Az előzetes elképzelések -- melyeknek csak táptalajt adtak az időközben kiszivárgott anyagok -- beigazolódtak, s valóban a Treyarch eddigi legnépszerűbb játéka, a Black Ops kap folytatást, ám a történet ezúttal nem a 60-as években eltusolt hadműveletek körül bonyolódik majd, hanem ugrunk egy nagyot az időben, és a közeli jövő hadviselésébe kóstolhatunk bele.
A folytatás a 21. században játszódik, 2025-ben, amikor is a világ szuperhatalmai közt egy újabb háború bontakozott ki, melynek során mindkét fél nagyszabású hadműveleteken keresztül próbálja gyengíteni a másikat, bevetve az elérhető legmodernebb fegyvereket, köztük a korábban már látott négyrotoros kísérleti robothelikoptert is, de találkozunk majd egyéb, távirányítású eszközökkel is, vagyis nem csak emberek lesznek az ellenfeleink.
A játék eddigi legnagyobb újdonságát a világszerte elszórt Strike Force-küldetések jelentik, melynek során választhatunk, hogy a hagyományos módon, a harc kellős közepén éljük át az adott konfliktust, vagy a csapatokat irányítva próbálunk felülkerekedni. Ha az utóbbit választjuk, a gyalogságot, a robotrepülőgépet, és a négylábú, ágyúval felszerelt CLAW-csapatokat irányíthatjuk, a csata pedig addig tart, amíg van kit irányítani. A Strike Force küldetések végkimenetele behatással van a szólista módra, mégpedig oly módon, hogy megváltoztathatják a főellenség, Raoul Menendez céljait.
Apropó történet: a játék főszereplője Alex Mason fia, David lesz, akivel 2025-ben lövöldözhetünk, de az apuka is visszatér, akivel viszont a 80-as években fogunk harcolni, többek között Afganisztánban. A történet gerincét az Amerikai Egyesült Államok és Kína konfliktusa adja, ami a ritkaföldfémekért folyik (a számítástechnika és fegyvergyártás alapanyaga), de mi leginkább a konfliktust kirobbantó Menendez felemelkedésével és elkerülhetetlenül bukásával fogunk foglalkozni.
A multiplayer módról eddig nem sok mindent sikerült megtudni, csupán annyit, hogy kizárólag 2025-ben fog játszódni, a zombik pedig visszatérnek, ráadásul ezúttal már nyolcan vehetjük fel a harcot az élőhalottak ellen.
A Call of Duty: Black Ops II a jelenlegi tervek szerint november 13-án fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.
A folytatás a 21. században játszódik, 2025-ben, amikor is a világ szuperhatalmai közt egy újabb háború bontakozott ki, melynek során mindkét fél nagyszabású hadműveleteken keresztül próbálja gyengíteni a másikat, bevetve az elérhető legmodernebb fegyvereket, köztük a korábban már látott négyrotoros kísérleti robothelikoptert is, de találkozunk majd egyéb, távirányítású eszközökkel is, vagyis nem csak emberek lesznek az ellenfeleink.
A játék eddigi legnagyobb újdonságát a világszerte elszórt Strike Force-küldetések jelentik, melynek során választhatunk, hogy a hagyományos módon, a harc kellős közepén éljük át az adott konfliktust, vagy a csapatokat irányítva próbálunk felülkerekedni. Ha az utóbbit választjuk, a gyalogságot, a robotrepülőgépet, és a négylábú, ágyúval felszerelt CLAW-csapatokat irányíthatjuk, a csata pedig addig tart, amíg van kit irányítani. A Strike Force küldetések végkimenetele behatással van a szólista módra, mégpedig oly módon, hogy megváltoztathatják a főellenség, Raoul Menendez céljait.
Apropó történet: a játék főszereplője Alex Mason fia, David lesz, akivel 2025-ben lövöldözhetünk, de az apuka is visszatér, akivel viszont a 80-as években fogunk harcolni, többek között Afganisztánban. A történet gerincét az Amerikai Egyesült Államok és Kína konfliktusa adja, ami a ritkaföldfémekért folyik (a számítástechnika és fegyvergyártás alapanyaga), de mi leginkább a konfliktust kirobbantó Menendez felemelkedésével és elkerülhetetlenül bukásával fogunk foglalkozni.
A multiplayer módról eddig nem sok mindent sikerült megtudni, csupán annyit, hogy kizárólag 2025-ben fog játszódni, a zombik pedig visszatérnek, ráadásul ezúttal már nyolcan vehetjük fel a harcot az élőhalottak ellen.
A Call of Duty: Black Ops II a jelenlegi tervek szerint november 13-án fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.
Mi jön még...? Call of Duty: Attack of the Soviet Orcs ? Call of Duty: Alien Commando?
Call of Duty : Galactic Warfare? Call of Duty: SuperSecret Very Very Very Special Operations? (nem akarok ötleteket adni)
Amúgy meg ha valaki tud angolul és fel megy a call of duty wikire akkor ott sokkal több infó van csak angol tudás kell hozzá, és máris rájön hogy sokkal több új dolog lesz benne. Meg én se mondom hogy fehércsokijó meg minden de élvezhető. Meg szerintem aki a grafika miatt szereti a játékot az olyan mint aki a pornót a történetéért szereti.
1. R.I.P CoD 2003-2007 (CoD 1-CoD 4 MW) ezek voltak az igazi CoD-ok! A többi csak Copy-Paste
2. Aki tényleg élményekben gazdag multis fps-el akar jáccani: Battlefield 3
és most nem a klasszik cod vs. bf feszkót akarom erőltetni, de ami igaz az igaz.....
Amúgy, ( nem akarok itt vitát robbantani !!! ) miért nem lepődnék meg azon, hogyha
most az EA a jövő héten bejelentené a BF 2143-at és parancsba adná a DICE-nak,
hogy előbb kell, hogy megjelenjen mint a BO2 ?
Tökéletesen leírtad.
alex a bo-ban volt ami a 60-as években játszódik akkor kb 35-40 éves. hogy a jó büdös francba lehet a fia is kb 35 éves 2025-ben???
Szerintem gyengus lesz.
Nézzük csak, mióta is használják ugyanazt az engine-t? Hmmm.. Ha jól emlékszem az első cod óta. Ez még nagyon jó volt akkor, egészen az első Modern Warfare-ig. Az már kicsit gáz volt, hogy az MW2-t is ugyanazzal adták ki, de na jó.. elmegy.. Aztán a BO is, kicsit feltupírozva. Ott már mindenki hőbörgött, és ígérték, hogy a soron követező CoD már sokkal szebb látványt fog nyújtani, erre kiadják az MW3at, ami tökéletes mása elődjének, az MW2-nek. Ami talán még nem is lenne akkora probléma, de az, hogy van pofájuk 12e. ft-ért piacra dobni, az már egész egyszerűen döbbenetes. Értem én, hogy ez kell a népnek, na de ez már kicsit sok. Lenne inkább kiegészítő néven eladva.
Másik:
Az, hogy minden egyes évben (!) kiadnak egy újabb epizódot, ugyanazokkal hibákkal, ugyanolyan sz*r grafikával, teljesen kiverte a biztosítékot nálam. Persze a népek megveszik, mert nincs eszük (elnézést kérek mindenkitől). Nincs is idejük az embereknek kimaxolni a multis karaktereket, mert már itt az új rész. Olyan érzése lesz az embernek, hogy minek játsszak ezzel a résszel, ha már itt a következő.
Szerintem botrányos, amit az Activision, és a többi idióta művelnek. Várjanak pár évet, és rukkoljanak elő valami újjal, és eredetivel, mert ez az agyonhajszolt, és sikkes játékmenet+grafika tűrhetetlen. Én már azon sem csodálkoznék, ha minden hónapban kiadnának egy codot két új fegyverrel, és eladnák mindegyiket 12e. ft-ért.
Itt az előttem szólók valamelyikéhez csatlakoznék: mi az,hogy kiadják ugyanazt a f*st, és akkor még 15 eurós árért kiadnak DLCket..??!!
Egyszerűen felháborító, amit ezek művelnek, de sajnos ők csinálják jól, mert ebből gennyesre keresik magukat, miközben röhögnek, hogy a sok marha megveszi az áttextúrázott sz*rjaikat pár új fegyverrel.
Remélem nem bántottam meg senkit, az sem gond, ha nem egyezik a véleményünk. Ez szerintem elfogadhatatlan.
szerintem az mason de am meg ez egy kalap szart nem fog érni
nekem nagyon ilyen crysis+terminator beütése van
De nyugottan kiabáljátok le a fejemet ha tévedek.