A történet röviden annyi, azok kedvéért, akik kihagyták korábbi
híreinket, hogy Churchill az 1931-es taxis balesetben meghal, így
nincs, aki összefogja a nácikkal szemben Európát, amit ők le is
rohannak. Ezután fordulnak az USA ellen, aminek nem fejlődött úgy a
hadiipara, mint Németországnak, így sokkal fejlettebb fegyverekkel
találja majd szemben magát a játékos.
A játék egy felhőkarcoló tetején kezdődik, ugyanis főhősünk, Dan Carson egy építőmunkás. Itt látjuk majd, ahogy a távolban bombáznak, majd jönnek egyre közelebb, hogy végül már körülöttünk potyogjanak a szeretetcsomagok. Itt kapjuk meg az irányítást - el kell menekülnünk onnan, hogy ne járunk úgy, mint több társunk, akik vagy lezuhannak vagy felrobbannak.
Az első pálya oktatórésznek is nevezhető, itt mutatnak be minden játékelemet, amit később használni kell, például a közelharcot, aminek nagy szerepe lesz. Ezt egy szerencsétlen németen próbálhatjuk ki, aki nem messze tőlünk landol egy magasban lévő fedett folyosón, ami két épületet köt össze. Itt a háta mögé kerülünk és elkapjuk a torkát, hogy utána pár jól irányzott ütéssel harcképtelenné tegyük, majd ledobjuk a mélybe.
Ekkor vehetjük fel a fegyverét, és akkor ki is térek erre a részére a Fall of Libertynek. Egyszerre két puska lehet a birtokunkban és néhány gránát. Az amerikai oldalnál lesznek az egyszerűbb példányok, mint a Tommy Gunnak becézett géppuska vagy az M1 Garand. A németek rendelkeznek a fejlettebb arzenállal, mint amilyen az MP50 (a 40-es nagytestvére, pontosabb, nagyobb tűzgyorsaságú stukker) vagy a szintén feljavított mesterlövészpuska, amihez lehet majd szerezni éjjellátó szemüveget is. (Ez utóbbit tényleg kifejlesztették a nácik, csak nem tudták használni nagy, kb. 20 kilogrammos súlya miatt, de a játékban ezt a problémát már áthidalták.) Lesz rakétavető is, ami egyszerre három rakétát is ki tud lőni, ez nagyon hasznos lesz a zeppelinek és a tankok ellen.
A közelharc nem lesz unalmas, több mint 60 mozdulatot tanulhatunk meg, amire nagy szükség is lesz, hiszen nem találunk majd nagy halmokban lőszert, azt csak hulláktól lehet elvennni. Az M.I. számára nem lesznek külön kijelölt helyek, hogy fedezék mögé bújjanak, maguk ismerik fel és keresik meg az arra alkalmas biztonságos pozíciókat. Ennek megfelelően a játéktér elég nyílt lesz, bár nem mindenhol, sok helyen kivették többféle megközelítés lehetőségét, hogy egyszerűsítsenek a játékon, ne vesszenek el a játékosok. Ám a felfedezést, a barangolást nagyon ajánlják, mert állandóan történik valami a háttérben, így sokat veszíthet, aki csak végigrohan a játékon.
Nem játszunk végig belső nézetben, ugyanis ha például létrára mászunk vagy a fal szélén csüngünk, vagy ha éppen német úriembereket tanítunk jómodorra, átvált a kamera külső nézetre, hogy mindent jobban lássunk. Vezethető járművek nem lesznek, azokkal csak ellenfélként találkozunk majd. A többjátékos módról még hallgatnak a fejlesztők, de azt már elárulták, kooperatív mód nem lesz.
A grafikáról az Unreal3-as motor gondoskodik, ennek megfelelően a látvánnyal nincs gond, sőt, a Spark is megtoldotta néhány effekttel az Epic technológiáját. Az E3-as bemutató alatt még több hibát is észre lehetett venni, illetve a mozgásanimációk sem tűntek véglegesnek, de még van több hónapjuk arra, hogy ezeket kijavítsák, az ilyen bemutatóverziók meg mindig néhány hónaposak, ez is bíztató lehet.
A játék év végi megjelenése előtt számíthatunk majd demóra is, körülbelül egy hónappal korában. Addig még biztosan jelentkeznek újabb információkkal a fejlesztők, többek között arról is, hogy elhagyhatjuk-e majd az államok területét vagy sem (erre tett utalást egyikük az E3 alatt).
A játék egy felhőkarcoló tetején kezdődik, ugyanis főhősünk, Dan Carson egy építőmunkás. Itt látjuk majd, ahogy a távolban bombáznak, majd jönnek egyre közelebb, hogy végül már körülöttünk potyogjanak a szeretetcsomagok. Itt kapjuk meg az irányítást - el kell menekülnünk onnan, hogy ne járunk úgy, mint több társunk, akik vagy lezuhannak vagy felrobbannak.
Az első pálya oktatórésznek is nevezhető, itt mutatnak be minden játékelemet, amit később használni kell, például a közelharcot, aminek nagy szerepe lesz. Ezt egy szerencsétlen németen próbálhatjuk ki, aki nem messze tőlünk landol egy magasban lévő fedett folyosón, ami két épületet köt össze. Itt a háta mögé kerülünk és elkapjuk a torkát, hogy utána pár jól irányzott ütéssel harcképtelenné tegyük, majd ledobjuk a mélybe.
Ekkor vehetjük fel a fegyverét, és akkor ki is térek erre a részére a Fall of Libertynek. Egyszerre két puska lehet a birtokunkban és néhány gránát. Az amerikai oldalnál lesznek az egyszerűbb példányok, mint a Tommy Gunnak becézett géppuska vagy az M1 Garand. A németek rendelkeznek a fejlettebb arzenállal, mint amilyen az MP50 (a 40-es nagytestvére, pontosabb, nagyobb tűzgyorsaságú stukker) vagy a szintén feljavított mesterlövészpuska, amihez lehet majd szerezni éjjellátó szemüveget is. (Ez utóbbit tényleg kifejlesztették a nácik, csak nem tudták használni nagy, kb. 20 kilogrammos súlya miatt, de a játékban ezt a problémát már áthidalták.) Lesz rakétavető is, ami egyszerre három rakétát is ki tud lőni, ez nagyon hasznos lesz a zeppelinek és a tankok ellen.
A közelharc nem lesz unalmas, több mint 60 mozdulatot tanulhatunk meg, amire nagy szükség is lesz, hiszen nem találunk majd nagy halmokban lőszert, azt csak hulláktól lehet elvennni. Az M.I. számára nem lesznek külön kijelölt helyek, hogy fedezék mögé bújjanak, maguk ismerik fel és keresik meg az arra alkalmas biztonságos pozíciókat. Ennek megfelelően a játéktér elég nyílt lesz, bár nem mindenhol, sok helyen kivették többféle megközelítés lehetőségét, hogy egyszerűsítsenek a játékon, ne vesszenek el a játékosok. Ám a felfedezést, a barangolást nagyon ajánlják, mert állandóan történik valami a háttérben, így sokat veszíthet, aki csak végigrohan a játékon.
Nem játszunk végig belső nézetben, ugyanis ha például létrára mászunk vagy a fal szélén csüngünk, vagy ha éppen német úriembereket tanítunk jómodorra, átvált a kamera külső nézetre, hogy mindent jobban lássunk. Vezethető járművek nem lesznek, azokkal csak ellenfélként találkozunk majd. A többjátékos módról még hallgatnak a fejlesztők, de azt már elárulták, kooperatív mód nem lesz.
A grafikáról az Unreal3-as motor gondoskodik, ennek megfelelően a látvánnyal nincs gond, sőt, a Spark is megtoldotta néhány effekttel az Epic technológiáját. Az E3-as bemutató alatt még több hibát is észre lehetett venni, illetve a mozgásanimációk sem tűntek véglegesnek, de még van több hónapjuk arra, hogy ezeket kijavítsák, az ilyen bemutatóverziók meg mindig néhány hónaposak, ez is bíztató lehet.
A játék év végi megjelenése előtt számíthatunk majd demóra is, körülbelül egy hónappal korában. Addig még biztosan jelentkeznek újabb információkkal a fejlesztők, többek között arról is, hogy elhagyhatjuk-e majd az államok területét vagy sem (erre tett utalást egyikük az E3 alatt).
Bocsi az OFF ért!!!!!!!!!
AVE
Mert egy E3-as videóban épp ücsörgünk a TAXI-ban amikor egy német ráejtőernyőzik a kocsinkra...
AVE
VÉGRE!!!!!!!!!!
Amcsiírtás GOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
Érdekes a másik oldal
AVE