• A Star Wars Battlefront 2 járműves részét a Creation Games alkotta meg
  • Az elhangzottak szerint új élményt nyújthat a röpködés a játékban
  • A járműveket egyszerű lesz egérrel és billentyűzettel kezelni

A Star Wars Battlefront 2-ben rengeteg dolog újul meg az előző részhez képest, s ez alól a járművek sem kivételek. Sőt míg az első részben inkább afféle bónuszként voltak jelen – űrcsata a Death Star DLC-ig nem is volt a játékban – addig a folytatásban már fontos részei lesznek mind a többjátékos módoknak, mind az egyszemélyes kampánynak.

Hogy a Star Wars Battlefront 2-vel kapcsolatos elvárások teljesülhessenek, a programon egyszerre több csapat dolgozik. A DICE felel a többjátékos módért, Jade Raymond Motive Studiosa a kampányért, ami pedig a járművek irányítását illeti, azt a Need for Speed: Rivals alkotója, a Creation Games kapta meg.

Matt Webster, a Creation executive producere és általános menedzsere a Polygonnak árulta el, hogy a céljuk egy olyan irányítási rendszer megalkotása volt, aminek segedelmével a játékosok ász pilótának érezhetik magukat. Hogy ezt az érzést sikerüljön elkapniuk, nagyon nagymértékben támaszkodnak a kamerára, amely egyszerre nyújt olyan látványt, amivel Az ébredő Erőben és a Zsivány Egyesben találkozhattunk, másrészt könnyen átláthatóvá teszi a pályákat. Amúgy – ahogy azt az E3 2017-et megelőző EA Playen is megmutatták – a járműveket külső és belső nézetből egyaránt irányíthatjuk majd.

Webster azt viszont leszögezte, hogy azért ezúttal se számítsunk szimulátorra, inkább a fantáziát akarják megragadni. Példának a driftelést hozta, ami a valóságban másabb, mint az elképzeléseinkben, de a Need for Speedekben inkább a fantáziának feleltek meg. Ugyanez lesz most is, a siklókat és vadászgépeket könnyű lesz vezetni, de azért az egér lökdösésénél többről lesz szó.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!