• Az Everwild fejlesztése állítólag kvázi újraindult
  • A játék leghamarabb 2024-ben érkezhet meg

Az Xbox és a Bethesda E3-as előadásán rengeteg új és már korábban felfedett játék mutatta meg magát, de még így is sok volt a távolmaradó, köztük a Rare gondozásában készülő Everwild. A VGC forrásai szerint utóbbi joggal kapott felmentést, ugyanis Simon Woodroffe  kreatív igazgató tavalyi távozása után a játék tervezését gyakorlatilag teljesen újrakezdték, ezúttal már a veterán Gregg Mayles útmutatásaival. A projekthez közelállók elmondása szerint a Rare az egyedülálló grafikai stíluson és zenéken kívül egyelőre nem nagyon tudja, hogy milyen irányba vigye el a játékot, amit tovább nehezít, hogy a vezetőség utasításai szerint nem lehet semmiféle harc a játékban. A fejlesztők most "optimistán" 2024-et látják reális megjelenési évnek, de ezek után ki tudja, még mennyit csúszhat a projekt. Az Everwild egyébként utoljára tavaly júliusban tűnt fel 'Eternals' előzetesével.

everwild.jpg