A Pixelux Entertainment vezérigazgatója szerint a The Force Unleashednek van PC-s verziója, azonban ezt a LucasArts másképp gondolja. Vik Sohal „bejelentése” után azon nyomban cáfolták a hírt, és most Cameron Suey (képünkön), a játék producere meg is indokolta, miért döntöttek e platform hanyagolása mellett.
Az úriemberrel való interjúból kiderült, hogy a játéknak azért nem lesz PC-s átirata, mert szinte minden grafikai beállítást (különösen a látványos fizikai rendszert) ki kéne kapcsolni, vagy le kéne butítani, hogy élvezhető sebesség mellett lehessen játszani. Egy korábbi beszélgetés keretében azt is elmondta, hogy szerinte csak egy négyezer dolláros PC volna képes megbirkózni az Euphoriával és a DMM-mel. Az ennél olcsóbb, és ezzel együtt kisebb teljesítményű gépeken már a játékosok nem ugyanaz azt az élményt kapnák, mint a konzolos tulajok. A másik, szintén nem elhanyagolható ok az, hogy konzolra könnyebb fejleszteni abból a szempontból, hogy a hardverfelépítés egységes, nem úgy mint a személyi számítógépek esetében.
„Megértem a játékosok aggodalmait, ahogy azt is, hogy ezt a játékot az általuk kedvelt platformon szeretnék játszani, de az igazság az, hogy a játék tervezéséből fakadóan az erősen a szimulációkra és eljárásokra alapuló fizikai rendszert (procedural physics) csak egy nagyon erős PC tudná megjeleníteni. A játék az Xbxo360 és a PS3 képességének határait feszegeti, azonban egy igazán „high-end” PC minden bizonnyal tudná futtatni a játékot.”
„Hagyományosan, ha egy játékot többféle felépítésű PC-n is működtetni akarsz, akkor a grafikai részletességen kell állítani, nem igaz? Sajnálatos módon a fizikát, különösen az eljárásokon alapuló fizikai rendszert nem lehet lebutítani, de még ha ez sikerülne is, vagy esetleg kikapcsolnád az egészet, az alapjaiban változtatná meg a játékmenetet, és ez túlságosan korlátozna minket. Nehéz döntés volt [itt a PC, mint platform hanyagolására utalt], de a fizikát nem lehet butítani.” - Cameron Suey
A napokban a LucasArts örömmel jelentette be, hogy a The Force Unleashed bemutatóját nyolc nap alatt 2,3 millióan (!) töltötték le. A PlayStation Networkről 1,3 millióan voltak kíváncsiak a lézerkardos kalandra, míg az Xbox Live felhasználók a maguk egymilliós letöltésével új rekordot állítottak fel. Az előző csúcstartó a nemrég megjelent Too Human demója volt, az ugyanennyi idő alatt „csupán” 900 ezer letöltést tudott generálni.
Az úriemberrel való interjúból kiderült, hogy a játéknak azért nem lesz PC-s átirata, mert szinte minden grafikai beállítást (különösen a látványos fizikai rendszert) ki kéne kapcsolni, vagy le kéne butítani, hogy élvezhető sebesség mellett lehessen játszani. Egy korábbi beszélgetés keretében azt is elmondta, hogy szerinte csak egy négyezer dolláros PC volna képes megbirkózni az Euphoriával és a DMM-mel. Az ennél olcsóbb, és ezzel együtt kisebb teljesítményű gépeken már a játékosok nem ugyanaz azt az élményt kapnák, mint a konzolos tulajok. A másik, szintén nem elhanyagolható ok az, hogy konzolra könnyebb fejleszteni abból a szempontból, hogy a hardverfelépítés egységes, nem úgy mint a személyi számítógépek esetében.
„Megértem a játékosok aggodalmait, ahogy azt is, hogy ezt a játékot az általuk kedvelt platformon szeretnék játszani, de az igazság az, hogy a játék tervezéséből fakadóan az erősen a szimulációkra és eljárásokra alapuló fizikai rendszert (procedural physics) csak egy nagyon erős PC tudná megjeleníteni. A játék az Xbxo360 és a PS3 képességének határait feszegeti, azonban egy igazán „high-end” PC minden bizonnyal tudná futtatni a játékot.”
„Hagyományosan, ha egy játékot többféle felépítésű PC-n is működtetni akarsz, akkor a grafikai részletességen kell állítani, nem igaz? Sajnálatos módon a fizikát, különösen az eljárásokon alapuló fizikai rendszert nem lehet lebutítani, de még ha ez sikerülne is, vagy esetleg kikapcsolnád az egészet, az alapjaiban változtatná meg a játékmenetet, és ez túlságosan korlátozna minket. Nehéz döntés volt [itt a PC, mint platform hanyagolására utalt], de a fizikát nem lehet butítani.” - Cameron Suey
A napokban a LucasArts örömmel jelentette be, hogy a The Force Unleashed bemutatóját nyolc nap alatt 2,3 millióan (!) töltötték le. A PlayStation Networkről 1,3 millióan voltak kíváncsiak a lézerkardos kalandra, míg az Xbox Live felhasználók a maguk egymilliós letöltésével új rekordot állítottak fel. Az előző csúcstartó a nemrég megjelent Too Human demója volt, az ugyanennyi idő alatt „csupán” 900 ezer letöltést tudott generálni.
Köhömm, hülye azért nem vagyok, erre példa a November 18.-án érkező GTA IV Pc-s változata ami szebb is mint a Box-os . Dehát mind1, akkor beszerzem Boxra
Bolha: Nem értelek,miért lenne gyenge?
Sokan azt szajkózzátok: Ha nem jön PC-re az máris szar,nem kell fos,ku*va anyját a készítőnek...Ez így rendjén van? Szerintem nincs,mindenki elégedjen meg azzal hogy konzolra jönnek bizonyos játékok,melyet akár 1 milliós gép sem bírna el teljesen,ez van...
Akinek nagyon fáj vegyen egy konzolt,akinek nem az meg...ne csináljon semmit
Nefarian: Szép géped van,de mint azt mindannyian tudjuk a PS3-ba 4db 2magos processzor van ami azért eléggé durva,és még a PS3-on alapból 8x-os élsimítás van,a GTA 4 egyáltalán nem "recés" annyira mint xboxon szóval PC-n is "recés" lesz ha csak vkinek nincs HD4870-je amivel felhúzhatja az élsimítást 8x-osra
egyszere ha jol tudom különbözö csapatok, ugyan van némi különbség (játékmenet,grafika) a Xbox és a WII között de mégis WII re PS ekre Xbox360 ra lehet kapni Force Unleashed-et. PC re pedig nem voltak hajlandoak + 1 csapatot öszedobni.. szánalmas
Star Wars-Star Wars, de lesznek még sokkal jobb játékok ennél, biztos vagyok benne.
hát nem tudom, a source nem tudja házak összeomlását lemodellezni tégláról téglára (MÉG ) de szerintem épp ugyanolyan jó, a fizikája, mint a legtöbb mai játéknak (itt inkább az új source motorról beszélek, de hiszen, ha az összehasonlítási alanyok is a mostaniakból származnak, akkor miért is ne?)
van sok ami játék amit simán pipál...
De emberek... és mivel itt tudtommal csak az van. ezért most mindenki idefigyel a felszólításra...
őszintén ma már a legtöbb játék úgy akar aratni, hogy csinál FA-SZA grafikát, meg ilyen 3-4 motort használó fizikai rendszert... de mi is hiányzik? mi az ami (szerintem, szóval ide legyen egy SZVSZ) a játékokban a legfőbb dolog kéne legyen? naná, hogy a JÁTÉKÉLMÉNY, persze, ebben közrejátszik a grafika, és a fizika is. de kinek kell egy üres könyv, aminek jó a borítója? nem játszottam a TFUval... ezért nem ítélek... de nekem simán meg fog felelni egy olyan remek történettel megáldott játék, ami mondjuk csak a source motornyi látvánnyal, és fizikával kecsegtet (és szerintem azért az sem kevés )
hát ez a 4000 dolcsi meg aztán komolyan hülyeség, én nem hiszem el hogy nem lehetne kihozni hogy jól menjen egy gépen!! Eddig mindenkinek sikerült optimalizálni egy játékot úgy hogy ne legyen túl buta meg csunya (kivéve FIFA )
Amúgymeg, én ezt a búgó masinát mellettem csak játékra használom, a konzolra meg nincs pénzem, meg aztán abba még a játékok is drágábbak