Az átirat elkészítésével megbízott Nixxes Software a fő fejlesztőcsapat közreműködésével alaposan felturbózza a Deus Ex 3 PC-s verzióját, hiszen a játék DirectX 11-es effekteket kap, emellett támogatja a 3D-s térhatást, az AMD Eyefinity technológiának köszönhetően egyszerre akár öt monitoron is élvezhetjük a játékot, illetve a fejlesztők a PC-s perifériákhoz igazították a kezelést.
A Deus Ex: Human Revolution augusztus 26-án fog megjelenni PC-re és konzolokra.
„A Deus Ex: Human Revolutionben egészen közelről láthatjuk a karaktereket, például a beszélgetések során. A tesszelációs eljárásokkal javíthatunk a szereplők és a világ kinézetén, hitelesebbé téve ezeket, ami nagyon fontos dolog egy ilyen történetközpontú játékban.” -- Jurjen Katsman, a Nixxes Software alapítója és elnöke.
A Deus Ex: Human Revolution augusztus 26-án fog megjelenni PC-re és konzolokra.
Nem, nem programoztam PS3-ra, csupán 4 magos CPU-ra PC-n. Az bőven elég, hogy tudjam, hogy ha csak még kettővel van több szálanként tépem ki a hajam a többszálúság miatt. Nem csak én mondom, hogy nehéz rá fejleszteni, igazi profik is szenvedtek vele. Ha ebből nem jött volna át: a PS3-as játékok nem használják ki a teljes erőforrást, mert rémálom rá optimalizálni.
Játszottam a GoW III-al, tényleg gyönyörű. Viszont annak nem kell ekkora gép. Ez itt a lényeg, ez igyekszem valami módon megértetni. Nem kell hozzá 8 magos csoda, vagy brutál erős vas. Az egy manapság "átlagos" PC-n futna, ha ide írták volna.
Ha meg megnézed a mostani címeket, pl. a majdan megérkező fenti játékot, ami nem túl szép, mostanában nem arra mentek rá, a DX10 és a 11 inkább az új technikai megfontolásra fektet nagy hangsúlyt.
Viszont ha a majd mostanában megérkező R.A.G.E. vagy a Witcher 2 vs. GoW III között kell grafikai párbajozni, akkor rájössz hogy mire mondtam, hogy hülyeséget mondasz... Most majd az jön, hogy nem egy időben jöttek: csakhogy még egyszer mondom, nem az én f...om állt fel jobban attól anno, hogy a PS3-ban évekkel korábban 8 mag volt, mint a PC-ben és lassan lásd elég röhej lesz, hogy hiába, mert már egy 4 magos cucc is megveri, mert nem lehet kihasználni, azt a 8-ast...
Ja és remélem az ilyen globális következtetéseket tecsős videókból meg "játszottam vele 10 percet" tapasztalatokból szűritek le.
Egyébként a kutyát sem érdekli hány mag dolgozik azért, hogy úgy nézzen ki a GoW3, ahogy kinéz (és bőven veri a Crysist, de persze ez saját vélemény). Te programozol rá? Hogy nem? Akkor miért zavar, hogy mennyi munka van vele?
Másik, hogy hiába tudta azt alapból a motor (crysis), ha a community munkája kellett hozzá meg mellé x év, hogy egyáltalán láthassuk. Ilyenkor már zöröghet a haraszt, magasról teszek rá.
"Megeszi reggelire az a cucc a PS3-as címeket, egyszerűen megalázza őket!"
Ha ezt így tényként közlöd ne csodálkozz hogy körberöhögnek vagy csak ignorálják a mondandódat - ahogy teszem én is és hadd legyen ez a végszó. Könnyű ezt cáfolni, csak azt mondom nem
Amiről meg Simba írt, ahhoz meg messze nem kell olyan erős gép, mint amit az a konzol tudna esetleg. Csak egy helyen hibáztak súlyosan és az a VGA memória. A 8 magból 6 dolgozhat azért, hogy ki-be pakol onnan valós időben. A programozása ettől rémálom...
Ja és azt nem a modderek csinálták meg, azt a motor tudja alapból, úgy ahogy van! Nem 5 év múlva, most, jelenidőben, otthoni gépen! ..és most légyszíves ne azzal gyere, hogy "de az a gép mennyibe kerül, mert senkit nem érdekel". Kösz. Megeszi reggelire az a cucc a PS3-as címeket, egyszerűen megalázza őket! Ja... és ugye az egy régebbi motor, azóta a 3. verzió készül. Sajnálatos tény, hogy a játék (Crysis) egy fos, de hát ez van.
Persze ha van vas alá.
v8506: mármint minek mi értelme volt? A nyolc magnak? Az, hogy létezik GoW3, Uncharted2 meg KZ3. És igen, a pc-s felhozatalban ilyen látványt nem találsz.
Ezt most gondold át újra szerintem
Ugyanmár, hogy lehet ezt így nézni? Lesd meg ezek után gpu paramétereit és inkább azon csodálkozz, hogy egyáltalán elfutnak rajta a játékok. Azt meg már meg se kérdem, hogy ez miért releváns? Maga a ps3 jóformán annyiba kerül használtan mint egy pofás kétmagos cpu és innét kezdve bámiféle hasonlítás feleslegessé is válik.
Az meg, hogy mennyivel szebb valami elég relatív és nem feltétlenül egyenesen arányos a teljesítmény növekedésével. A Crysis sem volt sosem annyival szebb mint amennyivel több kraftot igényelt az átlagnál. A ps3-as felhozatal jelenleg porrá aláz bármit látvány terén és ennek szinte nulla az ára. Mit számít, hogy közben hány szálon számolgat?
Szívesen cserélnék Nakos-sal, de ő szerintem velem nem nagyon! Én be sem merném kapcsolni azt a gépet
Meg persze maga a gép i7 990x + GTX590 QSLI Igen közel 7-800 ezer bár ez attól is függ hogy hol veszed.
Nem fagytam le, mikor néztem a felbontást. A szemem nem jött kifelé, mint a csigának áá hool
Te jó Isten 5760x1200
Mennyi ideig is kellene Kukutyinba zabot hegyeznem, hogy ilyen technikám legyen. Mennyibe is fájna?
Amúgy meg ha kicsit olvastál volna vissza csak, pont írtam: nincs konzolon fejlesztés. Konzolra van fejlesztés, PC-vel. A billentyűzet igencsak jól jön, mikor kódolni kell a motort. A kész lefordított kód kerül át a konzolokra, amit még egyszer mondom: PC-n készítenek elő. Ezt fogja futtatni egy fejlesztői konzol.
Az a AC2 meg bajosan felskálázott, esetleg PS3-on kell lefelé skálázni, mert nem bírja a vas a 720p-nél magasabb felbontásban rederelni már a legtöbb cuccot. Ha emlékeim nem csalnak a lenit lista legtöbb eleme is 720p-ről van felfelé húzva 1080-ra, mindezt 8 mag (pontosabban 7 csak) kell kiszolgálja, még PC-ben ugye 2 esetleg 4, de a legjobb esetben is csak 6 van... Na vajon miért? Ilyenkor miért nem a GT5-öt írjátok, amiben úgy néz ki a fű, hogy... sehogy...? Arra is az volt a szöveg, hogy "huhu ez mindent alázni fog...". Aztán egy valamit alázott: saját magát, de azt csúnyán...