Ez a játék, mint ahogy azt a neve (düh), és a hivatalos weboldal címe (engedd szabadjára a dühöd) mutatja, a harcról szól. Míg más MMOG-ben a hatalmas világban vannak PvP arénák, ahol megküzdhetünk más játékosokkal, addig itt az egész terep egyetlen aréna, amelyben csak erre kijelölt helyen - szentélyekben tilos egymást aprítani, itt lehet öreg mesterektől tanulni, kereskedni, fejlődni, és új küldetéseket, itt: próbatételeket elvállalni. Ezek a próbák mind harci feladatok, melyek új képességekhez juttatnak minket.
A játék mindent a harcnak rendel alá; instant mágiák lesznek, azaz nem fogsz percekig egy jégtömbben rostokolni, ehelyett akadályokon átemelő, ellenséget üldöző bűbájok segítik utadat, no és szintén instant re-spawning, azaz legyőzés után azonnal újjászületsz, hogy bosszút állhass. Nincsenek rögzített karakterosztályok sem, magad hozhatod létre saját kasztodat, az úgynevezett Incarnation rendszerben, mely a gyűjtögetős kártyajátékokra hajaz: több mint 400 képesség van a játékban, mindegyik egy-egy ilyen lapon, ezekből 255 lehet a birtokunkban, és ebből kell összeállítani avatarunkat. A szép a dologban, hogy a paklit bármikor átrendezhetjük, így gyakorlatilag új figurát hozva létre, az adott szituációhoz, kihíváshoz igazítva (ha kikevertünk egy ütős kombinációt, természetesen elmenthetjük azt). A korlátot csak karakterünk rangja jelenti (lásd a következő bekezdést), ugyanis ez határozza meg, hány pontnyi képességet aggathatunk magunkra. A 400 feletti képesség 4 elementál iskola és 8 harci diszciplína kapcsolatából áll össze, melyekből milliónyi kombinációt hozhatunk össze. Karakterünkhöz 255 egyedi vért, fegyver, cucc, mágia és képesség kombót menthetünk el, hogy mindig a megfelelőt választhassuk ki. A készletkezelés is szabad, a rengeteg felszerelés, fegyver számára ugyanis egy 1000 férőhelyes raktár áll nyitva. Mivel nincs unalmas PvE, de a készítők azért szerettek volna némi sztorivonalat is csempészni a dologba, 100 úgynevezett memória vár feltörésre, ezek tartalmazzák hősünk háttértörténetét.
A Fury egy robosztus és dinamikus meccsszervező programot tartalmaz, mely gondoskodik róla, hogy csak hasonló szintű és képességű játékosok kerüljenek össze. A játékosokat több szerver várja, melyek mind egy-egy birodalomnak felelnek meg, ahol több tízezer adrenalinbajnok találhat magának új otthont. Először a saját választott hazádban kell vitézkedned, akár szólóban, akár klánban (max 32 ember alkothat egy csapatot), négy harci módban (Bloodbath, Vortex, Elimination, Fortress), a lényeg, hogy te legyél a legfélelmetesebb harcos, ehhez természetesen egy minősítő rendszer (ranking system, ladder) társul. Ez a rangrendszer tíz lépcsőből áll (Chosen, Initiate, Disciple, Adept, Ascendant, Immortal, Master, Grand Master, Paragon, Eternal), és három területet érint: karaktereknél ez határozza meg, mennyi képességet és milyen felszerelést aggathatunk magunkra, képességeknél azok erejét, hatásosságát determinálja, klánoknál pedig a klánhierarchiában elfoglalt helyünket. Sokféle lehetőségünk lesz az erőfelmérésre és fejlődésre: lehet gyakorolni, gyors párbajokat vívni akár ebédidőben, klán-klán elleni meccseket, sőt egy klánon belüli ki itt a főnök csatákat is vívni. Amint az adott realm kitermel magából egy olyan vezéregyéniséget, aki maga mögé állíthat egy sereget, és azokat csatába vezetheti, ki lehet hívni más realm hasonló csapatát egy hatalmas, epikus háborúba az úgynevezett harci övezetekben (War Zones), ezek az ütközetek jelentik a játék csúcspontját.
Íme négy mód rövid összefoglalója:
- Bloodbath: 32 játékos egy arénában egymás ellen, azaz klasszikus dítmacska.
- Elimination: TDM, azaz két csapat egymás ellen, az utolsó emberig.
- Vortex: Két 16 fős csapat versenye. A pályán kristályokat cipelő NPC-k rohangálnak, el kell tőlük venni a motyót, és a bázisunkra hordani, az ellenség persze ezeket is megpróbálja majd megkaparintani. Az nyer, akinek a bázisán az adott idő lejártával a több kristály lesz.
- Fortress: Klasszikus mód, a Battlefieldben is láthattunk hasonlót. Két 32 fős teamnek kell elfoglalnia egy ellenőrzési pontot, itt abszolút a csapatmunkán, stratégián, kommunikáción múlik majd a siker.
A megjelenítésről azt hiszem, mindent elárul a tény, mely szerint az Unreal3 technológia támogatja a játékot. A környezet és a karakterek erősen távol-keleti beütésűek, és mindez persze meghatározza a harci stílusokat, felszerelést és minden egyebet is. A játékot a Railroad Simulatorról ismert Auran hegeszti, immár két éve. Megjelenés PC-re valamikor 2007 karácsonyán várható. Akinek a rövid bemutató, a képek, és a letöltések között lapuló videó meghozta a harci kedvét, jelentkezzen tehát tesztelőnek, és engedje szabadjára dühét!
legalább annyit küldhetnének hogy köszi a jelentkezésed de sajnos már megvan a kellő létszám stbstb.... :/