Nemrég mi is hírt adtunk róla, hogy a Half-Life széria elszánt rajongói a Steamen hoztak létre egy csoportot, melyen keresztül nyomást szeretnének gyakorolni a Valve-ra, hogy a cég többet beszéljen a sorozat jövőjéről. Bár akkor még nem reagált a csapat, most Gabe Newell magához ragadta a szót, s noha a játékokról nem mondott egy szót sem, tisztázta, hogy miért van hírzárlat.
"Elég frusztráló, amikor szótlansággal idegesítjük a rajongóinkat. Olyan gyorsan dolgozunk, amennyire csak lehet, de szeretnénk, hogy a végeredmény a vásárlóink javát szolgálja. Tudjuk, hogy régóta nem mondtunk semmit, és azt is, hogy sok olyan sorozat van a birtokunkban, amit szeretnek az emberek. Counter-Strike, Half Life, Portal, Left 4 Dead... Azt szeretnénk, hogy ezek a játékok, történetek és karakterek előrébb lépjenek anélkül, hogy unalmas folytatásokba fulladnak. Igyekszünk óvatosak lenni és nem felizgatni a rajongókat, nehogy később csalódás érje őket. Inkább pont a másik irányba mozdulunk és azt mondjuk: oké, inkább fogjuk vissza magunkat még jobban, nehogy idő előtt hozzuk lázba az embereket."
S hogy mire a nagy óvatosság? Nos, a Half-Life 2 megjelenése idején állt a bál a Valve-nál, mert egy cracker feltörte a cég szervereit és ellopta a HL2 bétaverzióját (illetve inkább alfáját). A csapat azóta nagyon zárkózott, noha az Episode Three-t sikeresen bejelentették úgy, hogy éveket kelljen rá várnunk.
"Elég frusztráló, amikor szótlansággal idegesítjük a rajongóinkat. Olyan gyorsan dolgozunk, amennyire csak lehet, de szeretnénk, hogy a végeredmény a vásárlóink javát szolgálja. Tudjuk, hogy régóta nem mondtunk semmit, és azt is, hogy sok olyan sorozat van a birtokunkban, amit szeretnek az emberek. Counter-Strike, Half Life, Portal, Left 4 Dead... Azt szeretnénk, hogy ezek a játékok, történetek és karakterek előrébb lépjenek anélkül, hogy unalmas folytatásokba fulladnak. Igyekszünk óvatosak lenni és nem felizgatni a rajongókat, nehogy később csalódás érje őket. Inkább pont a másik irányba mozdulunk és azt mondjuk: oké, inkább fogjuk vissza magunkat még jobban, nehogy idő előtt hozzuk lázba az embereket."
S hogy mire a nagy óvatosság? Nos, a Half-Life 2 megjelenése idején állt a bál a Valve-nál, mert egy cracker feltörte a cég szervereit és ellopta a HL2 bétaverzióját (illetve inkább alfáját). A csapat azóta nagyon zárkózott, noha az Episode Three-t sikeresen bejelentették úgy, hogy éveket kelljen rá várnunk.
valahogy így:
VALVe ENTERTAIMENT USA
Half Life fejlesztői munka közben:
És ime GABEN:
"Elég frusztráló, amikor szótlansággal idegesítitek a rajongóitokat. Olyan lassan dolgoztok, amennyire csak lehet, és szeretnétek, hogy a végeredmény a vásárlóitok javát szolgálja? Tudjuk, hogy régóta nem mondtatok semmit! Igyekeztek óvatosak lenni és nem felizgatni a rajongókat, nehogy később csalódás érje őket? Inkább pont a másik irányba mozdultatok és azt mondjátok: oké, inkább fogjuk vissza magunkat még jobban, nehogy lázba hozzuk az embereket."