A múlt héten jelent meg az Elite: Dangerous 2.3-as, The Commanders című frissítése, amiben akár már kooperatív módban is szelhetjük a világűrt, már persze, ha megvan a Horizons kiegészítő. Ha nincs, akkor sem kell aggódni, a frissítés az alapjátékban is több változtatást hozott. Ezek azonban nem mindig kellemesek.
A játékosok a frissítés telepítése utáni napokban lettek arra figyelmesek, hogy anomáliák jelentek meg az egyes frakciók egy adott rendszer feletti befolyásának mutatóiban. Például az egyik csapatnál az egyik nap még 59,7 százalékban uralták az adott szektort, majd nyolc órával később már 1 százalékban, míg egy másik frakció 21,5 százalékról 66 százalékra növelte előnyét, csakhogy közben senki nem csinált semmit, mert a szerver állt.
Ez nem hangzik jól, ugye? A Frontier természetesen elismerte, hogy az anomáliákat a frissítés okozta, és vissza kellett állítani a szervereket a 2.3-as előtti időre, amivel elvesztek az az utáni, addig összehozott eredmények.
Emellett az Xbox One tulajdonosok észrevették, hogy ha kilépnek a többjátékos módból, akkor beragadnak a menübe, és nem tudnak tovább lépni. Ennek elhárítására a hiba okozóját, a felhőben tárolt mentések törlését javasolják – nem kell aggódni, ezzel pilótáink nem vesznek oda, nem kell elölről kezdeni a játékot. Jelezték, hogy az Xbox cache törlése is javallott, de még így sem biztos, hogy a probléma teljesen megoldódik.
Végül van még egy bug, bár sokan ezt inkább királyságnak tartják. A Packhound launcher képtelenné vált a túlmelegedésre, ezért végtelenszámú lövést képes leadni. Ez persze nem teljesen fair a véges lőszerrel bíró ellenféllel szemben.
Természetesen a Frontier csapata gőzerővel dolgozik a hibák elhárításán, és elnézésünket kérik a hibákért.