A Deus Ex: Human Revolution nagyszerű játék lett, pedig valljuk be, sokan vagyunk, akik nem bíztunk ebben annyira, főleg a kissé visszafogott Invisible War miatt. Bár hosszasan lehetne sorolni az új rész érdemeit, egy dolgot sokan kritizáltak benne, s ez a bossok nehézsége. Önmagában a Human Revolution nem egy különösebben kemény darab, a főellenfelek viszont roppant frusztrálóak lehetnek.
Mégis hogy lehetséges ez? Nos, a válasz annyi, hogy a játék bossharcaival a Square egy kevéssé ismert külsős céget, a Grip Entertainmentet bízta meg. A csapat főnöke, Paul Kruszewski egyébként elismerte, hogy ez kicsit túl nagy falat volt.
"Bevallom: nagy shooter-rajongó vagyok, mégis úgy vállaltam ezt a melót, hogy nem sokat tudtam a Deus Ex világáról. Az eidosos csávó odaadta a dizájndokumentumot és a motort, mi pedig a saját viselkedésmodellező alrendszerünkkel összemosva visszaadtuk neki. A bossharcok különleges pillanatok. Két feladatunk volt: a saját technológiánk eredményét kellet beoltanunk a DEX3 kész motorjába. Aztán a játékban már akárki lehetsz, egy rakás fejlesztést pakolhatsz magadra, mindenféle fegyvereid lehetnek... Aztán pedig úgy kell ezt az egészet kiegyensúlyozni, hogy nem tudod, miféle játékossal találja magát szembe a főellenfél. Viszont mindenkinek kielégítő szórakozást akarsz nyújtani. Egy szó mint száz, a balansz piszok nehéz volt."
Ha esetleg épp most szívnátok valamelyik gonosztevővel, álljon itt egy tanács Paultól, ami vagy segít, vagy nem:
"Ha bepánikolsz, meghalsz. Maradj nyugodt, bízz a zenben, és megcsinálod. Ez a titok nyitja."
Mégis hogy lehetséges ez? Nos, a válasz annyi, hogy a játék bossharcaival a Square egy kevéssé ismert külsős céget, a Grip Entertainmentet bízta meg. A csapat főnöke, Paul Kruszewski egyébként elismerte, hogy ez kicsit túl nagy falat volt.
"Bevallom: nagy shooter-rajongó vagyok, mégis úgy vállaltam ezt a melót, hogy nem sokat tudtam a Deus Ex világáról. Az eidosos csávó odaadta a dizájndokumentumot és a motort, mi pedig a saját viselkedésmodellező alrendszerünkkel összemosva visszaadtuk neki. A bossharcok különleges pillanatok. Két feladatunk volt: a saját technológiánk eredményét kellet beoltanunk a DEX3 kész motorjába. Aztán a játékban már akárki lehetsz, egy rakás fejlesztést pakolhatsz magadra, mindenféle fegyvereid lehetnek... Aztán pedig úgy kell ezt az egészet kiegyensúlyozni, hogy nem tudod, miféle játékossal találja magát szembe a főellenfél. Viszont mindenkinek kielégítő szórakozást akarsz nyújtani. Egy szó mint száz, a balansz piszok nehéz volt."
Ha esetleg épp most szívnátok valamelyik gonosztevővel, álljon itt egy tanács Paultól, ami vagy segít, vagy nem:
"Ha bepánikolsz, meghalsz. Maradj nyugodt, bízz a zenben, és megcsinálod. Ez a titok nyitja."
Wolfi24: nem mondd már, hogy mindenkit végig irtottál egy revolverrel! Bár normalon nem próbáltam, de azért ez nekem kicsit túlzásnak tűnik. Yelena még oké, de Barettet, pl. gondolom ide-oda csalogattad, hogy berobbantsa magát. Az meg ha ülsz a fedezékben, és sunnyogsz az nem pite, hanem macerás megoldás.....
Még az összecsapás előtt feltöltesz minimum 3 energiacellát, szerzel ugyanennyi Typhoon lőszert, a vonatkozó augmentációt pedig felfejleszted maximumra (4 praxis, semmi extra).
Odasprintelsz a csihi-puhi elején a bosshoz, és egymás után után küldöd neki a Typhoonokat. Normal fokozaton kettő után szoktak kidőlni... Esélyük sincs lőni, flawless victory lehet mind.
Ez kb minden játékra elmondható