Az Activison terjesztési osztályának vezérigazgatója pedig teljes komolysággal mondta ezt, sőt még azt is hozzátette, hogy egy zenei- vagy filmes alkotás sem közelítette meg mindazt, amint az Infinity Ward létrehozott.
Persze nem szokatlan a nagy cégek vezetőitől, hogy hangzatos kijelentéseket tegyenek a saját portékájukról és tény, hogy a széria több mint hárommilliárd dolláros összbevételével nehéz versenyezni, de nem gondolom, hogy ugyanolyan szép emlékekkel fogunk majd visszagondolni Price parancsnokra, mint mondjuk Han Solóra.
Persze nem szokatlan a nagy cégek vezetőitől, hogy hangzatos kijelentéseket tegyenek a saját portékájukról és tény, hogy a széria több mint hárommilliárd dolláros összbevételével nehéz versenyezni, de nem gondolom, hogy ugyanolyan szép emlékekkel fogunk majd visszagondolni Price parancsnokra, mint mondjuk Han Solóra.
De am te is ugyanezt tetted. Összehasonlítottál egy RTS játékot egy FPS játékkal.. eleve a két stílusnak semmi köze egymáshoz. Nem a Nevekről, hanem az elfoglalt kultuszhelyekről van szó, arról amit a Star Wars is képvisel, és acti szerint a COD ugyanazon a helyen áll a mai világban. Lehet hogy ez nincs igy ha a teljes világ minden stílusát nézzük(sőt akkor biztos..) de ezért az egy kijelentésért még nem kell elásni az egész activisiont meg ugy az COD sorozatot......
Másrészt a történetet sem tartom olyan nagyvonalúnak és szerteágazónak egyik CoD-ban sem.
Igen, ez nagyon így van, ahogy írod.
S tegyük még hozzá, hogy Ronald Reagen annak idején az űr- és fegyverkezési programját is a Star Warsról nevezete el (konkrétan: starwars-program).
Természetesen a hadseregben olyan is van, hogy "call of duty" (ősrégi kifejezés), de mikor ezt "kitalálták", akkor a CoD még tervbe sem volt véve.
Vagy nem is olyan régen volt, hogy a Tőzsdén megjelent Darth Vader és pár rohamosztagos. (Annyira nem emlékszem rá, nem tudom pontosan, minek az apropóján).
Mellesleg, ha már FPS-eknél vagyunk, és multiplayernél: mondjuk közösen: CS. Nem is tudom, mi volt olyan 2000 környékén a legnagyobb kultjáték multiplayer körökben... S a mai napig rengetegen játszák. Pedig az "csak" egy mod. A CoD azért annak a nyomában sincs.
De menjünk tovább: Operation Flashpoint. Ugyan nem lett világraszólóan híres, de a hadseregben mai napig használják szimulációra - persze a továbbfejlesztett változatát. A Call of Duty ezt sem mondhatja el magáról - vagy legalábbis én nem tudok róla, hogy bárki is harctéri szimulációra használná.
Na meg kérdezem én: Price-on kívül (aki egy színtelen, szagtalan alak szerintem) emlékszik bárki is bármelyik "főhős" nevére a single-ből? Vagy nem is, inkább úgy kérdezem: volt egyáltalán története a CoD-oknak? Ok, a Modern Warfare-eknek volt valamennyi, mivel fiktív háborút mutattak be. De amúgy nem igazán szerveződtek egy jól megírt sztoriba az események. Kaptunk II. Vh-s helyszíneket, melyek lazán kapcsolódtak egymáshoz, vagy esetleg egy adott katona szemszögéből éltünk át ismert történelmi eseményeket és annyi.
A multiplayer meg nem igazán tehetné "közismertté". Sőt, ez inkább elszigeteli, mivel valószínűleg csak a hardcore-abb játékosok játszanak vele, nem minden ember. A Star Wars azért világhisztéria a mai napig is, mert igen széles közönségnek szól. Míg a CoD a gamereknek, a multirésze pedig csakis a hardcore-abb CoD-osoknak. Az meg nem hinném, hogy több milliárd embert takar.
Szóval a Call of Duty-játékok elég messze vannak attól, hogy jelentős politikai-gazdasági és kultúrális tényezők lehessenek. Főleg így, hogy az eredeti fejlesztőcsapatot sikeresen szétkúrta a drágalátos kiadójuk idióta üzletpolitikája.
Am meg igen érdekes, hogy az első részben Price meghalt!!! A hajón, ott fetrengett vérben fürödve!!!!! És a másodk részben mégis benne volt, a negyedikben is, meg a hatodikban is! fura
Egyébként ez kb olyan, mint azok a vezetők, akik még éltükben szobrot állíttatnak maguknak, saját maguk nagyságának ünneplésére, nagyon sokatmondó.
by Gondi 17.. ez így van