a Spellbound. Ez pedig erősen "zuhanórepüléses" tendencia.
Véleményem szerint a Gothic 4-ben a nagyszerű Gothic-ból egy akció-RPG lesz, melynek legangyobb erénye a csilivili grafika. S persze bugosan fog kijönni a játék, s még előtte kijön majd egy pre-patch. Ha mégsem lenne igazam (bár ne lenne), akkor sarokba térdelek, kukoricára XD.
De a Spellbound-tól szerintem eleve ne is várjunk jó Gothic-játékot.
A Piranha meg remélem aktivizálja magát, és belekezd egy új, realista RPG-be. Mondjuk "Barocco", vagy "Roman" néven, ha a korstílusokat követjük .
Félelmetesen sok szó sesik a kinézetről .
Piranha Bytes nélkül a Gothic olyan, mint a Dallas Bobby nélkül XD. Szóval ez egy szar rész lesz, én már most ki merem ezt jelenteni. A Desperados jó játék volt, szerettem, de a másodikat és a harmadikat nagyon elcseszte a Spellbound. Ez pedig erősen "zuhanórepüléses" tendencia.
Véleményem szerint a Gothic 4-ben a nagyszerű Gothic-ból egy akció-RPG lesz, melynek legangyobb erénye a csilivili grafika. S persze bugosan fog kijönni a játék, s még előtte kijön majd egy pre-patch. Ha mégsem lenne igazam (bár ne lenne), akkor sarokba térdelek, kukoricára XD.
De a Spellbound-tól szerintem eleve ne is várjunk jó Gothic-játékot.
A Piranha meg remélem aktivizálja magát, és belekezd egy új, realista RPG-be. Mondjuk "Barocco", vagy "Roman" néven, ha a korstílusokat követjük .