A történet szerint 2062-ben járunk, és az emberiségnek csupán hat hete maradt a teljes pusztulásig, mivel a rejtélyes kristály, a tibérium hamarosan lakhatatlanná teszi a Föld teljes területét. A két szemben álló fél, a GDI és a Nod szorult helyzetbe került, hiszen most már nem csak egymás ellen megy a harc, hanem a túlélés érdekében is, hiszen mindenáron meg kell akadályozni a tibérium további terjedését. A kedélyeket pedig csak tovább borzolja az a tény, hogy a Nod híres-hírhedt vezetője, Kane, se szó, se beszéd elindult a GDI főhadiszállására, valószínűleg azért, hogy végrehajtson egy titkos tervet.
Az EA Los Angeles (C&C 3, Red Alert 3) fejlesztésében készülő C&C 4-ben, ahogy azt korábban jeleztük, egy kasztalapú játékmenet mutatkozik be, amit szerepjátékos elemekkel is megbolondítanak a srácok. Ez annyit tesz, hogy minden egyes legyilkolt egység után tapasztalati pontokat kapunk, amikkel fejleszthetjük az egységeinket, de új csapatokat is vásárolhatunk, például egy mozgó bázist. A játékban két szólista kampány kapott helyet (egyet a Nod, egyet a GDI), amiket egyedül és kooperatívan is végigjátszhatunk, illetve egy robusztus multiplayer szekció, aminek a keretében bemutatkozik egy 5 az 5 elleni mód, ami komoly csapatmunkát igényel majd.
A játék valamikor 2010-ben fog megjelenni, egyelőre csak PC-re.
Az EA Los Angeles (C&C 3, Red Alert 3) fejlesztésében készülő C&C 4-ben, ahogy azt korábban jeleztük, egy kasztalapú játékmenet mutatkozik be, amit szerepjátékos elemekkel is megbolondítanak a srácok. Ez annyit tesz, hogy minden egyes legyilkolt egység után tapasztalati pontokat kapunk, amikkel fejleszthetjük az egységeinket, de új csapatokat is vásárolhatunk, például egy mozgó bázist. A játékban két szólista kampány kapott helyet (egyet a Nod, egyet a GDI), amiket egyedül és kooperatívan is végigjátszhatunk, illetve egy robusztus multiplayer szekció, aminek a keretében bemutatkozik egy 5 az 5 elleni mód, ami komoly csapatmunkát igényel majd.
A játék valamikor 2010-ben fog megjelenni, egyelőre csak PC-re.
Nekem épp az a bajom a legtöbb rts-sel, DragonHunter, hogy nincs semmi taktikázás, hanem mindig az van, hogy mindenki megépíti a lehetőlegtöbb egységet (amíg van pénz a pályán), utána meg egymásra rontanak. Aztán akinek marad egy infantry unitja, az bemegy az ellenfél bázisára és leszedi.
Nálam a Red Alert sorozat meg a Generals az örök kedvvenc, de azért várom. Főleg a szerepjátékos elemek miat.
Már a művészi munkán látom hogy jó lesz és arra tippelnék hogy msot már más bolygókon is játszódhat ilyen űrhajókat látván és na ná hogy én is azt akarom hogy végre az alapban is sok lépegető legyen
Bár ha jól tudom a Westwood 6 epizódra készült 3 C&C - 3 RA.
Remélem tényleg befejezik, mert elvileg ez a feladat a TW-ra adódott,csak nem így lett.
Kane ( Cabal ) nem túl igéretes így éppen a GDI bázis felé tart??
Amúgy már nagyon kíváncsi vagyok, hogy végül is mi lesz a történet. Maga az egész sztori engem nagyon megfogott. Várom a folytatást!
De amint megláttam, hogy ez lesz a záró rész nagyon nem lepődtem meg. Egy szép befejezés kell ennek az évtizedes saga-nak.