A DICE belső nézetes platformjátéka, a Mirror's Edge meleg fogadtatásra lelt a kritikusok körében, ám a játékosok már nem rohantak a boltokba Faith háztetőn ugrálós kalandjáért, így még a levegőben lóg a folytatás. A játékosok persze nagyon szeretnék újra meghódítani a várost, az EA is fogadkozik, hogy nem lőtték le a sorozatot, s a DICE szerint is volna érdeklődő.
Egy játék elkészítéséhez azonban ennél jóval több tényező megléte kell, s a mögöttes üzleti és egyéb okok biztosan árnyaltabbak, mint amit mi látunk. A svédek mindenesetre látnak fantáziát a folytatásban: Patrick Liu elmondása szerint tisztában vannak azzal, hogy mik voltak az erősségei, és mik a gyengéi a programnak, ezek figyelembe vételével pedig biztosra veszik, hogy tudnának egy népszerűbb játékot készíteni. A folytatásra azonban még várni kell, hiszen a DICE jelenleg teljes erejével a legújabb Battlefielden dolgozik, s a stúdió figyelmét egy jó darabig le is fogja még kötni ez az FPS.
Egy játék elkészítéséhez azonban ennél jóval több tényező megléte kell, s a mögöttes üzleti és egyéb okok biztosan árnyaltabbak, mint amit mi látunk. A svédek mindenesetre látnak fantáziát a folytatásban: Patrick Liu elmondása szerint tisztában vannak azzal, hogy mik voltak az erősségei, és mik a gyengéi a programnak, ezek figyelembe vételével pedig biztosra veszik, hogy tudnának egy népszerűbb játékot készíteni. A folytatásra azonban még várni kell, hiszen a DICE jelenleg teljes erejével a legújabb Battlefielden dolgozik, s a stúdió figyelmét egy jó darabig le is fogja még kötni ez az FPS.
Egy hasznáható harcrendszerrel, és hosszabb játékidővel!