David Kim a MilleniumTV-nek adott interjújában beszélt a StarCraft II: Heart of the Swarm legfontosabb célkitűzéséről, a kiegyensúlyozott játékmenetről. A Blizzard a hetekben többször hangsúlyozta, hogy fontosnak tartják az új kiegészítő stabil játékmenetét, és ha kell, akármelyik eddig beharangozott egységet kitörlik a hibátlan élmény biztosítása érdekében. Nos, Kim most ezt erősítette meg, továbbá elárulta, hogy a játék a Wings of Liberty eddigi hiányosságait is orvosolni fogja.
Több egység kapott új képességeket, például a battlecruiser kicsit erősebbé vált. Továbbá a csapat nem igazán szeretne lebutítani semmit, maximum akkor, ha a bétatesztelés alatt úgy látják, hogy ez jót tesz a játékmenetnek. Kim hozzátette, hogy vannak egységek a WoL-ben, melyek bizonyos játékstílus mellett majdhogynem értelmetlenek -- ezekkel is kezdeni kell valamit, méghozzá úgy, hogy a változtatások a Heart of the Swarmba is beleférjenek.
Kim a PC Gamernek azt is elárulta továbbá, hogy a Blizzard nem tervezi a játék LAN-támogatását. Ennek oka, hogy a csapat "filozófiája" szerint a StarCraft II egy online játék, és mint ilyen, a LAN csak rombolja a kínált élményt. David szerint eljött az ideje, hogy a játékosok túllépjenek a helyi hálózat keretein, és az internetes kapcsolatokra koncentráljanak. Hogy ez mennyire jó vagy rossz hír, mindenki maga döntse el.
A StarCraft II új kiegészítője egyébként nem kapott dátumot, és bár eddig úgy volt, hogy még idén megjelenik, a Blizzard a 2013-as évet sem tartja esélytelennek. Sőt, egyre több jel mutat arra, hogy télen maximum a béta bővül pár jelentkezővel, és a kész verzióra várnunk kell egy kicsit.
Több egység kapott új képességeket, például a battlecruiser kicsit erősebbé vált. Továbbá a csapat nem igazán szeretne lebutítani semmit, maximum akkor, ha a bétatesztelés alatt úgy látják, hogy ez jót tesz a játékmenetnek. Kim hozzátette, hogy vannak egységek a WoL-ben, melyek bizonyos játékstílus mellett majdhogynem értelmetlenek -- ezekkel is kezdeni kell valamit, méghozzá úgy, hogy a változtatások a Heart of the Swarmba is beleférjenek.
Kim a PC Gamernek azt is elárulta továbbá, hogy a Blizzard nem tervezi a játék LAN-támogatását. Ennek oka, hogy a csapat "filozófiája" szerint a StarCraft II egy online játék, és mint ilyen, a LAN csak rombolja a kínált élményt. David szerint eljött az ideje, hogy a játékosok túllépjenek a helyi hálózat keretein, és az internetes kapcsolatokra koncentráljanak. Hogy ez mennyire jó vagy rossz hír, mindenki maga döntse el.
A StarCraft II új kiegészítője egyébként nem kapott dátumot, és bár eddig úgy volt, hogy még idén megjelenik, a Blizzard a 2013-as évet sem tartja esélytelennek. Sőt, egyre több jel mutat arra, hogy télen maximum a béta bővül pár jelentkezővel, és a kész verzióra várnunk kell egy kicsit.
Teljesen egyetértek veled. Azaz csak majdnem, mert ma már azok is tudnak online játszani, akik egy kanyi fillért is sajnálnak a dologra. Előbb utóbb minden játékot elérik a kalózok és a hackerek, és már megy is a crackelt multi. Ezt még a Battle.net sem tudja megakadályozni: épp ebben a hónapban törték fel megint sikeresen. De azért a LAN mégiscsak nosztalgikus élmény lenne, ezzel sok követőt is veszíthet a Blizzard. Ők tudják...
Én a helyükben ugyanezt csinálnám.
Aki nem fizet ne játszon,ennyi.
Akkor az a csapat sosem csinált garázsos lanparty-t...
/gyökerek/