Az átirat elkészítésével megbízott Nixxes Software a fő fejlesztőcsapat közreműködésével alaposan felturbózza a Deus Ex 3 PC-s verzióját, hiszen a játék DirectX 11-es effekteket kap, emellett támogatja a 3D-s térhatást, az AMD Eyefinity technológiának köszönhetően egyszerre akár öt monitoron is élvezhetjük a játékot, illetve a fejlesztők a PC-s perifériákhoz igazították a kezelést.
A Deus Ex: Human Revolution augusztus 26-án fog megjelenni PC-re és konzolokra.
„A Deus Ex: Human Revolutionben egészen közelről láthatjuk a karaktereket, például a beszélgetések során. A tesszelációs eljárásokkal javíthatunk a szereplők és a világ kinézetén, hitelesebbé téve ezeket, ami nagyon fontos dolog egy ilyen történetközpontú játékban.” -- Jurjen Katsman, a Nixxes Software alapítója és elnöke.
A Deus Ex: Human Revolution augusztus 26-án fog megjelenni PC-re és konzolokra.
https://www.youtube.com/watch?v=sZ3ucnpz99A
Nincs olyan hogy "konzolport", olyan van, hogy nincs a PC-s kódra optimalizálva és a konzolra fejlesztett verziós beállításai vannak csak. Minden kódsor PC-n készül, kivétel nincs. Az, hogy csak konzolon fut annak köszönhető, hogy a PC-hez szükséges kódsorok nincsenek felépítve a grafikus motorban, vagy a megfelelő beállításokkal tudatosan le vannak tiltva. Jó példa erre a PC-s Jade motor (Beyond Good & Evil), ami tökéletesen megegyezik a konzolos motorral, csak később ugye köré lett építve a PC-re optimalizált környezet és a futtatáshoz/eléréshez használt kódok. Nem kell messzire menni hasonló példáért: Alan Wake. Ott a "PC-s" kód benne, csak éppen ugye kívülről az fejlesztői eszközök nélkül nem lehet beüzemelni...