Az E3-hoz közeledve természetes módon egyre több és több pletyka jelenik meg a várva várt játékokkal kapcsolatban, s habár ezekről általában rövid úton kiderül, hogy hamisak, van jó pár olyan, amely valós információkat közöl. Ilyen lehet például a Modern Warfare 3-ról tegnap felröppent pletyka, amely szerint a folytatásban nagy csatatereket és rombolható környezetet kapunk.
Az informátor szerint a történet nem sokkal a második rész fináléja után veszi fel a fonalat, s egy krízisben lévő világ képe fogad minket. Mint tudjuk, Amerikát az előző játékban megtámadták az oroszok, akik gyors előrenyomulással sorban foglalták el a városokat, halomra lőve a népességet, sőt a csata egy bizonyos pontján még egy atombomba is elsütésre került, ezen körülmények együttese, s az, hogy más országok is belefolyhatnak a konfliktusba pedig magában hordozza egy esetleges harmadik világháború kitörésének lehetőségét.
A történet nagy valószínűséggel John "Soap" MacTavish és John Price körül forog majd, akik a harmadik részben a Battlefield-széria által inspirált óriási, városi környezetben helyet kapott csatatereken harcolnak majd, ahol a különböző felszerelések használatával nem csak az ellenséges erők sorai közt végezhetünk pusztítást, hanem az infrastruktúrában is, vagyis végre a Call of Duty-szériában is lesz rombolható környezet.
Az Activision még nem reagált a pletykára, de ha figyelembe vesszük a Battlefield 3-ből eddig látott igencsak impresszív részleteket, egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy a szorosabb verseny érdekében az Infinity Ward, a Sledgehammer Games és a Raven Software triója valami hasonló játékot fog készíteni, ami önmagában nem olyan nagy probléma, csak éppen szembe megy Eric Hirshberg tegnapi ígéretével, miszerint egy kreatív CoD-ot kapunk.
Az informátor szerint a történet nem sokkal a második rész fináléja után veszi fel a fonalat, s egy krízisben lévő világ képe fogad minket. Mint tudjuk, Amerikát az előző játékban megtámadták az oroszok, akik gyors előrenyomulással sorban foglalták el a városokat, halomra lőve a népességet, sőt a csata egy bizonyos pontján még egy atombomba is elsütésre került, ezen körülmények együttese, s az, hogy más országok is belefolyhatnak a konfliktusba pedig magában hordozza egy esetleges harmadik világháború kitörésének lehetőségét.
A történet nagy valószínűséggel John "Soap" MacTavish és John Price körül forog majd, akik a harmadik részben a Battlefield-széria által inspirált óriási, városi környezetben helyet kapott csatatereken harcolnak majd, ahol a különböző felszerelések használatával nem csak az ellenséges erők sorai közt végezhetünk pusztítást, hanem az infrastruktúrában is, vagyis végre a Call of Duty-szériában is lesz rombolható környezet.
Az Activision még nem reagált a pletykára, de ha figyelembe vesszük a Battlefield 3-ből eddig látott igencsak impresszív részleteket, egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy a szorosabb verseny érdekében az Infinity Ward, a Sledgehammer Games és a Raven Software triója valami hasonló játékot fog készíteni, ami önmagában nem olyan nagy probléma, csak éppen szembe megy Eric Hirshberg tegnapi ígéretével, miszerint egy kreatív CoD-ot kapunk.
Kapjak egy olyan Call of Duty-t ,ami végre méltó a 4 zsenialitásához!
Rombolható fal:Ha belelősz a falba kicsit befeketedik
Nagy csatatér:Kicsit nagyobb mint a Black Ops-ban
Epikus történet: Agyonscriptelt valami ahol agyatlanul kell lövöldözni.Ezzel csak folyamatosan ismétlik magukat a 4edik rész óta...
Mindenesetre a rombolható környezet tényleg eléggé lehetetlen ezzel a motorral, ha jól tudom ugyanaz teljesen szinte mint ami a 4 alatt is volt, az meg nem más mint a 2-é alaposan felujítva De ez utóbbiban lehet tévedek.
Részemről ez a MW szotri folytatása is kezd picit unalmas lenni, oylan mint a filmek is ahol a nagyot durrano elsö rész után jönnek sorban az eggyre rosszabb folytatások futoszalagon. Tuti most is eldurrantanak egy atombombát mert attol a 4 ben mindenkinek leesett az álla és a 6 ban is még elég nagy szám volt.
Részemről kezdem már hiányolni a második világháborus FPS eket, a jó öreg CoD 1, 2 a maga 3 nemzetével sokkal több történeti elemet vonultatott még úgy is, hogy történelmi eseményeken alapultak a küldetések, 3 teljesen különálló szemszögből játszva.
Amit én szivesen látnék még akár egy " amatőr " bandától is, ha az 1. részt UO val eggyütt átültetnék úgy kb Black Ops szintre kinézetileg
"csak éppen szembe megy Eric Hirshberg tegnapi ígéretével, miszerint egy kreatív CoD-ot kapunk. "
Szerintem az, hogy én rendezhetem be a várost, elég kreatív.
Az atomrobbanás után több millió fokosra forr a levegő amivel érintkezni is halálos nem még elszívni...
Meg a nagy nyomás szét szaggatja a belső szerveket több kiló méteres sugárban is, tehát nem muszály közvetlenül a közelben lenni hogy csúnya halált haljunk tehát érdekes hogy a MW2-ben a az elektronika hiánya az egyetlen hatás.
Levegőbe robbantott atombomba volt és annak a "végterméke" az EMP.
Szvsz ez hülyeség. Kétlem, h attól több fogyna (mert az eladások a lényegesek), h átmennek BF stílusba. Akinek a rombolható, aránylag reális, harckocsis történet kell az úgyis BF-et fog venni. A CoD meg maradjon meg CoD-nak. Meg amúgy is szerintem ez már még nekik is túl égő lenne.
Ja és amugy nem egy EMP robant az atom bomba helyet az MW 2-ben?
Én EMP-re emlékszem, nem atombombára. Vagy félreértettem valamit?
Szóval legyen két tábor és mindenki döntse el, neki melyik stílus fekszik jobban.