Ez a 40 000 sornyi szöveg első hallásra soknak tűnhet, de nincs lemaradásban a szintén készülőfélben lévő Fable 2-höz képest, mert abban is hasonló mennyiségű dialógus lesz. Egy nagyon hosszú fórumbejegyzésből más információk is kiderültek, tömören itt a lényeg:
- Rabszolgasággal, gyerekekkel, drogokkal, és drogfüggőséggel is találkozni fogunk a játék során.
- A legtöbb nem emberi karakter ellenséges lesz, de nem az összes.
- A pályaszerkesztőt nem mellékelik a játékhoz, de a későbbiekben valószínűleg ingyenesen elérhető lesz.
- A játékosok minden szintlépés után jutalmul egy perket (olyasmi, mint egy bónusztulajdonság, amit akár többször is felhasználhatunk) kapnak. Összesen 100 perk lesz, és hogyha az összeset kiakarjuk próbálni, ötször kell újrajátszanunk a játékot.
- Egy társ (na meg Dog Meat) csatlakozhat mellénk, akinek fegyvereket és páncélzatot adhatunk.
- A fejlesztők nem túl nagy hangsúlyt fektettek az ökölharcra, ezért a játékot roppant nehéz, szinte lehetetlen lesz fegyverek nélkül végigvinni.
Hogy a pályaszerkesztő (vagy inkább SDK) minek kell? Hát a modok miatt. A Morrowindet és az Obliviont is hihetelenül sokan csak ezért vették meg, millószámra gyártják hozzájuk a modokat a rajongók. Ne tudd meg mekkora felháborodás lesz, ha nem produkálnak egyet a Fallout 3-hoz is. (jelenleg nem tűnik olyan biztosnak, és az eredeti szövegben is ez szerepel: "if and when one is available"
Hogy a pályaszerkesztő (vagy inkább SDK) minek kell? Hát a modok miatt. A Morrowindet és az Obliviont is hihetelenül sokan csak ezért vették meg, millószámra gyártják hozzájuk a modokat a rajongók. Ne tudd meg mekkora felháborodás lesz, ha nem produkálnak egyet a Fallout 3-hoz is. (jelenleg nem tűnik olyan biztosnak, és az eredeti szövegben is ez szerepel: "if and when one is available"
Egyébként pályaszerkesztő. Az meg ugyan minek?
Egyébként pályaszerkesztő. Az meg ugyan minek?
OMG, ezt most vettem észre. Obo, ezt sürgősen javítsd át erre:
"Minden szintlépés után..."
OMG, ezt most vettem észre. Obo, ezt sürgősen javítsd át erre:
"Minden szintlépés után..."