Rögtön az elején szóba hozzák Cevat
Yerli bejelentését, hogy a jövőben nem csak PC-re fognak fejleszteni a
Cryteknél. Itt ezt megerősítették, a fő indok maradt ugyanaz: a kalózkodás (minderről korábban mi is beszámoltunk).
Május elején komoly gondok léptek fel a Crysis multiplay módjában a GameSpy főszerverén: nem lehetett kapcsolódni a szerverhez, vagy ha mégis, akkor ledobott. A probléma orvoslására a rendszert néhány napra leállították karbantartás céljából, melynek elvégzése után a szervizesek mindent rendben lévőnek találtak - ám a bajok ezután sem szűntek meg: a játékosokat a rendszer véletlenszerűen szétkapcsolta. A további javításban a GameSpy csapata is segített, és tegnap egy patchet is feltelepítettek a szerverre, állítólag most már problémamentes a működés.
Sajnos a közeljövőben nem lesz Linux alapú Crysis szerver, mivel a készítők nincsenek megelégedve a stabilitásával, így hát sem alfa-, sem béta tesztverziót nem tudnak kibocsátani.
Ha bárkinek volna valamilyen égető kérdése a Crytek készítőihez a céggel vagy a Crysisszal kapcsolatban, az június 16-ig elküldheti kérdéseit minden nagyobb rajongói oldalról, de erről a két helyről biztosan:www.nanosuit.com, www.crymod.com. A kérdéseket az adott oldalon az erre létrehozott topikban tegyétek fel!
És végül: a Crytek emberei szomorúan közlik, hogy több mint valószínű, nem lesz 1.3-as patch, és tudják azt is, hogy ennek sok rajongó nem fog örülni. Már csak azt nem mondták el, hogy mi az indok...
Május elején komoly gondok léptek fel a Crysis multiplay módjában a GameSpy főszerverén: nem lehetett kapcsolódni a szerverhez, vagy ha mégis, akkor ledobott. A probléma orvoslására a rendszert néhány napra leállították karbantartás céljából, melynek elvégzése után a szervizesek mindent rendben lévőnek találtak - ám a bajok ezután sem szűntek meg: a játékosokat a rendszer véletlenszerűen szétkapcsolta. A további javításban a GameSpy csapata is segített, és tegnap egy patchet is feltelepítettek a szerverre, állítólag most már problémamentes a működés.
Sajnos a közeljövőben nem lesz Linux alapú Crysis szerver, mivel a készítők nincsenek megelégedve a stabilitásával, így hát sem alfa-, sem béta tesztverziót nem tudnak kibocsátani.
Ha bárkinek volna valamilyen égető kérdése a Crytek készítőihez a céggel vagy a Crysisszal kapcsolatban, az június 16-ig elküldheti kérdéseit minden nagyobb rajongói oldalról, de erről a két helyről biztosan:www.nanosuit.com, www.crymod.com. A kérdéseket az adott oldalon az erre létrehozott topikban tegyétek fel!
És végül: a Crytek emberei szomorúan közlik, hogy több mint valószínű, nem lesz 1.3-as patch, és tudják azt is, hogy ennek sok rajongó nem fog örülni. Már csak azt nem mondták el, hogy mi az indok...
Ami viszont nagy gond volt a játékkal, hogy nem volt mibe kapaszkodjon az ember....ami miatt úgy igazán szeresse...a grafika?...az nem elég és az sem volt minden téren kiemelkedő...hiszen a játéknak hírhedten ronda textúrái voltak sok helyen még Vh-on is...
Ami viszont rombadöntötte az egészet, az a sok bug...single-ben még el-elment, mert azzal mentegetödztünk, hogy megyünk multira...de ami ott fogadott...az maga a katasztrófa...egy, hogy pb-s szerók nem nagyon futottak, a másik, hogy pb-s szerókon is annyi, de annyi csíter volt...ha spectatorban mentél, mindíg volt egy ember a falban, vagy egy a levegőben, vagy egy halhatatlan, egy kifogyhatatlan atomos, stb... és ez a patchekkel sem javult....hiába...EA az EA...a fejlesztőinek pedig azt kell többnyire csinálniuk, amit Mr. EA mosolygós szája akar...és ez ált. ezzel jár...ez sajnos több EA-s játéknál megfigyelhető...ha csak a reklámozásra fordított pénz felét, egy kis plusz fejlesztésre és "forgatókönyvírásra" szánták volna...
Remélem tanulnak belőle, bár kevés a remény...egy játékban nem ezek a fontosak amik ebben voltak...ennél sokkal kisebb és rondább játékok is olyan felejthetetlen élményt nyújtottak, amit akár a sírig elvisz az ember, de ez olyan semmilyen volt...olyan...jól nézett ki...de jövőre már meg nem fog, mert elavul...akkor miben lesz jó...a zenéi szépek, ami van benne, bár a witcher-t pl. nem ütötte ebben...egye-fene, hát arra ott az ost...
Ami viszont nagy gond volt a játékkal, hogy nem volt mibe kapaszkodjon az ember....ami miatt úgy igazán szeresse...a grafika?...az nem elég és az sem volt minden téren kiemelkedő...hiszen a játéknak hírhedten ronda textúrái voltak sok helyen még Vh-on is...
Ami viszont rombadöntötte az egészet, az a sok bug...single-ben még el-elment, mert azzal mentegetödztünk, hogy megyünk multira...de ami ott fogadott...az maga a katasztrófa...egy, hogy pb-s szerók nem nagyon futottak, a másik, hogy pb-s szerókon is annyi, de annyi csíter volt...ha spectatorban mentél, mindíg volt egy ember a falban, vagy egy a levegőben, vagy egy halhatatlan, egy kifogyhatatlan atomos, stb... és ez a patchekkel sem javult....hiába...EA az EA...a fejlesztőinek pedig azt kell többnyire csinálniuk, amit Mr. EA mosolygós szája akar...és ez ált. ezzel jár...ez sajnos több EA-s játéknál megfigyelhető...ha csak a reklámozásra fordított pénz felét, egy kis plusz fejlesztésre és "forgatókönyvírásra" szánták volna...
Remélem tanulnak belőle, bár kevés a remény...egy játékban nem ezek a fontosak amik ebben voltak...ennél sokkal kisebb és rondább játékok is olyan felejthetetlen élményt nyújtottak, amit akár a sírig elvisz az ember, de ez olyan semmilyen volt...olyan...jól nézett ki...de jövőre már meg nem fog, mert elavul...akkor miben lesz jó...a zenéi szépek, ami van benne, bár a witcher-t pl. nem ütötte ebben...egye-fene, hát arra ott az ost...