Ahogy az lenni szokott, felkerült az internetre az elmúlt hét számítógépes játékeladásainak listája -- az eredmény pedig olyan megdöbbentő, hogy minden bizonnyal még a Blizzard szakemberei is megkukulva bambulnak egymásra. Észak-Amerikában -- az egyik legnagyobb piacon -- a cégnek kettő játéka került be a Top 5-be - az egyik "szokás szerint" a World of Warcraft Battle Chest (vagyis az alapjáték és annak első küldetéslemeze), a másik pedig a több mint hét esztendős Diablo 2 Battle Chest. A harmadik rész eljövetelének bejelentése azonban nem csak Amerikában robbantott hatalmasat, de az Egyesült Királyságban is -- az angolok annyira rámozdultak a témára, hogy az ötös lista negyedik helyére rágták fel a világ legsikeresebb akció-szerepjátékát. A trilógiává válásig tehát még esztendők vannak hátra, a világ azonban újra felfedezte magának a második részt, amely igen bölcs dolog, lévén napjainkig nem jelent meg még csak őt megközelíteni képes hack 'n slash sem...
Elképesztő Diablo 2 eladások
A Blizzard már valószínűleg megszokta, hogy kisebb tömeghisztéria kíséri a játékai bejelentését, de azt hiszem, még őket is meglepte a nagy öreg Diablo 2 váratlan sikere.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Diablo 2: Lord of Destruction megjelenés:
2001. június 27.
Diablo 2: Lord of Destruction gépigény:
CPU: 233 MHz,
RAM: 32 MB,
VGA: 8 MB,
HDD: 800 MB
Ott már lehet 800x600-ba tenni a felbontást.
Jómagam is egy 20 colos TFT monitorral játszok Diablo 1-et randának randa, de szórakoztató...
Ott már lehet 800x600-ba tenni a felbontást.
Jómagam is egy 20 colos TFT monitorral játszok Diablo 1-et randának randa, de szórakoztató...
Jómagam kétszer vettem meg.
Egyszer még csak a simát(ennyire volt pénzem), aztán a kiegészítőt.
De a kiegnek a CD-je nagyon karcos volt 6 éve után , ezért beruháztam egy ilyen Battle Chest-re, nem bántam meg...
Miért is zavaró az utolsó mondat?
Jó a Titan Queat a legjobban sikerült "klón", de szerintem még messze állt a Diablo 2-höz.
A Sacred is nagyon jó volt, csak kicsit furcsa meg egy idő után unalmas is lett kóborolni abban a bazi nagy térképen...
Van aztán Dungeon Siege. Az egy az nagyon béna lett(szvsz), a kettő mérföld kövekkel jobb lett, mint az előző de ez édes kevés ahhoz, hogy a Diblo-t megszorongassa.
Persze ott van még egy csomó klón(Space Hack, Divine Divinity stb.)ami csak tényleg a klón nevet érdemli.
Jómagam kétszer vettem meg.
Egyszer még csak a simát(ennyire volt pénzem), aztán a kiegészítőt.
De a kiegnek a CD-je nagyon karcos volt 6 éve után , ezért beruháztam egy ilyen Battle Chest-re, nem bántam meg...
Miért is zavaró az utolsó mondat?
Jó a Titan Queat a legjobban sikerült "klón", de szerintem még messze állt a Diablo 2-höz.
A Sacred is nagyon jó volt, csak kicsit furcsa meg egy idő után unalmas is lett kóborolni abban a bazi nagy térképen...
Van aztán Dungeon Siege. Az egy az nagyon béna lett(szvsz), a kettő mérföld kövekkel jobb lett, mint az előző de ez édes kevés ahhoz, hogy a Diblo-t megszorongassa.
Persze ott van még egy csomó klón(Space Hack, Divine Divinity stb.)ami csak tényleg a klón nevet érdemli.
Bár nem magamból indulok ki
Bár nem magamból indulok ki
matte: a dio3-at már bejelentették...ja hogy te megjelenési dátumra gondolsz? Hát igen, télleg jó lenne, meg ugyanez jó lenne az SC2-nél is, de azt hiszem erre még várnunk kell egy kicsit...
matte: a dio3-at már bejelentették...ja hogy te megjelenési dátumra gondolsz? Hát igen, télleg jó lenne, meg ugyanez jó lenne az SC2-nél is, de azt hiszem erre még várnunk kell egy kicsit...
De úgy vélem lelkileg jót tett a fejlesztőknek ez az esemény
A Titan Quest persze jó játék, de soha ne feledd el, hogy honnan vette az ötletét a játékmenetre. A TQ csak másolat, és mint olyan, ha jobb akar lenni, tényleg jobbnak kell lennie, hogy ki tudjon lépni a kategória megalkotójának árnyékából. Ha felér vele, az nem elég.
Mondok egy butaságot : Könnyebb lemásolni Mona Lisát, mint egy hasonlóan jó képet alkotni.
Vegyük a Doomot, mint kategória teremtőt (Jó, akkor Wolfeinstein 3D). Utána ott volt az Unreal, ott volt a Duke Nukem 3D, ami mind képes volt új dolgokat behozni a kategória jelentette lehetőségekbe. Ettől maga az FPS lett gazgagabb, szélesebb lett a palettája, az utánuk megjelenő játékok alkotóinak. A TQ nem igazán hozott ilyesféle újításokat.
De persze nem játszottam a játékkal, csak olvasam róla. Így tévedhetek.