Patrice Désilets, aki az első két Assassin's Creed készítésének kreatív főnöke volt, 2010-ben ugyancsak kreatív okokra hivatkozva távozott a Ubisoft berkeiből, mondván egy kis szünetre van szüksége, távol a játékipartól. Nem sokáig volt azonban nyugton, ugyanis rövidesen csatlakozott a THQ Montreal csapatához, ahol rögtön két új, egyelőre teljesen ismeretlen játék ötletével is előállt -- ezek az 1666 és az Underdog kódnevű programok.
Ekkor úgy tűnt, hogy a THQ szárnyai alatt nyugodtan alkothat, de a kiadó felett elkezdtek gyülekezni a sötét fellegek, s hiába tettek meg mindent az életben maradásért, tavaly decemberben csődöt jelentettek, s teljes mértékben felszámolták a céget. A folyamat során az értékes és kevésbé fontos licencek egyaránt új otthont találtak, köztük Patrice Désilets és a THQ Montreal többi tagjai is, akik a Ubisofthoz kerültek -- pont oda, ahonnan nem is olyan rég még menekült a tervező.
A helyzet minden bizonnyal kényelmetlen volt mindkét félnek, azt azonban mégsem gondoltuk volna, hogy Désiletst a csatlakozás után pár hónappal kirúgják -- pedig így történt. A kiadó ezt egy félrevezető közleményben hozta nyilvánosságra, melyben úgy írták, hogy közös megegyezés alapján váltak el útjaik, Désilets azonban rövidesen tisztázta az ügyet, mondván: megbeszélés nélkül rúgták ki.
Elmondása szerint a cég egyik embere személyesen adta át neki az elbocsátásáról szóló levelet, majd két biztonsági őr kikísérte az épületből anélkül, hogy elbúcsúzhatott volna a munkatársaitól vagy elvihette volna a személyes tárgyait. A tervező nyilatkozatában elmondta, hogy a kirúgásának körülményei megalapozatlanok, s kész arra, hogy keményen, jogi úton védje meg az őt, mint dolgozót illető jogait. „Túl fogom élni.” -- tette hozzá.
ui.:közben megnéztem hogy mi ez a gamekapcsos,inkább nem kommentálnám azt a tesztet.
"Attól, hogy neked és még 3 embernek nem tetszett az nem jelenti azt, hogy szar lett a játék! "
Szövegértés fail...
Mikor írtam olyat, hogy sz*r? Azt írtam, hogy rossz lett.
Látom egy elvakult fanboy vagy, így nem érdekelnek az észérvek. Javaslom menj vissza inkább AC3-azni.
amúgy meg sem lepődök hogy pl Dante felsorolására reagálni se tudtál csak azt hajtogatod hogy "márpedig az AC3 a legjobb"
amúgy meg sem lepődök hogy pl Dante felsorolására reagálni se tudtál csak azt hajtogatod hogy "márpedig az AC3 a legjobb"
"csak a Magyaroknak van bajuk az AC3-mal!"
Mi már csak egy ilyen igényes nép vagyunk.
tuning7: inkább a legjobban marketingelt rész,a fejlesztés végére nagyobb parasztvakítás lett belőle mint anno az első részből,a fejlettebb motoron kívül szinte minden tekintetben visszafejlődés a Revelations-höz képest
@tuning7
3. rész újdonságai:
1. Unszimpatikus főszereplő
2. Egy történet, ami a végére unalmas és értelmetlen lett
3. Rengeteg bug
4. Látványos, de már fájdalmasan sz*r harcrendszer
5. Eszméletlen hajós csaták
Tényleg a legjobb rész lett!
tuning7: inkább a legjobban marketingelt rész,a fejlesztés végére nagyobb parasztvakítás lett belőle mint anno az első részből,a fejlettebb motoron kívül szinte minden tekintetben visszafejlődés a Revelations-höz képest
@tuning7
3. rész újdonságai:
1. Unszimpatikus főszereplő
2. Egy történet, ami a végére unalmas és értelmetlen lett
3. Rengeteg bug
4. Látványos, de már fájdalmasan sz*r harcrendszer
5. Eszméletlen hajós csaták
Tényleg a legjobb rész lett!
arról amúgy nincs szó hogy bármi köze lenne a mostani AC projektekhez a pasasnak,2010-től mostanáig a THQ-nál dolgozott,most hogy visszakerült meg egy röpke 2 hónap alatt ki is dobták arra enged következtetni hogy valószínűleg nem adták neki az egyik legnagyobb fejőstehenük munkálatait
arról amúgy nincs szó hogy bármi köze lenne a mostani AC projektekhez a pasasnak,2010-től mostanáig a THQ-nál dolgozott,most hogy visszakerült meg egy röpke 2 hónap alatt ki is dobták arra enged következtetni hogy valószínűleg nem adták neki az egyik legnagyobb fejőstehenük munkálatait