Új lehetőségek
A multiplayer játékmenet az alapjait tekintve változatlan maradt, ellenben sok-sok új lehetőség mutatkozik be. Az egyik ilyen az, hogy a pályák immáron dinamikusan változnak, s noha nem kell egy Battlefield-szerű rombolhatóságra számítani, arra azért ezek, a pálya kialakítását módosító események mindenképpen jók lesznek, hogy felkavarják az adott meccs menetét, s kiugrasszanak a helyükről néhány szemtelen kempert.
A részben rombolható pályák mellett új killstreak jutalmak is bemutatkoznak, mégpedig összesen 20, a gyűlölt Death Streaks rendszer pedig eltűnik. Az új jutalmak egyike, hogy irányíthatunk egy Juggernautot, a pálya felett köröző helikopterből mesterlövészfegyverrel tizedelhetjük a másik csapatot, egy gránáttal felszerelt robotrepülőt vezérelhetünk, illetve a szólistamód kutyája, Riley elkísérhet minket, aki morgással jelzi, ha valaki közel van hozzánk, az ellenséges játékosokat pedig automatikusan megtámadja. A csapat célja az volt az új killstreak jutalmakkal, hogy ne valahonnan a magasból mérjünk csapást, hanem lehetőleg minél közelebb legyünk az áldozatunkhoz, mikor egy-egy ilyen extra fegyvert használunk.
A Call of Duty: Ghosts továbbá összesen 30 darab új fegyvert tartalmaz, ami 80 százalékos fejlődés a Modern Warfare 3-hoz képest -- legalábbis a fejlesztést vezető Mark Rubin elmondása szerint.
Szezonbérlet
A Call of Duty: Ghosts összesen 14 multiplayer térképpel együtt jelenik meg, később azonban újabb arénák fognak érkezni, melyekre egy csomagban, várhatóan kedvezményesen is rátehetjük majd a kezünket a Season Pass formájában. Ez 50 dollárba kerül, s jó hír, hogy ha az Xbox 360-ra vesszük meg, s később úgy döntünk, hogy Xbox One konzolon akarjuk folytatni a játékot, akkor a profilunkkal együtt a Season Pass is átkerül az új gépre -- nyilván PS3-ról PS4-re is működik ez a metódus.
Elite, klánok és rossz hírek
Visszatér a Call of Duty Elite, mégpedig mélyen integrálva a játékba, s táblagépről, illetve okostelefonról is kezelhető lesz. Az applikáció elsősorban az elvárt funkciókat hozza (például részletes áttekintés a statisztikánkról) és személyre szabhatóságot is biztosít, mindezeknél azonban fontosabb, hogy a Call of Duty Elite élen jár majd abban, hogy segítse a klánokat, ugyanis ez fontos pont a Call of Duty: Ghosts működésében.
A Clan Wars játékmód rivális klánokat ereszt egymásnak, a Call of Duty Elite pedig külön követi az itt mutatott teljesítményt, csapatbeszélgetést biztosít és a meghívásokat is kezeli, sőt külön tapasztalati pontokat jegyez, amivel a klánunkat fejleszthetjük.
Azonban nem minden fenékig tejföl a játékkal kapcsolatban. Az ismertető után nem sokkal megtudtuk azt, hogy a csapat még nem döntött arról, hogy a Black Ops 2-ben látott közvetítési lehetőség visszatérjen-e, ezen felül még a dedikált szerverek kérdése sem tisztázott, pedig ebből korábban már volt balhé, illetve érdemes megjegyezni, hogy cross-platform multiplayer nem lesz a két konzolgeneráció játékosai között, részben technikai limitációk, részben pedig fejlesztői megfontolás miatt.
Az eddig látottak alapján azt kell mondani, hogy jól fest a Call of Duty: Ghosts, bár ehhez hozzá kell tenni, hogy semmiképpen sem forradalmi változásról van szó, csak éppen elég olyan újítás érkezik, ami a rajongók igényeit kielégítheti, hisz nem szabad nagyon felkavarni az eddig nyerő formulát -- más kérdés viszont az, hogy az erős, bizonyos körökben sokkal népszerűbb Battlefield 4-gyel szemben ennyi elég lesz-e, elvégre a Ghosts előrendelési adatai idén csökkenést mutatnak a korábbi epizódokhoz képest. Érdekes lesz az ősz.
Call of Duty: Ghosts -- Megjelenés: 2013. november 5. -- Gépigény: nem ismert
Legutóbb a CoD BO-hoz, előtte pedig a CoD MW-hez volt szerencsém, szóval követve a tendenciát, lehet egy tászkós' árzuhanás alkalmával beszerzésre kerül. De csak azért mert technikai áttörés, amit a srácok elkövettek. :D
Szóval nem értem én mért írtam *****ságot?! Úgy jó a CoD ahogy van, nem kell beletenni valóságra hajazó elemeket, a visszarúgás pedig egy ilyen elem lenne, vagyis egyel közelebb lépne egy szimulátor szintjéhez.
Csak ne szálljanak el a DLC árak, így is pont azon a határon vannak ahol már sajnálom kiadni a pénzt értük.
BO2 a BO-t folytatta, és ezeket a pontozott eszközöket, ami meghatározza mennyit rakhatsz fel is ők hozták be. Egyszerű copy, amit itt az IW csinál és szerintem elég csúnya dolog, hogy a magukénak állítják be.
TitanFall még mindig jobb és újabb, ha arcade lövöldéről van szó. Én maradok annál.
A BO 2 végre finomította az első rész megoldásait és ezért tetszett.
BO2 a BO-t folytatta, és ezeket a pontozott eszközöket, ami meghatározza mennyit rakhatsz fel is ők hozták be. Egyszerű copy, amit itt az IW csinál és szerintem elég csúnya dolog, hogy a magukénak állítják be.
TitanFall még mindig jobb és újabb, ha arcade lövöldéről van szó. Én maradok annál.
Meg amúgy is, mikor jut el a készítők agyáig hogy a fegyvereknek van visszarugása?
:((((
Amúgy részemről sem rtem minek a sok sírás, amire tervezik tökéletes, kis 5-10 perces meccsek pont jók ha van egy kis szusszanásnyi időm és nincs komolyabb játéknak nekiállni időm.
Meg amúgy is, mikor jut el a készítők agyáig hogy a fegyvereknek van visszarugása?
Meg amúgy is, mikor jut el a készítők agyáig hogy a fegyvereknek van visszarugása?
Meg amúgy is, mikor jut el a készítők agyáig hogy a fegyvereknek van visszarugása?