Az Xboxot, a Windows Phone-t és a Surface-t magába foglaló Entertainment & Devices Divisionnek (EDD) 2,53 milliárd dollárral nőtt a forgalma, amely 56%-os javulás az előző periódus képest. Ebben benne van a Halo 4 novemberi startja is, mely 380 millió dollár pluszt hozott a Microsoft konyhájára. Az EDD 342 millió dollár nyereségre tett szert az elmúlt három hónapban, ami szintén nagy előrelépés az előző ciklus 242 milliós veszteségéhez képest.

Az eredményeket kicsit rontják az Xbox 360 eladási adatai, ugyanis a kimutatás szerint az elmúlt kilenc hónapban 8,9 millió darabot adtak el, ami 3 millióval elmarad az előző évtől (ebbe minden bizonnyal az új gép bejelentésének közelsége is szerepet játszik). Ezzel szemben az Xbox Live 18%-kal növelte felhasználóinak számát, immár 46 millió regisztrált tagja van világszerte. Az azonban nem derült ki a jelentésből, hogy ebből hányan fizettek az arany tagságért.

A minimálisan csökkenő Xbox 360 eladások ellenére a Microsoft videojátékokkal foglalkozó divíziója remek negyedévet zárt, ami a konzolgeneráció-váltás küszöbén szép teljesítmény.