• Itt a Counter-Strike: Global Offensive tél frissítés
  • Bemutatkozott a killcam
  • Jött egy új fegyver, az R8 Revolver, ami olyan erős lett, hogy azonnal felhergelte a játékosokat
  • Kisebb nagyobb változások a játékmenetben

Megérkezett a Counter-Strike: Global Offensive legújabb frissítése, a Winter Update, ennek egyik legfontosabb eleme pedig a Killer Replay fantázianévvel ellátott killcam opció bevezetése, ami természetesen nem mást takar, mint azt, hogy láthatjuk a karakterünk halálát megelőző utolsó pillanatokat a gyilkosunk szemszögéből.

A hardcore CS:GO játékosoknak nincs mitől félni, a Killer Replay ugyanis kizárólag Casual és Demolition játékmódban van jelen, és csak azokon a szervereken, ahol a GOTV be van kapcsolva. Ezen felül pedig a beállítások között (Help/Options->Game Settings->Automatic Killer Replay) ki is kapcsolható, hogy biztosan ne kelljen ezzel találkozni.

cs-go-r8-revolver.png

A Winter Update továbbá hozott egy új fegyvert is, a nyolclövetű R8 Revolvert, amit a Desert Eagle helyén találunk meg, ami jól jelzi, hogy milyen erősségű kéziágyúról beszélünk, a gyakorlatban azonban jóval erősebb, mint amit a besorolása sejtet (lásd az alábbi videót), illetve mivel aránylag olcsó, sokan máris visszaélnek az erejével, a közösség pedig lázong, és nerfet követel. Ráadásul az R8 elsüthető, miközben a bomba hatástalanítása történik, ami, talán mondani sem kell, óriási előny. A fegyverhez egyébként négy alternatív festés is tartozik, amiből kettőt az új Revolver Case rejt.

A játékmenetet érintő változtatások között a legkomolyabb (mármint az R8-at leszámítva), hogy a Competitive Matchmaking során a meccsek hossza immáron 1 perc és 55 másodperc, a C4 időzítője pedig 40 másodpercről számol vissza. Változik pár fegyver viselkedése is: az AK47, az M4A4 és az M4A1-S szórását piszkálták meg, míg az Elites, a Fiveseven, a Glock, a P2000, a P250, a Tec9, az USP és a CZ75a pontatlanabb lett mozgás közben.

Újdonság még, hogy Competitive meccseken a csapatok bármikor szavazhatnak arról, hogy tartsanak-e egy 60 másodperces szünetet -- az adminok ennél több időt is beállíthatnak az mp_team_timeout_time paranccsal. A szünet a következő freezetime során lép életbe.

Mindezen kívül, szokás szerint kisebb-nagyobb módosítások és javítások is érkeztek, ám a fórumokat olvasva sokan új problémákról számolnak be, úgy mint rosszabb teljesítményről vagy villódzó képernyőről. A patch részleteit a hivatalos oldalon olvashatjátok.