Ugyanis örömmel jelentjük be Nektek, hogy a Barbár, a Witch Doctor, a Wizard és a Monk után végre fény derült a Diablo 3 utolsó kasztjára is, aki nem más, mint a Warcraft 3-ból már ismerős névvel ellátott Demon Hunter.
A karakter megalkotásakor egy igazán sötét, szexi és egyben misztikus szereplőt akartak összehozni a készítők, aki nem elég, hogy egy új keletű varázslatfajtát, a shadow magicet alkalmazza, még a hagyományos távolsági (ranged) választási lehetőséget is jelenti az általa használt íjaknak, íjpuskáknak köszönhetően -- és akkor még nem is beszéltünk az általa használt szerkezetekről, csapdákról, amiről egyértelműen minden Diablo-rajongónak a második rész kiegészítőjével érkező Assassin jut eszébe.
Az újdonsült PvP-rendszer
A Blizzard úgy döntött, hogy a Diablo nagy múlttal rendelkező Player vs Player-részét egy új és merőben más szintre emeli. A PvP-meccseket mostantól a WoW-ból már ismeretes, változatosnak ígért arénákban fogják játszani a játékosok, amik a szélrózsa minden irányában megtalálhatóak lesznek a Diablo következő részének univerzumában.
A karakter megalkotásakor egy igazán sötét, szexi és egyben misztikus szereplőt akartak összehozni a készítők, aki nem elég, hogy egy új keletű varázslatfajtát, a shadow magicet alkalmazza, még a hagyományos távolsági (ranged) választási lehetőséget is jelenti az általa használt íjaknak, íjpuskáknak köszönhetően -- és akkor még nem is beszéltünk az általa használt szerkezetekről, csapdákról, amiről egyértelműen minden Diablo-rajongónak a második rész kiegészítőjével érkező Assassin jut eszébe.
A karakter kezdetekben leginkább a Warcraft 3 Dark Rangerére hasonlított, de még olyan ötlet is felmerült, hogy egy démonokra vadászó démon legyen, viszont végül a fejlesztők az emberi mivoltja mellett döntöttek. Megtudtuk továbbá azt is, hogy egy egészen egyedülálló karakterosztályt kívántak megalkotni a Demon Hunter személyében, akit megszállott módjára a családja és barátai elvesztéséért érzett gyűlölet által kiváltott bosszúállás vezérel.
A Blizzard úgy döntött, hogy a Diablo nagy múlttal rendelkező Player vs Player-részét egy új és merőben más szintre emeli. A PvP-meccseket mostantól a WoW-ból már ismeretes, változatosnak ígért arénákban fogják játszani a játékosok, amik a szélrózsa minden irányában megtalálhatóak lesznek a Diablo következő részének univerzumában.
A meccseken azokat a megszerzett tárgyakat és skilleket használhatod majd kedvedre, amiket az egyjátékos és/vagy kooperatív részben összegyűjtöttél. A készítők ígérete szerint a kezdő játékosoknak sem kell aggódniuk, hiszen már az egyjátékos részben is megtanulhatunk játékos-játékos elleni küzdelemben kamatoztatható alaplépéseket (pl. hogyan kerülünk ki egy támadást), amik később is hasznosak lesznek számunkra.
Ha ún. ranked meccset játszol, akkor győzelmeid, karaktergyilkosságaid arányában kapsz pontokat, amiknek köszönhetően foglalhatod el tisztes helyed a ranglistán (emellett helyezésedet egyéb faktorok is befolyásolni fogják). A megszerzett pontok pedig öcsikkel, címekkel és további finomságokkal fognak járni, amikről még egyelőre nem rántották le a leplet.
Ha ún. ranked meccset játszol, akkor győzelmeid, karaktergyilkosságaid arányában kapsz pontokat, amiknek köszönhetően foglalhatod el tisztes helyed a ranglistán (emellett helyezésedet egyéb faktorok is befolyásolni fogják). A megszerzett pontok pedig öcsikkel, címekkel és további finomságokkal fognak járni, amikről még egyelőre nem rántották le a leplet.
Az ígéretek szerint a rendszert nem akarják szigorú keretek közé szorítani, hanem megpróbálják a brutális küzdelmekre és a tempós multis mókára kihegyezni -- természetesen a már jól ismert AMM itt is érvényben lesz, tehát addigi teljesítményedhez mérten fog egy hasonló teljesítményű ellenfelet találni neked az újdonsült Battle.net.
A játéktípusokról egyelőre szűkszavúan nyilatkozott a Blizzard, de annyi bizonyos, hogy nemcsak szólóban, hanem társainkkal vállvetve is csépelhetjük majd az ellenfeleket.
Játékmechanikai újdonságok
A játéktípusokról egyelőre szűkszavúan nyilatkozott a Blizzard, de annyi bizonyos, hogy nemcsak szólóban, hanem társainkkal vállvetve is csépelhetjük majd az ellenfeleket.
Játékmechanikai újdonságok
- egy impozáns és mindent elsöprő felhasználói felületet akartak megvalósítani, ami például a tárgyak esetén kiemeli a lényegi információkat, ezzel is meggyorsítva és gördülékenyebbé téve a játékmenetet.
- új skillrendszer lesz, amiben minden szintlépéssel tárhelyeket szerzel és a képességeidet 7 ilyen slotba tudod majd pakolni -- ezzel kívánják egyszerűsíteni a skillek erősítését
- szó esett még a TRAITS-ről is, amik a passzív skilleket próbálják meg kiváltani -- ezek a csodák szintenként megszerezhető pontok formájában fognak megjelenni, és az alaptulajdonságokat tudjuk majd velük megváltoztatni, továbbá a kasztunk mechanikájára is hatással lesznek
- minden class esetében 30 ilyen traitpontot oszthatunk szét, amik "képességeként" maximálisan ötös erősségűek lehetnek
- megemlítették a talizmánok és rúnák rendszerét is: előbbiek a Diablo 2 kiegészítőjével érkezők charmok megfelelői lesznek, utóbbiak pedig az aktív képességeinket hivatottak erősíteni (s mivel 5 típusú rúna van darabonként 7 szinttel, így a karakterek testreszabhatóságának széles tárházát biztosítják nekünk a fejlesztők)
Öööö... úgy, hogy ez egy fantasy?
Én a Monkal leszek az 100x feelingesebb, és látványosabb
Őszintén szólva az aréna jobban felcsigázott mint a csodás új kaszt.
A fantasztikus előzetesekbe meg már kezdek kicsit belefásulni...
Én már azon gondolkozom, hogy leszúrom magam egy kis cicával...
Komolyra fordítva a szót szentem jó ötlet ez az új class hisz kellet egy ranged és amazon/assasin keverék tetszetős.
Ja, és a videó is fárasztó kicsit, főleg ezzel a mátrix-szerű majomkodással a vége felé.
Na mindegy, nehogy már felhőtlen legyen az örömünk. A többi infó azért érdekes. Semmi bajom az új rendszerekkel, szerintem jól fognak működni.
Plo Koon: ugyan nem engem kérdeztél, de ha nem haragszol, én (is) válaszolnék: persze, hogy a Monk-nak vannak gyökerei a valódi világból is, itt a kreativitást az jelenti, hogy ilyesmit diablo-jellegű játékban még nem láttunk. A harci mechanikája ugyan a D2-es Assassin-éra hajaz, de látványosabb és pár nagyon frankó extra képességgel is feljavították - amikor pl. megláttam a Seven Sided Strike nevű képességet működés közben, tátva maradt a szám, annyira tetszett. Ez a Demon Hunter meg marhára sablonos, szerintem ennél mindenki többet várt, aki pedig mégis elégedett, annak szerintem akármi jó lett volna, ezért sem csalódott egy kicsit. Biztos jól játszható kaszt lesz ez is, de bírtam volna, ha megbolondítják valami kreatívabb ötlettel.
>Úgy tenni, mintha a többi annyira eredeti lenne.
Ahogy Plo Koon írta, ezek mind az előző két játék kasztjainak mixelt osztályai. Kivéve a barbárt és a varázslót, mert ezeket egy-az-egyben átemelték az 1-2 részből.
Monk egyébként volt a Diablo 1-ben. De, ha nagyon akarjuk: Monk = assassin + paladin.
Witchdoctor meg = nekro + druid.
Szóval azért ezek sem igazán egyedi ötletek.
A rúnákhoz én annyit fűznék, hogy csak emlékezni kell a Diablo 2-re... Tehát arra célzok ezzel, hogy a Lord of Destruction kiegészítő emelte naggyá azt a játékot is, anélkül kétlem, hogy ennyi ideig fennmaradt volna. Vagyis: bizonyára ehhez is fog jönni legalább egy kiegészítő. Szóval a rúnaszámot még nem érdemes szapulni.
Azzal meg szintén nem értek egyet, hogy ez a kaszt nem illik a Diablo világába. Miért is? Hiszen Diablo = démonokat irtunk. Plusz, ha már nem lesz tiszta nekro kaszt, igen is kell egy ilyen darkos osztály. S erre is csak azt tudom mondani, hogy várjuk meg, milyen képességei lesznek.
Mondjuk abban egyetértek, hogy ez elég "olcsó" húzás volt, hiszen a WarCraftban már adott volt a "név". De bízok benne, hogy merőben mást kapunk, mint az ott megismertek. S miért ne így lenne? Elvégre a Warcraft világában is van paladin és varázsló is, mégis teljesen eltérő módon jelentek meg a Diabloban. Attól még, hogy úgy hívják, nem biztos, hogy egy-az-egyben koppintás.
S nem akarom a Blizzardot védeni, mert szerintem is mostanában elkurvultak (lásd: statpontok körüli mizéria, SC2 szétdarabolása, annak szar sztorija stb.), de szvsz ezek fényében felesleges messzemenő következtetéseket levonni a játék minőségéről.
Sry még egyszer.
,,A játéktípusokról egyelőre szűkszavúan nyilatkozott a Blizzard, de annyi bizonyos, hogy nemcsak szólóban, hanem társainkkal vállvetve is csépelhetjük majd az ellenfeleket." : Nah, erre vártam. Mindenki azt hajtogatta, hogy nem is érdemes megvenni, mert nem lesz Co-op, multi. Tévedtek!
Játékmechanikai újdonságok: Ez mind szép és jó, de ha nem csinálják meg az Invertorit, hogy ne csak max. 5 tárgyat lehessen benne tartani, akkor zsír lesz.
Már csak abban bízok, hogy hátha a jóságokat majd egy kiegészítőben csapják hozzá az alap játékhoz, mint a 2 esetében.