A grafika mellett az első játék egyértelmű sztárja a nanoruha volt amivel extra erőre, sebességre és pontosságra tehettünk szert, sőt ha úgy adódott, egy rövid időre láthatatlanná is válhattunk, egyszóval az volt a tökéletes harci felszerelés, ám a cuccot kifejlesztő Crynet Systems emberei nem voltak teljes mértékben megelégedve. Szerintük akármennyire is tökéles az öltözék, végső soron minden a használóján múlik, így a 2.0-ás verzióba olyan fejlesztéseket építettek, amik kiküszöbölik az emberi hiba minden lehetőségét.
Az új rendszerek kiirtják a katonákból a félelemérzetet és szinten tarják a vér kémiai összetevőit, hogy minden esetben 110 százalékosan teljesítsenek a harcmezőn, a hat csatornán, 15 TB/s-os csúcssebességgel érkező adatok pedig besegítenek a harci helyzetek feldolgozásába. Azonban a rendszereknek energia is kell, de szerencsére a Crynet Systems erre is gondolt. A ruha a sztenderd hidrogén üzemanyagcella mellett ugyanis számos más energiaforrást is használni tud, a napenergiától kezdve a kinetikus, azaz mozgási energiáig mindet, így még véletlenül sem fog előfordulni, hogy harc közben lemerül az akkumulátor.
A N2 külső váza egyébként nagyban hasonlít a N1-re, de azért változtattak is jócskán. A külső vázat például extra erős fémekkel egészítették ki, a méhsejt-szerkezetes páncél 32 százalékkal ellenállóbb a támadásokkal szemben, az új maszk semlegesíteni tud bármilyen vegyi anyagot az űrtechnológiás szűrőrendszerének köszönhetően, továbbá a ruha teljes mértékben ellenáll az EMI (elektromágnesen impulzus) támadásoknak, valamint továbbra is megtalálhatók benne a különböző gyorsítófunkciók, tehát elmondhatjuk: sikerült továbbfejleszteni a tökéletest — most már csak az kell, hogy maga játék is ilyen kidolgozott legyen, mint a ruha leírása.
U.i.: Megnyílt a játék hivatalos oldala, ahol megtalálható a nanoruha brosúrája és pár háttérkép is.
Az új rendszerek kiirtják a katonákból a félelemérzetet és szinten tarják a vér kémiai összetevőit, hogy minden esetben 110 százalékosan teljesítsenek a harcmezőn, a hat csatornán, 15 TB/s-os csúcssebességgel érkező adatok pedig besegítenek a harci helyzetek feldolgozásába. Azonban a rendszereknek energia is kell, de szerencsére a Crynet Systems erre is gondolt. A ruha a sztenderd hidrogén üzemanyagcella mellett ugyanis számos más energiaforrást is használni tud, a napenergiától kezdve a kinetikus, azaz mozgási energiáig mindet, így még véletlenül sem fog előfordulni, hogy harc közben lemerül az akkumulátor.
A N2 külső váza egyébként nagyban hasonlít a N1-re, de azért változtattak is jócskán. A külső vázat például extra erős fémekkel egészítették ki, a méhsejt-szerkezetes páncél 32 százalékkal ellenállóbb a támadásokkal szemben, az új maszk semlegesíteni tud bármilyen vegyi anyagot az űrtechnológiás szűrőrendszerének köszönhetően, továbbá a ruha teljes mértékben ellenáll az EMI (elektromágnesen impulzus) támadásoknak, valamint továbbra is megtalálhatók benne a különböző gyorsítófunkciók, tehát elmondhatjuk: sikerült továbbfejleszteni a tökéletest — most már csak az kell, hogy maga játék is ilyen kidolgozott legyen, mint a ruha leírása.
A PS3-as már majdnem ( lévén csak egy kissé kelet lébútátitani a motort ) , csak a XBOX2 féle elkészítése tart sokáig ( na itt már nagyos sokat kelet butítani a PC-s változathoz képest ) .
Egyedül ami feltűnő és nem tetszik, hogy egy ilyen csúcs, hightech ruhához hogy tervezhetnek olyan szemüveg részt, mint egy közönséges síszemüveg. Még a hátsó gumipántja is megvan. Ez valahogy nem illik az összképbe nekem.
Vajon miért jutott eszembe eme mondat láttán az, hogy talán egyszer mégiscsak le fog...
egyébként ez felveti egy új szereplő lehetőségét, hisz a játék nem úgy ért véget, hogy mindenki kap egy új ruhát...
a zene egy kicsit unalmas, kétszer, viszont szép