- Itt a Counter-Strike: Global Offensive tél frissítés
- Bemutatkozott a killcam
- Jött egy új fegyver, az R8 Revolver, ami olyan erős lett, hogy azonnal felhergelte a játékosokat
- Kisebb nagyobb változások a játékmenetben
Megérkezett a Counter-Strike: Global Offensive legújabb frissítése, a Winter Update, ennek egyik legfontosabb eleme pedig a Killer Replay fantázianévvel ellátott killcam opció bevezetése, ami természetesen nem mást takar, mint azt, hogy láthatjuk a karakterünk halálát megelőző utolsó pillanatokat a gyilkosunk szemszögéből.
A hardcore CS:GO játékosoknak nincs mitől félni, a Killer Replay ugyanis kizárólag Casual és Demolition játékmódban van jelen, és csak azokon a szervereken, ahol a GOTV be van kapcsolva. Ezen felül pedig a beállítások között (Help/Options->Game Settings->Automatic Killer Replay) ki is kapcsolható, hogy biztosan ne kelljen ezzel találkozni.
A Winter Update továbbá hozott egy új fegyvert is, a nyolclövetű R8 Revolvert, amit a Desert Eagle helyén találunk meg, ami jól jelzi, hogy milyen erősségű kéziágyúról beszélünk, a gyakorlatban azonban jóval erősebb, mint amit a besorolása sejtet (lásd az alábbi videót), illetve mivel aránylag olcsó, sokan máris visszaélnek az erejével, a közösség pedig lázong, és nerfet követel. Ráadásul az R8 elsüthető, miközben a bomba hatástalanítása történik, ami, talán mondani sem kell, óriási előny. A fegyverhez egyébként négy alternatív festés is tartozik, amiből kettőt az új Revolver Case rejt.
A játékmenetet érintő változtatások között a legkomolyabb (mármint az R8-at leszámítva), hogy a Competitive Matchmaking során a meccsek hossza immáron 1 perc és 55 másodperc, a C4 időzítője pedig 40 másodpercről számol vissza. Változik pár fegyver viselkedése is: az AK47, az M4A4 és az M4A1-S szórását piszkálták meg, míg az Elites, a Fiveseven, a Glock, a P2000, a P250, a Tec9, az USP és a CZ75a pontatlanabb lett mozgás közben.
Újdonság még, hogy Competitive meccseken a csapatok bármikor szavazhatnak arról, hogy tartsanak-e egy 60 másodperces szünetet -- az adminok ennél több időt is beállíthatnak az mp_team_timeout_time paranccsal. A szünet a következő freezetime során lép életbe.
Mindezen kívül, szokás szerint kisebb-nagyobb módosítások és javítások is érkeztek, ám a fórumokat olvasva sokan új problémákról számolnak be, úgy mint rosszabb teljesítményről vagy villódzó képernyőről. A patch részleteit a hivatalos oldalon olvashatjátok.
De nem ennyire!Tényleg botrány hogy menyire elrontották :(
Pont tegnap játszottam,és elszomorítóan sokan használják.Amivel alapvetően nincs is gond.De olyan erős mint egy ,,aimos"AWP. Az embernek esélye nincsen szembeszállni ezzel a ,,bestiával". kb ilyen :D
egy óra után viszonylag sikeres voltam vele (távolról sem annyira mint mások), de ez a puskéta nagy hiba volt.
egyrészt nőni fog a különbség a játékosok teljesítménye között: akiknek van ideje szerencsétlenkedni, amíg tényleg ügyesen forgatják, azok hatalmas előnyhöz jutnak. nincs kétségem, hogy ebben a formában ugyanis a játék majdhogynem a revolver köré fog épülni.
másrészt kapásból feleslegessé teszi pölö a shotikat, de sok szituációban választanám scout vagy awm helyett is.
nem tudom, idén lesz-e még komolyabb verseny, de nem lepne meg, ha tiltanák a ligákban.
(jó hogy jött. mert nem voltak a pisztolyok eddig is eléggé erősek.)
szóval szerintem várható egy masszív nerf.
de hát na valakinek lehet valakinek nem...
pl KF2 be nem lehet skill és pve game
de a heartban lehet és pvp
noice
A tudod kiét..