Nem könnyű egy új MMOG-t készíteni, főleg akkor nem, ha annak hosszú ideig meg kell állnia a helyét a kegyetlen és zsúfolt piacon, a helyzet pedig még tovább nehezedik, ha ennek a játéknak a zsáner királyát, a World of WarCraftot kell leváltania. Érthető tehát, hogy a Blizzard semmit sem siet el; a csapat lassan, megfontoltan és nagyon óvatosan készíti az utódot, s ha kell, nem restek sutba dobni az eddig elkészült munkát -- most pont ez történt.
Meg nem erősített információk szerint a Blizzard nemrégiben újrakezdte a nagyon rejtélyes, Titan kódnéven futó játékának fejlesztését. Az ügyhöz közelálló forrás szerint a projekten mintegy 100 ember dolgozott, de miután a fejlesztés nem úgy haladt, ahogy azt tervezték, s a termék akkori formájában bőven hagyott kívánni valót maga után, a vezetőség úgy döntött, hogy inkább elölről kezdi az egészet. A csapat létszámát ezt követően visszaállították a jóval családiasabb 30 főre, a tervezett megjelenést pedig 2016-ra tolták, ami persze egyáltalán nincs kőbe vésve, elvégre a Blizzardról beszélünk.
A cég kicsivel a hír felröppenése után megerősítette, hogy valóban történetek változások a hivatalosan még be nem jelentett játékkal kapcsolatban, de részleteket már nem árultak el, illetve a pletykált megjelenési dátumot sem kommentálták.
A legutóbbi, nem hivatalos információk szerint a Titan a Földön játszódik, de egy olyan alternatív univerzumban, ahol a különböző népcsoportok mitológiai lényei valódiak, ami azt jelenti, hogy a mindennapi életben a fekete mágia is szerephez jut. A játék állítólag komoly sci-fi elemekkel, például időutazással és futurisztikus fegyverekkel operál, de a játékmenet terén nem rugaszkodik el nagyon messze a megszokott formulától, tehát egy külső nézetes RPG-ről van szó, melyben mindenféle küldetések, nagy csaták és egyebek várnak ránk.
Titan -- Megjelenés: ismeretlen -- Gépigény: ismeretlen
lassan dolgoznak? megtehetik...
Magas mérce?
Alig van újítás, így elég nehéz a mércét megállapítani.
De ez csak az én véleményem.
lassan dolgoznak? megtehetik...
lassan dolgoznak? megtehetik...
A StarCraft 2-től sem dobtam egy hátast.
Az első részéhez képest szinte alig van benne újítás, főleg ha más játékokat is megnézünk: szép grafika 1-2 extra még az épületek felhúzását és a nyersanyag termelést is ugyanúgy kell csinálni.
Ennek ellenére mindenki úgy értékelte, hogy nagy előre lépés volt az előző részhez képest és térdre borultak előttük.
De ha megnézünk más játék fejlesztő csapatokat akik alig változtatnak a játékon akkor egyből megkövezik őket, hogy ez csak bőr lehúzás.
Az biztos, hogy túlságosan is ráérősen dolgoznak.
Kíváncsi lennék, hogy levetítve mennyire erőltetik meg magukat a napok folyamán más fejlesztő csapatokhoz képest.
OFF: Miért nem lehet belépve maradni az oldalon? A régi beállításoknál alap volt, most meg minden alkalommal be kell lépnem ha meg kommentelésnél elfelejtem akkor bukom a kommentet....