Az idei E3-on az első alkalom a Microsoft sajtótájékoztatóján jött el, hogy a szerencsések megtekinthessék a játékot mozgás közben. Igaz, most még csak egy bemutatót láthattak az újságírók, de később majd ki is próbálhatják személyesen, akkor várhatóan még több információ fog érkezni.
A prezentáció elején Altair, a főszereplőnk egy templom tetején álldogál, és a kamera körbeforog néhányszor, hogy megmutassa Jeruzsálem hatalmas városát. Minden épület interaktív, tehát meg lehet mászni vagy át lehet ugrálni az egyik tetejéről a másikra. Ezután indult a feladatának teljesítésére, azaz eltenni láb alól egy rabszolgakereskedőt. Ami igazán lényeges volt a bemutatóban, az a több ellenféllel szembeni harc, illetve az emberekkel történő találkozás. Ezt legjobban az itt látható videó szemlélteti.
Még néhány helyen vannak hibák a játékban, például a lebegő hulla, de ezt még ki tudják javítani a megjelenésig. Megtudtunk új dolgokat is, miszerint az életerő regenerálódik harcok után, amire szükség is lesz, lévén igen intenzív kardpárbajokra kell számítani, ahogy azt a videóban ia láthatjátok. A kijelzőn az is látható lesz, ha üldöznek az őrök, illetve, ha épp szem elől tévesztenek, ekkor ajánlott vagy elbújni, vagy beleolvadni a tömegbe. A jövővel való kapcsolat most is a homályban maradt, bár vannak jelek, mint például némely karakter megjelölése vagy egy-két effekt, melyek utalnak erre. Reményeink szerint bővebben is be tudunk majd számolni a játékról az E3 folyamán.
A prezentáció elején Altair, a főszereplőnk egy templom tetején álldogál, és a kamera körbeforog néhányszor, hogy megmutassa Jeruzsálem hatalmas városát. Minden épület interaktív, tehát meg lehet mászni vagy át lehet ugrálni az egyik tetejéről a másikra. Ezután indult a feladatának teljesítésére, azaz eltenni láb alól egy rabszolgakereskedőt. Ami igazán lényeges volt a bemutatóban, az a több ellenféllel szembeni harc, illetve az emberekkel történő találkozás. Ezt legjobban az itt látható videó szemlélteti.
Még néhány helyen vannak hibák a játékban, például a lebegő hulla, de ezt még ki tudják javítani a megjelenésig. Megtudtunk új dolgokat is, miszerint az életerő regenerálódik harcok után, amire szükség is lesz, lévén igen intenzív kardpárbajokra kell számítani, ahogy azt a videóban ia láthatjátok. A kijelzőn az is látható lesz, ha üldöznek az őrök, illetve, ha épp szem elől tévesztenek, ekkor ajánlott vagy elbújni, vagy beleolvadni a tömegbe. A jövővel való kapcsolat most is a homályban maradt, bár vannak jelek, mint például némely karakter megjelölése vagy egy-két effekt, melyek utalnak erre. Reményeink szerint bővebben is be tudunk majd számolni a játékról az E3 folyamán.
Jó játék lesz na. Megegyezhetünk mindannyian.
Igen, hibák vannak benne, de nekem inkább ugrással kapcsolatos dolgok zavartak. Toronyból szalmára simán karcolás nélkül? Izé.. A járókelőkkel semmi gond nem volt, a "lebegő hullákat" észre se vettem
Gordon: Ezt a Bioschockkal összehasonlítani grafikailag sztem nincs értelme. A 2 játék alapvetően különbözik...
OFF: erő izom, tejet iszom
Mindíg csak bántanak
Nembaj, ha nem kell senkinek, akkor viszem a játékot meg Jade kisasszonyt is.
Off: Tetszik ez az E3as hírözön.
Már nagyon várom.
Igen, vannak még hibák, mondjuk a vizeskorsók is érdekesen viselkedtek: kilökted alóluk a csajt, pillanatra megálltak a levegőben, majd függőlegesen leszáguldottak . Viszont a hatalmas horizont az nagyon ott van, megvolt az érzés, hogy Jeruzsálemben vagyok, és ahogy néztem, a falon felmászáskor is elég jól eltalálta az animáció a kiszögelléseket, ami azért szintén dicséretes. Jó lesz ez.