A Criterion fejlesztésében készülő játék visszatér a sorozat gyökereihez, így hát a SHIFT-ben lefektetett alapokat sutba dobva arcade kezelés, festői helyszínek (melyeknek a kaliforniai partvidékről mintázott Seacrest County ad otthont), egzotikus versenyautók és egy engedékeny törésmodell várja mindazokat, akik beneveznek az izgalmas szólista-, illetve multiplayer módra, melyet a Need for Speed Autolog nevezetű közösségi csatornával egészítettek ki.
A játék során részben illegális versenyzőként, részben pedig a rend őreiként száguldozunk majd (szólóban mindkét szerephez elérhető lesz a karriermód, multiban pedig választhatunk, kit alakítunk), az adrenalin pumpáló meneküléseinket, üldözéseinket és persze a versenyeinket pedig figyelemmel követei majd az Autolog, feljegyezve a teljesítményüket, valamint jelezve azt, hogy a barátaink éppen melyik rekordunkat döntötték meg, ezáltal ösztökélve az online kihívások indítását, elvégre igazán csak valódi ellenfelekkel szemben jó versenyezni.
Azonban még a legjobb pilótáknak is meggyűlhet a baja a rendőrökkel, vagy éppen fordítva megeshet, hogy túl gyors az üldözött -- ekkor jönnek jól a különböző fegyverek (például a rendőrök blokádokat állíthatnak fel, a menekülők pedig kikerülő manővereket alkalmazhatnak) melyek megfelelő használata alaposan megkönnyíthetik a dolgunkat.
A Need for Speed: Hot Pursuit PC-re, Xbox 360-ra, Wii-re (ezt a verziót az Exient csapata fejleszti) és PlayStation 3-ra november 19-én fog megjelenni.
A játék során részben illegális versenyzőként, részben pedig a rend őreiként száguldozunk majd (szólóban mindkét szerephez elérhető lesz a karriermód, multiban pedig választhatunk, kit alakítunk), az adrenalin pumpáló meneküléseinket, üldözéseinket és persze a versenyeinket pedig figyelemmel követei majd az Autolog, feljegyezve a teljesítményüket, valamint jelezve azt, hogy a barátaink éppen melyik rekordunkat döntötték meg, ezáltal ösztökélve az online kihívások indítását, elvégre igazán csak valódi ellenfelekkel szemben jó versenyezni.
Azonban még a legjobb pilótáknak is meggyűlhet a baja a rendőrökkel, vagy éppen fordítva megeshet, hogy túl gyors az üldözött -- ekkor jönnek jól a különböző fegyverek (például a rendőrök blokádokat állíthatnak fel, a menekülők pedig kikerülő manővereket alkalmazhatnak) melyek megfelelő használata alaposan megkönnyíthetik a dolgunkat.
A Need for Speed: Hot Pursuit PC-re, Xbox 360-ra, Wii-re (ezt a verziót az Exient csapata fejleszti) és PlayStation 3-ra november 19-én fog megjelenni.
Jelenleg a Burnout Paradise demóját töltöm (bitangnagy), hogy legyen némi fogalmam a Criterion által készített arcade irányítás jellegéről! Persze ebben lehet majd jobb/rosszabb, remélhetőleg lesz majd egy demó előbb-utóbb.
regi szep emlekek mikor nem tudtam elszalni a gepelol a hot pursuit 2 miatt
+ nagy hangsúlyt fektetnek a multira, itt kezdődik egy hosszú életű játék.
+ fantasztikus a grafika, gyönyörűek a színek
+ a trailerekben eddig felhozott autók, gyönyörűek, egzotikusak, matrica és bodykitmentesek! (valakinek ez lehet -)
+ a pályák a képek alapján amiket a 2. videóban láthattunk, mind olyan gyönyörűek lehetnek mint az amelyiken mentek
-+ az irányítás arcade jellege. Jobban örülnék szimulátor jellegűnek, de legalább a butított fizika lejjebb tarthatja a proci igényt, aminek meg örülök, ha így lesz, mert a régi P4 DualCore procim kezd kevés lenni sok mai játékhoz, pénzem meg nincs rá, hogy alaplapot és procit is cseréljek (Core 2 Duo-t nem tudja kezelni az alaplapom)
Kíváncsian várom a fejleményeket! Remélem lesz belső nézet is!
http://www.gamersyde.com/news_9454_en.html
Nincs feltüntetve, hogy jönne PC-re. Ahogy máshol sincs. Honnan van a PC megjelenésről az infó? Sajnálnám ha nem adnák ki.