Nehéz lenne anélkül megfogalmazni egy hírt a Dawn of War legújabb küldetéslemezéről, hogy akarva-akaratlanul ne keverjük bele az Iron Lore stúdiót, a gárdát, amely bérmunkában fejleszthette a nagy sikerű RTS-sorozat harmadik küldetéslemezét, és amely a napokban jelentette be, hogy bezárja kapuját. Mielőtt rátérnék egy kicsit a brigádra, pár szó a játékról: készítsd magad a hősödet: akassz rá fegyvert, tárgyakat és képességeket, hogy minél inkább a te stílusodhoz illeszkedjen. Érj el és bonts ki kitüntetéseket és medálokat, miközben átgázolsz a 29 teljesen új többszemélyes térképen. Ez az előző két kiegészítőlemezzel már 114-re emeli a programban levő pályák számát... Mindennel együtt a Dawn of War lett minden idők legnagyobb RTS játéka...
És most nagy levegő. Grath blogján már utánaindult az indokoknak, azonban fontos, hogy a főoldalra is kikerüljön: az Iron Lore bezárását csak és kizárólag a kalózkodásnak lehet köszönni. A Titan Quest egyik producere ugyanis kiborult, és egy fórumban közölte: Amerikában PC-re 70% feletti a warezarány, Európában pedig ez a szám megközelíti a 90%-ot. Ha - írja Grath vadfordításban - 10%-kal többen vásárolták volna meg a programot, akkor a Titan Quest "sikere" nem pár hónapnyi szenvedésre, hanem túlélésre jogosított volna. Azt hiszem, egy - újabb - perc néma csend megengedett a fiúknak.
És most nagy levegő. Grath blogján már utánaindult az indokoknak, azonban fontos, hogy a főoldalra is kikerüljön: az Iron Lore bezárását csak és kizárólag a kalózkodásnak lehet köszönni. A Titan Quest egyik producere ugyanis kiborult, és egy fórumban közölte: Amerikában PC-re 70% feletti a warezarány, Európában pedig ez a szám megközelíti a 90%-ot. Ha - írja Grath vadfordításban - 10%-kal többen vásárolták volna meg a programot, akkor a Titan Quest "sikere" nem pár hónapnyi szenvedésre, hanem túlélésre jogosított volna. Azt hiszem, egy - újabb - perc néma csend megengedett a fiúknak.
Ettől függetlenül tartom magam az elöbbi véleményemhez és egyszerüen hihetettlenek tartom hogy Európában a 90%-át lelopják a programoknak.
Képzeld ha mindenki megvenné mi volna.
Pedig mostmár egész barátságos áron is jó játékot kapsz pl.ioshock 4990Ft,- ahogy a Gears of Wars is.
Ha többen veszik meg a játékot akkor a fejlesztőstudió több pénzt kap. Ha több pénzt kap kibővítik a stúdiót és felvesznek még több alkalmazottat. Tehát hamarabb lesznek készen a játékok és többet is kapunk.
Nem?
Ha többen veszik meg a játékot akkor a fejlesztőstudió több pénzt kap. Ha több pénzt kap kibővítik a stúdiót és felvesznek még több alkalmazottat. Tehát hamarabb lesznek készen a játékok és többet is kapunk.
Nem?
A warezosok nem is gondolnak arra ,hogy mindannyiuk csak lelopja és egyre többen lesznek akkor a végén már nem lesz aki megvegye és nem lesz amit majd lelophatok.
A warezosok nem is gondolnak arra ,hogy mindannyiuk csak lelopja és egyre többen lesznek akkor a végén már nem lesz aki megvegye és nem lesz amit majd lelophatok.