A kiadó nem siette el a dolgokat, s tényleg az utolsó percig elhúzta a játék első nyilvános bemutatóját, így aki éjszakázva várt a nagy hírre, az minden bizonnyal csalódva látta, hogy az időeltolódás miatt magyar idő szerint nem március 26-án este, hanem ma reggel hat óra környékén hullott le a lepel, de annyi baj legyen. Lényeg az, hogy jön a várva várt folytatást, ráadásul még idén ősszel a kezeink közt lehet PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, illetve nagy valószínűséggel az új Xboxra és PlayStation 4-re is kapható lesz.
A csapat egyelőre még nem részletezte a fő attrakciónak számító multiplayer módot, csak a szólista kampányba s az abban rejlő lehetőségekbe engedtek betekintést. Alant egy 17 perces demonstrációt láthatunk arról, hogy mit tud a DICE új játéka, melyről így elöljáróban annyit, hogy gyönyörű látványvilágra és óriási, rombolható játszóterekre kell felkészülni, melyeket a Frostbite 3-nak köszönhetően tudtak megvalósítani a svédek. Igen, a Battlefield 4-ben már a Frostbite grafikusmotor harmadik generációja teljesít szolgálatot, ami még az eddigieknél is szebb környezetet és részletesebb modelleket biztosít a számunkra, s garantálja azt, hogy megizzasztja a gépeinket.
Akárcsak a többjátékos szekciót illetően, úgy a szólista móddal kapcsolatban sem volt hajlandó nagyon a részletekbe menni a DICE. Egyelőre csak annyit tudunk, hogy a főszereplő egy bizonyos Recker lesz, aki a bemutató elején három bajtársával (Irish, Pac, Dunn) együtt egy süllyedő autóban találja magát, és egy nehéz döntést kell meghoznia: ha kilövi az autó ablakát, ő biztosan megmenekülhet az értékes információjával, de ezzel kockáztatja azt, hogy barátai nem élik túl a küldetést. Az EA szerint a történet során ilyesfajta drámai helyzetek egész sorával lesz dolgunk, amelyek súlyát csak növeli azt, hogy komolyabb kapcsolatba kerülünk az osztagunkkal.
A kalandok során megtanuljuk majd a csapatmunka fontosságát, hiszen csak akkor lehetünk eredményesek a harctéren, ha jó parancsokat osztogatunk -- ez a filozófia természetesen a multiplayer módra is kiterjed, így nyugodtan vehetjük készpénznek a Commander mód visszatérését, még ha ezt a csapat konkrétan nem is mondta ki. Továbbá az is biztos, hogy a Battlelog nem vész el, sőt kiterjed, s ezúttal már a szólista kampány során is figyeli a teljesítményünket, ezzel egy kis baráti versengést kialakítva az ismerőseink körében.
A Battlefield 4-et már elő lehet rendelni, s aki így tesz, az automatikusan megkapja a Premium kiadást, ami extra tartalmakat rejt magában, az Originen pedig kapható a Battlefield 4 Digital Deluxe, további bónuszokkal, illetve belépővel a játék bétatesztjébe.
Felesleges annak megvennie a 4. részt, akinek megvan a 3, csak pénzkidobás.
Amúgy jó játéknak tűnik, csak mi értelme van megvenni, amikor olcsóbban is szert tehetsz ugyanilyen élményű játékra?
Felesleges annak megvennie a 4. részt, akinek megvan a 3, csak pénzkidobás.
Amúgy jó játéknak tűnik, csak mi értelme van megvenni, amikor olcsóbban is szert tehetsz ugyanilyen élményű játékra?
Rombolás meg remélem javul.A mapok remélem nem lesznek "zártak",mint a bf3-ban(Bazaar,Metro),mert nagyon gagyik voltak.
Én az új CoD-ra még kíváncsi leszek...Ott is kéne villantani valamit...
Am lehet hogy multira van kihegyezve, de ez cseppet sem érdekel. Egy az egyben bf3 utánzat az egész, és ezt még a vak is látja. Grafika, korszak, hangok..stb. azt a hatást keltik mintha bf3-as videót néznék és nem bf4-eset. Lehet vitatkozni velem, de az én véleményem szerint lehúzás az egész.
A BF3-ban is csak azért játszottam ki a singlepalyert mert pár napig nem volt netem. :)
A videótól azt kaptam amit vártam. A harmincadik háborús-FPS kampányt. Nem brutálisan szar, de nem új. És nem a DICE fog új életet lehelni ebbe a részbe.
Az "átmentek codba" mondatokon pedig hangosan kell nevetnem. Érdekes mód ez nem hangzott el annyiszor a BF3-nál, pedig az egy az egyben ugyan ezt a sémát követte single kampány részről. Az nem cod ez meg igen? Fene, hogy lehet ez? BC1-BC2 szintén ugyan ez. Kicsit nevetséges, hogy semmi sem változik, de valaki mégis most kezdi el emlegetni a CoD-ot.
A legröhejesebb a kijelentésekben az "átmentek" rész. Mégis miből? A BC1-ben volt single. Ugyan ez volt, csak próbáltak viccelődni. BC2 ugyan ez, kevesebb poénnal. BF3 komoly volt, ahogy ez is az. Mind a CoD mintájára jött létre, mert a BF-nek nincsen semmilyen single oldala. Nincs olyan, hogy "Ez a háborús shooter singleben olyan, mint a BF", mert BF-nek sosem volt ilyen.
Így elég nehéz valamiből átmenni codba, mikor eleve annak indult. A multiról pedig semmi hír, nem is értem, egyesek hogy tudják ezt leszűrni a videóból.
Persze lehet még azon is vitatkozni, hogy az a bizonyos single alap, amit mindenki használ, kié. Ugyanis semmilyen más háborús shooter nincs. Szinte mind azt használja alapanyagnak, ami viszont inkább MoH, mint CoD. Ennyi erővel minden RTS lehetne C&C klón (vagy ami hamarabb volt). A CoD is a multi miatt CoD leginkább. Ott jön elő az a rohangálós, arcade jelleg.
Biztos vagyok benne, hogy 2014 karácsonyáig nem fogom megvenni a játékot!
De ha multit remekül megcsinálják (jó pályatervezés, remek testre-szabhatóság, bugok 99%-os kijavítása), akkor szerintem nyugodt szívvel kiadhatják 4. részként!
Kedvis Dice kérem szíveskedjenek mutatni egy -legalább egy perces- részletet a Battlefield 4-ből !
A grafikája szerintem, hozza az elvárt látványvilágot! 2013-ban simán megállja a helyét!