Kezdetben úgy tervezte a JoWooD (kiadó), hogy az új részt csak Európán kívül fogják Arcania: A Gothic Tale címmel forgalmazni, de mára ez megváltozott, és világszerte ez lesz a neve. A friss képek hivatottak bemutatni a játék szép grafikáját, amiről a különböző források is jókat írnak.
Az árnyékolásrendszer fejlett lesz, nagyon is, mivel nem csak a fény beesési szögét veszi figyelembe, hanem a napszakok változásával az árnyékok színét is változtatja (példa: az alkonyati kékes árnyékok).
További dicséret a grafikai motornak, hogy az esőzések során nagy sártócsák keletkeznek, amibe a játékos, és esetlegesen lova is beletapad. A házakról lecsurgó esővíz pocsolyákba gyűlik össze, amik, ha a nap kisüt, szépen lassan felszáradnak. A játékba természetesen bekerült a HDR effekt is, amivel még vakítóbbak a nap sugarai.
Az új részben fejlődni fog az íjászat rendszere is. Ha többet használjuk ezt a fegyvert -- sőt a játékban lévő valamennyi harceszközt --, akkor jobbak és pontosabbak leszünk a használatában. Ha az íjászatban kezdők vagyunk, ahhoz, hogy lőhessünk, egyenesen kell állnunk, és szabályoznunk kell a légzésünk, hogy ne imbolyogjon a célkereszt. Aztán, ahogy egyre jobban fejlődünk, akár mozgás közben is oszthatjuk a fejlövéseket. És ha már a fejlövéseknél tartunk: nem lesz mindegy, hol találjuk el az ellenfelünket, hiszen nem egyenértékű a lábsérülés és a koponyatörés. A különböző testrészekre kapott találatokhoz különböző animáció fog tartozni, ezzel tovább színesítve a játékmenetet.
Az árnyékolásrendszer fejlett lesz, nagyon is, mivel nem csak a fény beesési szögét veszi figyelembe, hanem a napszakok változásával az árnyékok színét is változtatja (példa: az alkonyati kékes árnyékok).
További dicséret a grafikai motornak, hogy az esőzések során nagy sártócsák keletkeznek, amibe a játékos, és esetlegesen lova is beletapad. A házakról lecsurgó esővíz pocsolyákba gyűlik össze, amik, ha a nap kisüt, szépen lassan felszáradnak. A játékba természetesen bekerült a HDR effekt is, amivel még vakítóbbak a nap sugarai.
Az új részben fejlődni fog az íjászat rendszere is. Ha többet használjuk ezt a fegyvert -- sőt a játékban lévő valamennyi harceszközt --, akkor jobbak és pontosabbak leszünk a használatában. Ha az íjászatban kezdők vagyunk, ahhoz, hogy lőhessünk, egyenesen kell állnunk, és szabályoznunk kell a légzésünk, hogy ne imbolyogjon a célkereszt. Aztán, ahogy egyre jobban fejlődünk, akár mozgás közben is oszthatjuk a fejlövéseket. És ha már a fejlövéseknél tartunk: nem lesz mindegy, hol találjuk el az ellenfelünket, hiszen nem egyenértékű a lábsérülés és a koponyatörés. A különböző testrészekre kapott találatokhoz különböző animáció fog tartozni, ezzel tovább színesítve a játékmenetet.
Amúgy nekem tetszik. Hangzatos dolgok csak működjön is.