- Több mint 108 millióan nézték meg A kis hableány előzetesét
- Az első 24 órában
- Ennél csak Az oroszlánkirály kedvcsinálója produkált jobb számokat
A Disney már számos klasszikus rajzfilmjét ültette át élőszereplős formába az elmúlt évek során (igazából sokkal többet, mint kellett volna), a sort pedig a cég 1989-es remekműve, A kis hableány (The Little Mermaid) fogja folytatni, Rob Marshall filmje ugyanis május 26-án kerül a mozikba. A feldolgozás nem csupán a vizes téma miatt kavart nagy hullámokat, hanem a szereposztás végett is, Arielt ugyanis egy színes bőrű színésznő, Halle Bailey alakítja, ami nem igazán nyerte el az alapmű kedvelőinek tetszését – hogy jogos-e a felháborodás, vagy sem, azt mindenki döntse el maga. Az alkotás első hosszabb kedvcsinálója a 95. Oscar-gála során mutatkozott be, a képsorokon pedig nem csupán a főszereplő, de a Melissa McCarty által megformált Ursula is feltűnik, Eric herceggel (Jonah Hauer-King) és Triton királlyal (Javier Bardem) egyetemben. A negatív visszhang ellenére (vagy talán éppen ezért) viszont a trailer meglehetősen felkapott lett a nézők körében, olyannyira, hogy a Disney szerint a 2019-es Az oroszlánkirály előzetese óta ez a legnépszerűbb az adaptációk kedvcsinálói közül.
A kis hableány március 12-én debütált videóját ugyanis több mint 108 millióan nézték meg világszerte az első 24 órában, amivel megelőzte többek között az Aladdin (106,5 millió), a Mulan és Demóna első előzetesének számait is. Az imént említett oroszlános kaland debütáló képsorai ugyanakkor 130 milliós nézőszámot generáltak, így ezt nem sikerült elérnie a trailernek. A teljes nézettségbe belevették a televíziós közvetítést és a digitális megtekintéseket is, a YouTube-on látható szám tehát némiképp csalóka, az ugyanis csak egy része az egésznek.
A filmnél sokkal izgalmasabb nézni azt ahogy a Disney vergődik... pl azzal hogy egy reklám nézettségét próbálja nagy dobra verni.