Pontos megjelenési dátumot kapott a cseh Vatra Games által fejlesztett Silent Hill: Downpour. A Konami kiadásában érkező horror-akciójáték november 4-én érkezik PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, tehát pár nappal később, mint annak idején az E3-on rebesgették (ott még október közepe-vége volt tervbe véve). Egy esetleges PC-s premierről még semmi hír, noha a dolog nem elképzelhetetlen, hisz a Vatra szakemberei komoly PC-s múlttal rendelkeznek, és a Konami eddig majdnem az összes Silent Hillt kiadta személyi számítógépre is. Szóval legyünk türelemmel!
A Silent Hill: Downpour leginkább a Homecomingra hasonlít, azaz a klasszikus sorozat rögzített kameranézetét és zárt pályáit felváltja az inkább akcióra, mintsem feladványokra kihegyezett TPS játékmenet. A sztoriban valamiért igen fontos szerep jut a víznek, a város pedig Silent Hill ugyan, de egy olyan körzete, ahol még egyik részben sem járhattunk. A sztori főszereplője egy bizonyos Murphy Pendleton, aki fegyencként menekül az igazságszolgáltatás elől, hogy aztán pont az elátkozott városban kössön kis. Játékmenet-videók és hivatalos trailer erre, na meg az adatlapon oldalt, hála a GamesCom '11-nek.
A Silent Hill: Downpour leginkább a Homecomingra hasonlít, azaz a klasszikus sorozat rögzített kameranézetét és zárt pályáit felváltja az inkább akcióra, mintsem feladványokra kihegyezett TPS játékmenet. A sztoriban valamiért igen fontos szerep jut a víznek, a város pedig Silent Hill ugyan, de egy olyan körzete, ahol még egyik részben sem járhattunk. A sztori főszereplője egy bizonyos Murphy Pendleton, aki fegyencként menekül az igazságszolgáltatás elől, hogy aztán pont az elátkozott városban kössön kis. Játékmenet-videók és hivatalos trailer erre, na meg az adatlapon oldalt, hála a GamesCom '11-nek.
De abban egyet értek hogy a játékmenet butult, egy logikai feladatot találtam nehéznek, az órával való bíbelődést, és azt is azért mert a végén kiderült hogy csak azért nem tudtam gyorsan megcsinálni mert megjelent egy kisebb bug, és nem fogadta el a helyes megoldást, de egy visszatöltéssel eltűnt (fura) és aztán megcsináltam seperc alatt
A The Room szerintem is nehéz volt, főleg a végén, amikor minden pályán végig kellett menni újra. A Homecoming mint játék is gyenge volt, a történet klisés, a karaktere unalmasak, a játékmenet butult, a grafika csúnyább lett. El lehet vele szórakozni, de általánosan elfogadott vélemény, hogy a sorozat leggyengébb darabja.
Én egyébként a Shattered Memoriesra lennék nagyon kíváncsi. Nem adja ki a Konami HD-ban?
Hogy lehet szeretni az ötödik részt is meg a többit is?! Aki csak egy kicsit otthon van a silent hill világban az tudja hogy a homecoming nem volt jó!
Ez agyerek meg a szánalmasozós dumával érdekes..sőt inkább szánalmas (hahahaha humorosabb vagyok mint hittem). Már megkérdeném..de költői kérdés lesz hiszen bannolva vagyok, hogy miért lenne szánalmas hogy valaki a jó öreg pc-n szeretne játszani egy olyan játékot ami már konzolra kijött, ki fog jönni, vagy csak arra jött ki? Hol van itt a szánalmas viselkedés? Nem értem.. ha ennyire oda vagy a "privilégiumodtól, hogy te tudsz játszani exkluzív ps3-as dolgokat, hát örülj neki.. az ezzel való mellveregetés inkább szánalmas, mint a "kár hogy nem jön ki pcre" dolog, ami érthető....
az ilyen magadfajta mocskoknak nincs helyük itt
Azért legyünk optimisták.