A finn csapat még nem tett hivatalos bejelentést, így csupán egy álláshirdetésre támaszkodhatunk, de ebből szerencsére kiderült pár érdekesség. A felhívás szerint a csapat egy játékmenet/MI-programozót keres új, konzolexkluzív, AAA-kategóriájú projektjük élére. A játék a stúdió házi készítésű grafikusmotorját fogja használni, s az ígéretek szerint „új szintre emeli majd a mesterséges intelligenciát és a karakterek, illetve az ellenfelek viselkedését.”

Sajnálatos módon egyéb információt nem sikerült kihámozni az hirdetésből, de egy korábbi, 2011-ben megjelent hír alapján úgy tűnik, a projekt már egy ideje formálódik. Áprilisban ugyanis arról értesültünk, hogy a Remedy egy olyan animációs technológián dolgozik, ami képes lepipálni az L.A. Noire-ban látottakat is. A szakma veteránjának, John Rootnak a közreműködésével megálmodott eljárás fél milliméteres pontossággal dolgozik, s 64 alapvető arckifejezést tud rögzíteni, amit aztán később könnyedén lehet módosítani, ebbe beleértve mindenféle effekt hozzáadását is.

Ahogy most, úgy 2011-ben sem derült ki, hogy miféle játékról lehet szó, de ha ez a két technológia kapcsolódik (és miért ne kapcsolódnának?), akkor valami igazán nagy dobásra készül a Remedy, amit valószínűleg már csak a következő generációs konzolokon láthatunk.