Íme tehát a legfontosabb információk a hétvégi kérdezz-felelek termésből:
- A PC
és az Xbox 360 verzió minden elemében megegyezik egymással.
- Egyikben sem lesz többjátékos üzemmód, mégpedig érthető, határozott okból: a játék sztorija egyetlen ember körül bonyolódik, aki belép Rapture (a játékbeli, tenger alatti város) hanyatló világába. Bármilyen multi ezt a történetet veszélyeztetné, befolyásolná, ezért döntöttek úgy a fejlesztők, hogy kizárólag a minél teljesebb egyjátékos élmény elkészítésére koncentrálnak. Lesz viszont online modul a játékban, melynek segítségével friss cuccokat lehet majd letölteni.
- Mivel
a csapat erősen a Bioshock befejezésére koncentrál, egyelőre nem lesz
demó, legfeljebb a megjelenés után. De a dolgok változhatnak...
- Egyelőre speciális vagy gyűjtői kiadást sem terveznek, ám azok, akik a hivatalos fórum aktív résztvevői, sűrűn látogatják a Bioshock oldalát, és részt vesznek a különféle versenyeken, pályázatokon, exkluzív díjakhoz, jutalmakhoz juthatnak.
"A PC és az Xbox 360 verzió minden elemében megegyezik egymással. "
Ugyanis az interjú, ahonnan ez az infó van, nem volt egészen korrekt. egy 2KGames-es Community Manager helyesbítette a kijelentést:
"Many development teams have learned important lessons from previous attempts to bring PC games to the console, though Deus Ex 2 is an infamous example. One of the main things we are doing differently is that we are leading our development efforts with the 360. Therefore all decisions on HUD and gameplay situations that are made on the 360 will be re-thought and optomized when brought over onto the PC."
Tehát úgy alakítják át a játékot, hogy az a PC-seknek is megfeleljen.
Forrás: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=111373&page=4
Nem hullajtok krokodilkönnyeket a multiplayer hiánya miatt. Mindig jobban élveztem egy zseniális történetet, mint bármilyen LANparty-t. Nem mintha azok nem lennének jók.