A Battlefield 3 gerince az alapoktól újraírt Frosbite 2.0 grafikusmotor, ami lenyűgöző teljesítményre képes. A textúrák élesebbek, a karakter- és épületmodellek kidolgozottabbak, a fény/árnyék effektek pedig néhány tárgy esetében összetettebbek, mint egy komplett Bad Company 2 pálya, és természetesen a rombolás is továbbfejlődött (a pálya minden pontját átrendezhetjük), ahogy a játékosok animációja is, mely jóval életszerűbb lett az EA Sportstól kölcsönvett technológiák beépítése után. Búcsút inthetünk a furcsa mozgásoknak, mindenki úgy viselkedik, ahogy azt neki kell, bár szögezzük le, hogy a szólista módban más, valószínűleg kiterjedtebb, kevésbé pontosabb mozgáskészlettel fogunk találkozni, mint a multiplayerben.
A játék kooperatív móddal is kiegészített szólista kampánya során a multiplayer arénákhoz képest nyugodtabb körülmények közepette ismerkedhetünk majd meg a kezeléssel, tanulhatjuk meg a négy kaszt sajátosságait, s élvezhetjük az eddigieknél komolyabb, kiegyensúlyozottabb, a BC-vonaltól teljesen elkülönülő történetet, bejárva Párizst, Irakot, és New Yorkot. Majd ha ezzel végeztünk, bevethetjük magunkat a PC-n 64 főt támogató (konzolon csak 24-en játszhatnak egyszerre) többjátékos csaták örömeibe, amely szintén sokat fejlődött, de összességében ugyanazt a nagyszerű játékélményt kapjuk majd, mint eddig.
Az újítások között megtaláljuk a hasalás lehetőségét, melynek elsősorban a mesterlövészek örülnek majd, de, hogy ne forduljanak állóháborúba a mérkőzések, lesz kill-cam funkció, illetve visszatérnek a vadászrepülőgépek is. A kisebb, de ugyanúgy üdvözlendő fejlesztések között pedig jobb hangjelzéseket (és ezzel együtt hangeffekteket) találunk, több felszerelést oldhatunk fel a katonánk számára, akit ezúttal már külsőleg is személyre is szabhatunk, illetve a DICE még gondolkozik a beépített videoszerkesztőn és a modkészleten is.
A tervek szerint a Battlefield 3 az idei év végén fog megjelenni, de tekintve, hogy milyen sok területen fejlődik a játék, ne lepődjünk meg, ha csak jövő tavasszal vehetjük a kezeinkbe.
A játék kooperatív móddal is kiegészített szólista kampánya során a multiplayer arénákhoz képest nyugodtabb körülmények közepette ismerkedhetünk majd meg a kezeléssel, tanulhatjuk meg a négy kaszt sajátosságait, s élvezhetjük az eddigieknél komolyabb, kiegyensúlyozottabb, a BC-vonaltól teljesen elkülönülő történetet, bejárva Párizst, Irakot, és New Yorkot. Majd ha ezzel végeztünk, bevethetjük magunkat a PC-n 64 főt támogató (konzolon csak 24-en játszhatnak egyszerre) többjátékos csaták örömeibe, amely szintén sokat fejlődött, de összességében ugyanazt a nagyszerű játékélményt kapjuk majd, mint eddig.
Az újítások között megtaláljuk a hasalás lehetőségét, melynek elsősorban a mesterlövészek örülnek majd, de, hogy ne forduljanak állóháborúba a mérkőzések, lesz kill-cam funkció, illetve visszatérnek a vadászrepülőgépek is. A kisebb, de ugyanúgy üdvözlendő fejlesztések között pedig jobb hangjelzéseket (és ezzel együtt hangeffekteket) találunk, több felszerelést oldhatunk fel a katonánk számára, akit ezúttal már külsőleg is személyre is szabhatunk, illetve a DICE még gondolkozik a beépített videoszerkesztőn és a modkészleten is.
A tervek szerint a Battlefield 3 az idei év végén fog megjelenni, de tekintve, hogy milyen sok területen fejlődik a játék, ne lepődjünk meg, ha csak jövő tavasszal vehetjük a kezeinkbe.
Parancsnok, meggyőztél!
Remélem, hogy ennek a pár sornak az elolvasása után minden károgó belátja, hogy ez lesz az év játéka!
Ha már élethűségről beszélünk, személy szerint örülnék neki, ha a földre pislantva végre látnánk a lábunkat. Anno a FEAR-t, aztán a Dark Messiah-t annyival élvezetesebbé tette a tény, hogy a karakter, akit irányítok, nem csak két alkar és egy puska.
Én ennek örülök a legjobban botkormány leporol
O rly? Hasalás, mint újítás, na szép... A BC-ken kívül melyik BF-ben nem lehetett hasalni? Többek között a hasalás hiánya miatt hagytam abba fél óra után a BC2-t még a béta idején. Méghogy taktikai FPS...
Remélhetőleg a 3. rész már a BF2 vonalát követi inkább, mert az bizony egy közel tökéletes játék volt, bár ha hasonló kaliberűt alkotnak (ami nem valószínű), a konzolos vérpistikék hamar el fognak vérezni.
a többi EA ami érdekel nemsoká kijön
Klassz. Jó ha mediumon elfog majd futni...
Év végén? Jövőre? Nem ősz volt betervezve? Ohhh....