Az előkerült információk alapján a történet középpontjában az előző részben megismert Zakhaev egykori munkatársa, Makarov lesz (ha minden igaz, a Resident Evil 5-ből ismerős Albert Wesker, azaz Ken Lally lesz a szinkronhangja), aki, ellentétben a kollégájával, nem egy pszichopata, éppen ellenkezőleg egy okos, körmönfont személy, aki Zakhaev halálát felhasználva megerősítette hatalmát Oroszországban. A nagy terve pedig az, hogy lángba borítsa a világot, ám pontosan nem tudjuk, mire készül, viszont a különleges Task Force alakulatokat már bevetették a helyzet megoldására. Ezek a csapatok a CIA által szerzett információk alapján dolgoznak, de a kapott adatok nem mindig a teljes igazságot fedik fel, így előfordulhat, hogy a harcok hevében derül ki egy-egy fontos részlet.
A küldetéseink során az előző részhez képest sokkal több helyre jutunk el, ahol a saját szájízünk szerint hajthatjuk végre a feladatainkat. A beszámolók említést tesznek egy Rio de Janeiróról mintázott pályáról, továbbá Szibéria havas tájai, egy hatalmas sivatag, egy orosz tankhajó és egy helikopter alapú misszió is szóba került, valamint — mind közül a legérdekesebb — egy lopakodós bevetés, amit egy olajvezeték mentén, úszva (!) kell végrehajtanunk.
A folytatásban a parancsnokunk szerepkörében visszatérő "Soap" MacTavish és elit alakulata tehát ezentúl gond nélkül lubickolhat (ez, ha jól tudom, a sorozatban még nem fordult elő), ráadásul Oroszországban még gleccsereket is mászhat, sőt ha úgy adódik, harckocsik, tankok és talán motoros szánok irányítására is lehetőség nyílik. Ami viszont rossz hír, hogy a sztorimódból kimarad a kooperáció lehetősége, de vigasztalásképpen hosszabb játékidőt és részletesebb látványvilágot kapunk, valamint a fegyvereinket a multiplayerben látottakhoz hasonlóan módosíthatjuk különböző kiegészítőkkel, illetve a Special Forces módban a CoD4 Mile High Club missziójához hasonló küldetésekben vehetünk részt. Azt pedig már mondanom sem kell, hogy az Infinity Ward ismét egy minőségi és legfőképpen addiktív többszemélyes szekcióval látja el a játékát. Garantált a pörgős akció és a jól kigondolt pályák, ám a srácok a játék ezen részét sem hagyták újítások nélkül. A folytatásban ugyanis bemutatkozik egy úgynevezett „teljesítményrendszer”, ami az ügyesebb játékosokat fogja valamilyen módon jutalmazni, valamint egy „Live-Patching” eljárás, amivel mindenféle tapaszok nélkül lehet majd módosítani egy-egy pálya kialakításán.
A Modern Warfare 2 november 13-án fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
A küldetéseink során az előző részhez képest sokkal több helyre jutunk el, ahol a saját szájízünk szerint hajthatjuk végre a feladatainkat. A beszámolók említést tesznek egy Rio de Janeiróról mintázott pályáról, továbbá Szibéria havas tájai, egy hatalmas sivatag, egy orosz tankhajó és egy helikopter alapú misszió is szóba került, valamint — mind közül a legérdekesebb — egy lopakodós bevetés, amit egy olajvezeték mentén, úszva (!) kell végrehajtanunk.
A folytatásban a parancsnokunk szerepkörében visszatérő "Soap" MacTavish és elit alakulata tehát ezentúl gond nélkül lubickolhat (ez, ha jól tudom, a sorozatban még nem fordult elő), ráadásul Oroszországban még gleccsereket is mászhat, sőt ha úgy adódik, harckocsik, tankok és talán motoros szánok irányítására is lehetőség nyílik. Ami viszont rossz hír, hogy a sztorimódból kimarad a kooperáció lehetősége, de vigasztalásképpen hosszabb játékidőt és részletesebb látványvilágot kapunk, valamint a fegyvereinket a multiplayerben látottakhoz hasonlóan módosíthatjuk különböző kiegészítőkkel, illetve a Special Forces módban a CoD4 Mile High Club missziójához hasonló küldetésekben vehetünk részt. Azt pedig már mondanom sem kell, hogy az Infinity Ward ismét egy minőségi és legfőképpen addiktív többszemélyes szekcióval látja el a játékát. Garantált a pörgős akció és a jól kigondolt pályák, ám a srácok a játék ezen részét sem hagyták újítások nélkül. A folytatásban ugyanis bemutatkozik egy úgynevezett „teljesítményrendszer”, ami az ügyesebb játékosokat fogja valamilyen módon jutalmazni, valamint egy „Live-Patching” eljárás, amivel mindenféle tapaszok nélkül lehet majd módosítani egy-egy pálya kialakításán.
A Modern Warfare 2 november 13-án fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Mellesleg ez mind szép és jó, de ha megint végig lehet majd vinni 5 óra alatt, morcos leszek.
hogy kapkodnák el?már jó ideje készítik!
Mesterlövész fronton szívesen látnék egy Gepard M6-t, igazi Hungarikum
Az újításokra meg nagyon kíváncsi leszek.
http://www.teamfortress.com/sniperupdate/
Én már azt sem tudom, hogy feküdjek, álljak, üljek, vagy mit csináljak az izgalomtól! Körülbelül, mint mikor vesém görcsölt, csak az jóval kellemetlenebb volt...
Egy szó, mint száz én már nagy várom, és főképp az multira leszek külön kíváncsi!