A hét videója
A Battlefield 4 megjelenése magával hozta azt, hogy innentől kezdve egyre több olyan rajongói alkotással lesz dolgunk, ami valahogyan kapcsolódik a DICE méltán híres és kedvelt sorozatához -- ilyen mű a hét videója is, amit orosz rajongóknak köszönhetünk.
Sajnos egy szót sem értek abból, hogy mi történik, de az akció és a robbanás szerencsére át tud hidalni minden nyelvi szakadékot, s szinte maradéktalanul élvezhetem ezt az élőszereplős videót, ami a játék multiplayer módjának féktelen száguldását igyekszik megragadni, mégpedig egészen jól.
És ha már Battlefield, szót kell ejtenem StoneMountain64-ról, akit a napokban sikerült felfedeznem, miközben gyanútlanul böngésztem a Redditet. A srác azzal tölti az idejét, hogy Battlefield 3 meccsek során katonai zsargonnak megfelelően kommentál mindent, amit csinál. Roppant szórakoztató a YOLO On The Battlefield sorozat, ami már a 16. részénél tart, s valószínűleg a Battlefield 4-ben is folytatódni fog. Nézzétek meg az egyik részt!
Még egy Battlefield: ebben a DigitalFoundry csapata összehasonlította, hogy látvány terén mit tud a Battlefield 4 a PS4 konzolon és PC-n. Természetesen személyi számítógépen az Ultra részletesség volt belőve, de még ennek ellenére sincs mit szégyenkeznie a Sony új üdvöskéjének.
Mégiscsak igaza volt minden fórumozónak, az Xbox One tényleg óriási! Ez így nem fog beférni a nappaliba.
A kép története a következő: a Microsoft a hét elején Kanadában felépítette ezt az óriási konzolt, majd azt kérte a rajongóktól, hogy a kihelyezett terminálba írják be az Xbox 360-as felhasználónevüket, ezzel gyorsítva a folyamatot. A számláló végül pénteken lejárt, s egy csomó zombi tört elő az „épületből”, ezzel meg is oldva a rejtélyt, ugyanis a Dead Rising 3 sajátos reklámja volt mindez.
Falméretű érintőkijelzőn jó csak Civilization 5-tel játszani.
Megszámlálhatatlanul sok ember öltözött be játékkarakternek halloween alkalmából, így meg sem próbálom összeszedni mindet, inkább csak egy kiváló darabot mutatok. Ezt a Next Level Games (Luigi's Mansion: Dark Moon) programozója, Randy Cavanagh készítette papírból, és hadd ne mondjam, kit ábrázol.
Ti egyébként láttatok még hasonlóan jó kosztümöket? Ha igen, osszátok meg velünk a kommentek közt!
Ötletes graffitik videojáték témában.
A CCP Games készített egy videót annak reményében, hogy több példányt tudnak eladni az EVE: The Second Decade Collector's Edition részét képező Rifter USB elosztóból. Ez azonban nem egy szokványos reklám, s nem is igazán értem, hogy miért gondolták jó ötletnek, mindenesetre jópofa, ahogy a fejlesztők ökörködnek egy kicsit az irodában, 10 éves gyereknek képzelve magukat.