A rombolható környezet, ha jól van megcsinálva, nagyot dob a játékélményen, hiszen ki ne szeretne falakat ledöntve randalírozni a pályán, s éppen ezért van nagy vonzereje a Battlefield 3-nak is, hiszen a játékmenet szerves részét képezik az amortizálható tereptárgyak, sőt a játék egyik fejlesztője szerint minden játékban kellene, hogy legyen ilyen.
Bach meglátása szerint a rombolható környezet gyökeresen megváltoztatja a játékosok taktikáját, s így minden programban kellene, hogy legyen ilyen. Továbbá hozzátette azt is, hogy talán azért nem terjedt még el ez, mert az emberek hozzászoktak a statikus környezetekhez, s bele sem gondoltak a változásba. Ne felejtsük el azonban, hogy a Battlefield 3 előtt is volt jó pár olyan játék, amiben rombolhattunk, a DICE tehát nem találta fel a spanyolviaszt, csak éppen jelenleg náluk van a legfejlettebb technológia -- azt pedig már talán nem kell ecsetelni, hogy mennyire nem egyszerű egy jól működő rendszert a rombolás köré építeni, ami alaposan hátráltatja ennek a játékmenet-elemnek a terjedését.
„Mindent figyelembe véve ez a Battlefield egy behemót. Általánosságban elmondható, hogy a Battlefield-sorozat olyat nyújt, amit mások nem tudnak. Izgalmas játékélményt adunk, amihez járművek, csapatjáték és óriási játszóterek csatlakoznak, de ugyanakkor klausztrofóbiás, szűk folyósokon vívott csatákat is kínálunk -- van mit csinálni egy Battlefield-játékban! Úgy gondolom, senki sem tudja felvenni velünk a versenyt, ha a változatosságról van szó, és ezalatt nem csak azt értem, hogy miket nyújtunk, hanem azt is, hogy mi minden történhet meg.
Aztán persze ott van még a dinamikusan rombolható környezet is, amihez hasonlót még nem láttunk más játékban -- bár azt gondolná az ember, hogy volna valaki, aki készen állna versenyezni velünk.” -- Patrick Bach
Aztán persze ott van még a dinamikusan rombolható környezet is, amihez hasonlót még nem láttunk más játékban -- bár azt gondolná az ember, hogy volna valaki, aki készen állna versenyezni velünk.” -- Patrick Bach
Bach meglátása szerint a rombolható környezet gyökeresen megváltoztatja a játékosok taktikáját, s így minden programban kellene, hogy legyen ilyen. Továbbá hozzátette azt is, hogy talán azért nem terjedt még el ez, mert az emberek hozzászoktak a statikus környezetekhez, s bele sem gondoltak a változásba. Ne felejtsük el azonban, hogy a Battlefield 3 előtt is volt jó pár olyan játék, amiben rombolhattunk, a DICE tehát nem találta fel a spanyolviaszt, csak éppen jelenleg náluk van a legfejlettebb technológia -- azt pedig már talán nem kell ecsetelni, hogy mennyire nem egyszerű egy jól működő rendszert a rombolás köré építeni, ami alaposan hátráltatja ennek a játékmenet-elemnek a terjedését.
Amúgy ez a rombolhatóság, ez így nem működik, már a BC2ben sem működött, emlékezzetek már vissza mi volt amikor az indult? gránát és rakéta eső... élvezetes
Semmi taktika se semmi csapat munka nincs már a játékban egy árkád hent az egész. Sokkal jobb lenne ha nem lehetne mindent 100%ba lepusztítani.
Nekem végül is bejön a szétzúzásleépítésfölddelegyenlővétételés
Az biztos, hogy dob a játék élményen! Úgy mint a valóságban, ha megbújsz egy fal mögött, akkor egy RPG-vel kitudnak szedni onnan... falastul
Off: amúgy minenki M1911
es stukit kapott a Gun club lappal?
Singleplayerben annyi buggal találkoztam hogy ihaj. Az egyik volt a vadászgépes pálya, amikor a reptéren tanyázó ellenséges egységeket kellett megölni, de hiába mértük be és pont őket találtuk el, a játék nem érzékelte. Aztán volt olyan is hogy egy ajton átkéne mennünk, de a társunk nem jött utánunk mert valami miatt nem indult be az esemény...stb.
Inkább foglalkozzanak ezen hibák kijavításával és ne azt hangoztassák hogy most az ő játékuk a király.
A Multiplayert még nem probáltam, de majd ha lesz rá időm, akkor majd meglesem azt is.